اخبار فوری| اخبار حوادث|فوری: پرستار قلابی به دام افتاد

فوری: پرستار قلابی به دام افتاد

زنی که به مدت یک سال خود را یک پرستار جا زده و در بیمارستان مشغول کار بود دستگیر شد.

فوری: پرستار قلابی به دام افتاد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 یک زن کانادایی در حالی به مدت یک سال در یکی از بیمارستان‌های این کشور به عنوان پرستار مشغول به کار بود که طی این مدت هیچ فردی به وی و اینکه آیا او یک پرستار واقعی است مظنون نشده بود. «بریگیت کلرو» ۴۹ ساله به مدت یک سال به عنوان پرستار در بیمارستان زنان BC در ونکوور در استان بریتیش کلمبیا مشغول فعالیت بود.

بنا به اعلام پلیس ونکوور، کلرو سابقه طولای مدت در جعل هویت داشته است. بنا به گزارش گلوبال نیوز او به اتهام کلاهبرداری و کار در این بیمارستان بین ژوئن سال ۲۰۲۰ تا ژوئن سال ۲۰۲۱ بازداشت شد. طبق سوابق ارائه شده در دادگاه، او یک بار در گذشته در یک دانشکده پرستاری حضور یافته، اما هرگز دوره خود را به پایان نرسانده یا مجوز فعالیت دریافت نکرده بود. سوابق جنایی او بیش از سه دهه کلاهبرداری را در بر می‌گیرد که طی این مدت نقش پرستاران و معلمان را در مکان‌های مختلف جعل کرده است.

بنا به گزارش CBC نیوز، کلرو یک بار پیش‌تر نیز در سال ۱۹۹۱ و در سن ۱۹ سالگی به کلاهبرداری و جعل هویت محکوم شده بود. به دنبال فاش شدن این موضوع، کالج پرستاران ماما‌های BC در ماه ژوئن هشداری درباره فعالیت زنی به نام‌های ملانی اسمیت، ملانی تامپسون یا ملانی کلرو صادر کرد که به طور متقلبانه خود را به عنوان یک پرستار قانونی معرفی می‌کرده است.

 

کلرو علاوه بر آخرین اتهاماتش برای جعل هویت و معرفی خود به عنوان یک پرستار در ونکوور، در اوایل سال جاری نیز به دلیل تظاهر به پرستار بودن و فعالیت در یک کلینیک پزشکی دندانپزشکی در اتاوا متهم شد.

گفتنی است؛ کلرو که اکنون در بازداشتگاه به سر می‌برد باید به زودی در دادگاه حاضر شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید