قیمت سگ تربیت شده

افراد فوق ثروتمند امنیت را بسیار جدی می گیرند و حاضرند برای احساس امنیت هزینه های زیادی را خرج کنند. در برخی موارد، سرمایه‌گذاری بر روی سگ‌های فوق‌العاده بسیار آموزش‌ دیده است که قیمتی بیش از یک خانه دارند. با یک فرمان، این بادیگاردهای چهار پا می توانند از زیبا و نوازشگر به بدترین کابوس یک پسر بد تبدیل شوند

قیمت سگ تربیت شده
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

.

افراد فوق ثروتمند امنیت را بسیار جدی می گیرند و حاضرند برای احساس امنیت هزینه های زیادی را خرج کنند. در برخی موارد، سرمایه‌گذاری بر روی سگ‌های فوق‌العاده بسیار آموزش‌ دیده است که قیمتی بیش از یک خانه دارند. با یک فرمان، این بادیگاردهای چهار پا می توانند از زیبا و نوازشگر به بدترین کابوس یک پسر بد تبدیل شوند.

قیمت این محافظ منحصر به فرد می تواند تا 230000 دلار باشد.

به گفته سایت آتا پت:نوامبر هولی، رئیس هریسون K-9، یک شرکت مستقر در کارولینای جنوبی که واردات و فروش سگ‌های محافظ اجرایی است، می‌گوید: «مشتریان ما از مدیران اجرایی گرفته تا ورزشکاران حرفه‌ای و بسیاری از زنانی که تا حدودی در خانه تنها هستند"

این نژاد گران قیمت آلمانی شپرد اروپایی نامیده می شود و برای بهینه سازی مهارت های نگهبانی در آلمان پرورش داده شده و گواهینامه دریافت کرده است. در واقع این نژادی است که معمولاً در ماموریت‌های نظامی استفاده می شود.

پس از حدود دو سال آموزش روزانه در آلمان، هریسون K-9 سگ‌های نگهبان نخبه را به ایالات متحده وارد می‌کند. این شرکت هر سگ را برای اطاعت، توانایی ردیابی رایحه‌ها، پاسخ به نشانه‌های حمله دستوری و موارد دیگر به صورت دستی انتخاب می‌کند. سپس حیوانات 6 تا 12 ماه دیگر آموزش دقیق روی زمین دریافت می کنند.

این شرکت سگ ها را به گونه ای تربیت سگ می دهد که سه زبانه باشند، بنابراین آنها می توانند فورا به دستورات ارائه شده به زبان انگلیسی، آلمانی و با سیگنال دستی پاسخ دهند. این یک مجموعه مهارت ارتباطی است که ممکن است سالها طول بکشد تا توسعه یابد، تربیت سگ قبل از اینکه سگ را بتوان در خانه مشتری قرار داد، لازم است.

قیمت یک سگ محافظ کاملاً آموزش دیده بین 30000 تا 80000 دلار است و قیمت متوسط فروش آن حدود 50000 دلار است.

اما اگر سگ از نژاد خونی باشد یا برنده جایزه باشد، این قیمت می تواند بسیار بالاتر رود.

2

گران‌ترین سگی که تا به حال فروخته‌ایم ۲۳۰ هزار دلار بود و جولیا نام داشت. یک نمایش در اروپا وجود دارد، می توانید آن را با مسابقه دوشیزه جهان برابری کنید. [جولیا] در میان 50 سگ برتر جهان قرار گرفت.

در سال 2018، هریسون K-9 50 سگ محافظ اجرایی فروخت. هالی می‌گوید که در سال جاری تاکنون 30 سگ فروخته است و احتمالاً هفت سگ دیگر تا پایان این ماه به فروش می‌رسد.

این شرکت همچنین شاهد رشد تقاضا در خارج از ایالات متحده است تنها در سال جاری، شش سگ او به خانواده هایی در مکزیک رفته اند.

که از این سگ ها به عنوان "لایه" دیگری از امنیت خانه استفاده می کنند. به عنوان مثال، اگر یک سیستم نظارت تصویری نتواند هر گوشه ای از املاک را زیر نظر داشته باشد، سگ های محافظ می توانند شکاف ها را پر کنند.

یک آدم بد، او می‌تواند از دوربین فیلمبرداری پنهان شود و شما او را نخواهید دید، اما سگ - او فوراً می‌داند و او را می‌گیرد."سگ گول نمی خورد."

سندی بنتلی، مشتری قدیمی هریسون K-9، می‌گوید: «این یک سرمایه‌گذاری برای امنیت و ایمنی بود، برای من آرامش خاطر بسیار ارزشمند است. در طول این سالها او 300000 دلار برای 6 سگ خرج کرده است.

مدل سابق کاور پلی بوی و دوست دختر سابق هیو هفنر می گوید لحظاتی وجود داشت که او به عنوان یک مدل زندگی در کالیفرنیا احساس ناامنی می کرد: «من عجیب غریب شده بودم. بچه های وحشت زده مرا شناختند، و من نمی خواستم هیچ اتفاقی بیفتد ... به جای یک سیستم هشدار، یک سیستم امنیتی قابل حمل گرفتم که می توانستم با خودم ببرم.

محافظ فعلی و بهترین دوست او یک سگ محافظ تماما سیاه به نام والدمار است.

بنتلی می‌گوید: «تغییر و خلق و خوی آن‌ها آنقدر پایدار است که می‌توانید به معنای واقعی کلمه آنها را در هر محیطی قرار دهید،» حتی در جت‌های شخصی که او و نامزدش برای سفر استفاده می‌کنند. "آنها شهودتر از هر سگ دیگری هستند، فقط لازم نیست نگران باشید."

در برخی موارد، مشتریان به سگ‌های امنیتی به‌عنوان جایگزینی برای محافظان انسانی روی می‌آورند، زیرا وفاداری سگ غیرقابل‌تردید است. "بادیگارد هنوز هم باید به حفظ خود فکر کند، اما تنها تمرکز سگ فقط شما هستید."

بسیاری از اوقات، پس از اینکه یکی از اعضای خانواده قربانی یک جنایت می شود، مشتریان جدید برای خرید یک سگ محافظ تشویق می شوند. میشل ویلسون گال نمونه بارز آن است. او در 16 سالگی قربانی سرقت اتومبیل در لس آنجلس شد. پس از این جنایت ترسناک، پدرش برای او یک سگ محافظ خرید.

گال از آن زمان به بعد خودش دو سگ امنیتی از هریسون K-9 خریداری کرد و به آخرین توله سگش به نام اسکارلت اشاره کرد که جانش را بعد از اینکه نزدیک بود در آسانسور مورد تعرض قرار بگیرد نجات داد.

اسکارلت فرمون ترس من را حس کرد. [ضارب] مدام به سمت من می آمد و بلافاصله او را گرفت و فقط می لرزید.

گال می‌گوید اسکارلت آموزش دیده است که بازوی مهاجم را گاز بگیرد و ببندد و تا زمانی که دستور ندهد رها نکند.

هنگامی که به طبقه خود رسیدیم و بیرون دویدیم، فرمان "بگذار" را به او دادم، که پلیس بعداً او را دستگیر کرد.

گال قبلاً 70000 دلار برای توله‌های محافظتی هزینه کرده است و می‌گوید قصد دارد امنیت چهارپایی بیشتری را به جزئیات خود اضافه کند.

گال می‌گوید: «می‌دانم گران هستند، اما شما نمی‌توانید برای ایمنی قیمتی قائل شوید.

در حالی که گال و بنتلی می گویند که مشتریان طولانی مدت راضی هستند، هریسون K-9 حداقل یک مشتری ناراضی دارد، زوجی از نیومکزیکو که در دسامبر 2016 شکایت کردند. طبق اسناد دادگاه، این زوج یک نگهبان 50000 دلاری خریدند.

سگی به نام لئو از هریسون K-9 که به گفته آنها یک مشکل پزشکی نامشخص داشت که باعث شد لئو نتواند به درستی از خانواده محافظت کند.

این پرونده بعداً حل شد و هر دو طرف از اظهار نظر در مورد جزئیات خودداری کردند، با این حال، بنیانگذار Harrison K-9، هریسون پراتر، پس از دو سال و نیم شکایت پرهزینه گفت، او به توصیه وکیل خود به این نتیجه رسید زیرا این موضوع باعث شد حس مالی وقتی از گال درباره ارزشی که در سگ‌هایش می‌بیند سؤال شد، می‌گوید: «این یک محافظت واقعی است - آنها روبات‌های خزدار هستند که هر کاری را که شما بخواهید با یک قلب و لبخند انجام می‌دهند. می دانم اگر کسی به در خانه من لگد بزند، آن طرف جهنم خواهد بود. شبها خوب می خوابم."

 

دیدگاه خود را ارسال کنید