ارسال آنی اس ام اس انبوه با پنل ملی پیامک

ارسال آنی اس ام اس انبوه با پنل ملی پیامک
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

امروزه رقابت سنگینی بین کسب‌وکارهای مختلف شکل گرفته است و هرکدام از آن‌ها به‌نوعی تلاش می‌کنند تا مشتریان را به سمت خود جذب کرده و سود بیشتری کسب کنند. به همین دلیل، روش‌های تبلیغات و بازاریابی نیز در این سال‌ها دچار تغییر و تحولات اساسی شده و با رشد تکنولوژی گسترش پیدا کرده‌اند.

از جمله انواع روش‌های تبلیغاتی مدرن می‌توان به پنل ارسال آنی اس ام اس اشاره کرد. این پنل‌ها در حقیقت نوعی سامانه اینترنتی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان ارسال گروهی پیامک را به بهترین شکل ممکن انجام داد. علاوه بر آن، قابلیت‌های موجود روی پنل پیامکی سبب شده است که بتوان از آن‌ها برای تبلیغات و بازاریابی پیامکی استفاده کرد.

پنل ملی پیامک یکی از پیشرفته‌ترین پنل ‌های ارسال انبوه اس ام اس است که قابلیت‌های منحصربفردی دارد. شما با کمک این پنل می‌توانید کسب‌وکار خود را گسترش داده و تجربه بهتری برای مشتریان خود رقم بزنید. ما نیز در این مقاله می‌خواهیم با ویژگی‌های پنل ملی پیامک و امکانات آن آشنا شویم؛ پس ادامه مقاله را از دست ندهید.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد پنل ملی پیامک

ملی پیامک برای تعامل بهتر با مخاطب و جذب مشتری طراحی شده است! شما با ارسال متن‌های جذاب و هوشمندانه از طریق اس ام اس می‌توانید کسب و کار خود را با هزینه‌ای اندک به دیگران معرفی کرده و افزایش فروش را تجربه کنید. پنل ملی پیامک به دلیل سابقه‌ی طولانی و رضایت مشتریان در طی این سال‌ها به یکی از مطمئن‌ترین سامانه‌های پیامکی تبدیل شده است که ویژگی‌های منحصربفردی دارد؛ از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بانک شماره جامع و به روز

داشتن یک بانک شماره‌ی جامع و کامل برای پنل پیامکی از نان شب واجب‌تر است! زیرا فرایند ارسال پیامک بر اساس همین بانک شماره انجام می‌شود که شماره‌های آن مطابق با کد پستی افراد، جنسیت، وزن و نوع شغل آن‌ها دسته‌بندی شده است. بنابراین هرچه این بانک اطلاعاتی کامل‌تر و به‌روزتر باشد، امکان هدف‌گیری مخاطب بیشتر شده و بازدهی تبلیغات افزایش پیدا می‌کند.

پشتیبانی تمام عیار!

ملی پیامک در تمام روزهای هفته و به صورت 24 ساعته پشتیبانی می‌شود؛ به همین دلیل، هر زمانی که مشکلی برای ارسال پیامک داشته باشید، کارشناسان ملی پیامک آماده هستند تا این مشکل را برطرف کنند. علاوه بر آن، سوالات و ابهامات خود در زمینه پنل اس ام اس را می‌توانید به صورت شبانه‌روزی از این کارشناسان به شماره 02163404 بپرسید.

5

تعرفه‌‌های اقتصادی برای ارسال پیامک

برای برخی از کسب و کارهای کوچک، هزینه تبلیغات بسیار مهم است و بسیاری از آن‌ها قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین در بازاریابی پیامکی نیستند. اما ملی پیامک برای رضایت مشتریان خود به معرفی پنل‌های اقتصادی با هزینه‌ی مناسب اقدام کرده است. پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع از جزئیات این پنل‌ها، وارد سایت ملی پیامک شوید.

امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیر

ما از پنل ارسال انبوه پیامک برای گسترش کسب‌وکار خود و افزایش سودآوری استفاده می‌کنیم. بنابراین، هرچه امکانات و قابلیت‌های پنل بیشتر باشد، دسترسی به هدف نیز راحت‌تر صورت می‌گیرد. سامانه ملی پیامک دقیقاً به این موضوع توجه داشته و امکانات جذابی را در پنل‌های خود قرار داده است که در بخش بعدی بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شویم.

6

پنل ملی پیامک چه امکاناتی دارد؟

امکانات و قابلیت‌های موجود روی پنل ملی پیامک بسیار متنوع است و هر کدام از آن‌ها برای بهبود فرایند بازاریابی طراحی شده است. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال هدفمند پیامک بر اساس محله، منطقه، کد پستی، سن و ...

قابلیت دسته‌بندی مخاطبان و ارسال پیامک بر اساس منطقه جغرافیایی، سن، جنسیت و نوع شغل باعث افزایش بازدهی تبلیغات می‌شود. زیرا برخی از کسب و کارها فقط دارای مشتریان خانم هستند؛ یا برخی دیگر فقط برای سالمندان مناسب است. در نتیجه، پیامک‌های تبلیغاتی نیز باید برای کسانی ارسال شود که احتمال مشتری شدن آن‌ها بیشتر است.

ارسال پیامک صوتی

یکی دیگر از امکانات ملی پیامک، ارسال پیامک صوتی است که برای دسته‌ای از کسب و کارها یک انتخاب هوشمندانه است! تجربه نشان داده است که استفاده از پیام صوتی به جای پیام متنی منجر به ارتباط بهتر و صمیمانه‌تر با مخاطب می‌شود.

7

اتصال وب‌سایت و اپلیکیشن به پنل ارسال پیامک

اگر یک وب‌سایت فروشگاهی دارید و یا برای کسب و کار خود از اپلیکیشن مخصوص استفاده می‌کنید، بهتر است به فکر خرید سامانه ملی پیامک نیز باشید. زیرا این سامانه قابلیت وب‌سرویس داشته و به سایت و اپلیکیشن شما متصل می‌شود.

امکان برگزاری نظرسنجی، قرعه‌کشی و مسابقات پیامکی

از جمله روش‌های دیجیتال مارکتینگ و افزایش فروش می‌توان به برگزاری کمپین‌ها و مسابقات اشاره کرد که به صورت پیامکی نیز قابلیت اجرا دارند. علاوه بر آن، نظرسنجی کردن از مخاطب نیز در پنل‌های ملی پیامک میسر شده و به سادگی انجام می‌شود.

قابلیت ارسال پیام‌های مناسبتی و کارت ویزیت

به منظور تعامل بهتر با مشتری می‌توانید پیامک‌های مناسبتی مانند تبریک تولد را برای او ارسال کنید. در این صورت، ارتباط مخاطبان با کسب و کار شما بیشتر شده و میزان رضایت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

اکنون که با ویژگی‌ها و امکانات پنل ملی پیامک آشنا شدید، بهتر است به فکر ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود باشید و کسب و کار خود را متحول کنید! به همین منظور، وارد سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com شده و سوالات خود را از کارشناسان مربوطه بپرسید.

دیدگاه خود را ارسال کنید