سایت نمایندگی داهوا: راهکار جدید دوربین مدار بسته داهوا برای یک هتل در ایتالیا

سایت نمایندگی داهوا: راهکار جدید دوربین مدار بسته داهوا برای یک هتل در ایتالیا
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

هتل گراند ویکتوریا در مناجیو که در ساحل غربی دریاچه کومو قرار دارد، یکی از جدیدترین هتل های لوکس 5 ستاره در چشم انداز لاریان است.

استراحتگاه باشکوه به سبک هنر نو، که شامل یک قصر اواخر قرن نوزدهم و یک صومعه سابق است، به طور کامل بازسازی شده است و میزبان 81 اتاق، باغ‌های سرسبز با استخر، بیش از 2000 متر مربع اسپا، 2 رستوران و 90 پارکینگ ماشین در این منطقه است.

راهکارهای امنیتی داهوا برای این هتل

هتل گراند ویکتوریا در مناجیو که بین کنار دریاچه و ارتفاعات کوه‌های آلپ لپونتین قرار گرفته است، تجربه‌ای بی‌نظیر را به مهمانان خود نوید می‌دهد. برای تحقق این امر، بهبود سطح امنیتی و سیستم های دوربین مداربسته ضروری است.

شرکت فناوری داهوا یک راه‌حل و ارائه‌دهنده خدمات هوشمند نظارت تصویری در جهان است. داهوا، راه حل ها، سیستم ها و خدمات امنیتی را برای ایجاد ارزش و حل مشکلات برای مشتریان ارائه کرده است. بنابر خبری که در سایت نمایندگی داهوا منتشر شده است مدیریت هتل اجرای سیستم نظارت محیطی و داخلی را به برند دوربین مدار بسته داهوا واگذار کرد.

8

دوربین های مدار بسته داهوا مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری عمیق

با یادگیری عمیق، فناوری حفاظت از محیط داهوا می تواند انسان و وسایل نقلیه را به طور دقیق تشخیص دهد.

در راهکار ارائه شده توسط داهوا، 15 واحد دوربین مدار بسته تحت شبکه مدل IPC-HFW5241E-ZE 2MP با لنز وریفوکال موتوری 2.7 تا 13.5 میلی متری سری WizMind داهوا - مجهز به عملکردهای هوش مصنوعی مختلف مانند محافظت از محیط و شمارش افراد - برای محافظت از محل نصب شد. این دوربین ها در خارج از ساختمان تصاویر واضحی را حتی در محیط های کم نور بواسطه LED تا  برد 50 مترو قابلیت WDR 120db و استارلایت تا 0.0002 لوکس قبل از تغییر به B/W ارائه می دهد.

با الگوریتم یادگیری عمیق، فناوری حفاظت از محیط داهوا می تواند انسان و وسایل نقلیه را به طور دقیق تشخیص دهد. در مناطق ممنوعه (مانند مناطق عابر پیاده و مناطق وسایل نقلیه)، هشدارهای کاذب تا حد زیادی کاهش می یابد. دوربین ها می توانند به طور دقیق ورود غیر مجاز را شناسایی کنند و هشدارهای لازم را ارسال کنند.

دوربین شبکه داهوا سری لایت

پس از عبور از ورودی اصلی پوشیده از بالکن که بر روی چهار ستون قرار دارد، کمتر از 110 واحد دوربین شبکه چهار مگاپیکسلی IPC-HDW2431T-AS-S2 - دارای LED های IR و استارلایت به طور مجزا بر محوطه تاریخی نظارت می کنند.

با فناوری کدگذاری پیشرفته  H.265، دوربین مدار بسته شبکه سری Dahua Lite ظرفیت رمزگذاری ویدیویی کارآمدی دارد که باعث صرفه جویی در پهنای باند و فضای ذخیره سازی می شود. این دوربین از آخرین فناوری Starlight استفاده می کند و در شرایط نور کم، تصاویر رنگی بهتری را نمایش می دهد.

9

NVR  در سطح سازمانی

NVR  دارای منوی عملیات میانبر ماوس، مدیریت و کنترل از راه دور، حافظه مرکزی، ذخیره سازی است.

دو ضبط‌کننده ویدیوی شبکه 128 کاناله NVR608R-128-4KS2 با 8 هارد دیسک و برق اضافی، همه جریان‌ها را مدیریت می‌کنند، در حالی که شبکه با ePoE، PoE، و سوئیچ‌های تجمع، که توسط کابل‌های CAT6 و فیبر نوری به هم وصل شده‌اند.

برای برنامه‌هایی که جزئیات برای شناسایی حیاتی هستند، این NVR در سطح سازمانی یک پردازنده قدرتمند اینتل با وضوح حداکثر 4K ارائه می‌کند. علاوه بر این، NVR  دارای منوی عملیات میانبر ماوس، مدیریت و کنترل از راه دور، حافظه مرکزی، ذخیره سازی لبه و ذخیره سازی پشتیبان است.

نظارت از راه دور

بنابرتوضیحات نمایندگی داهوا تمام تصاویر جمع آوری شده توسط کل سیستم را می توان هم در دربان و هم از راه دور مشاهده کرد. مورد دوم ویژگی‌ای است که به انعطاف‌پذیری زیادی برای پاسخگویی به نیازهای کاربر نهایی اجازه می‌دهد که در حال ارزیابی ادغام نرم‌افزار متمرکز DSS و یک دیوار ویدیویی است.

سیستم محافظت از هتل معتبر گرن ویکتوریا در مناجیو بار دیگر نشان می دهد که چگونه فناوری داهوا، همراه با شرکای خود و زنجیره تامین، قادر به ارائه راه حل های امنیتی یکپارچه با مشخصات بالا و متناسب با هر سناریویی و مطابق با قوانین فعلی است.

دیدگاه خود را ارسال کنید