آشنایی با omdbox، پلتفرم بدون واسطه فروش عمده از تولیدی

آشنایی با  omdbox، پلتفرم بدون واسطه فروش عمده از تولیدی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

Omdbox  نام یک پلتفرم معرفی عمده فروشان کالا است که تعداد بسیار زیادی از عمده فروشی‌ها و خریداران عمده را به دور هم جمع نموده است. با توجه به اینکه عمدباکس یک پلتفرم محبوب و نام آشنا به شمار می­آید هر روز تعداد زیادی از عمده فروشان اقدام به معرفی کسب و کار خود در این پلتفرم می­نمایند. اگر سری به وب­سایت عمدباکس بزنید از تنوع بالای محصولات قطعا حیرت زده خواهید شد. در عمدباکس علاوه بر اینکه محصولات مختلفی وجود دارد؛ تنوع عرضه کنندگان و فروشگاه‌های عمده فروشی نیز به طور شگفت انگیزی بالاست. یعنی نه تنها در انتخاب محصولات محدودیتی ندارید بلکه می‌توانید یک محصول را در فروشگاه­های مختلف به صورت مجازی مشاهده و اطلاعات لازم را در مورد آن کسب کنید.

عمدباکس چیزی فراتر از معرفی عمده فروشی­ها است. در بازارهای عمده فروشی محصولات شما مجبورید به نقطه‌ای خاص سفر کنید تا جنس مورد نظر خود را بیابید که شانس موفقیت شما بسیار پایین خواهد بود و گاهی هیچ تضمینی برای سالم بودن و کیفیت آنها وجود ندارد. اما عمدباکس به شما این امکان را می‌دهد که با خیالی راحت هر کالایی را که می‌خواهید با کیفیتی تضمین شده رصد کنید.

آشنایی بیشتر با قسمت‌های مختلف سایت

اگر وارد سایت عمدباکس شوید اولین چیزی که به چشمتان می‌خورد گزینه سرچ محصولات یا همان جستجو است که با علامت ذره بین مشخص شده است. در این قسمت می‌توانید محصول مورد نظرتان را جست و جو کنید.

در سمت راست سایت با گزینه دسته بندی محصولات مواجه می‌شوید که اگر بر روی آن کلیک کنید تنوع محصولات شما را شگفت زده خواهد نمود. محصولاتی همچون لباس، مانتو، شال، لباس زنانه، کیف، کفش، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و هزاران نوع کالای دیگر در این سایت به صورت عمده به شما عرضه می‌شوند. شاید یکی از مصداق‌های ضرب­المثل از شیر مرغ تا جان آدم همین سایت عمدباکس باشد.

هنگام بازدید از سایت عمدباکس متوجه می­شوید که در قسمت انتهایی سایت چندین کانال تلگرام با موضوعات مختلف (کانال عمده فروشی لباس، کانال عمده فروشی لوازم آرایشی و...) به تلگرام لینک شده­اند. شما با کلیک بر روی آنها مستقیما وارد کانال تلگرامی عمده می­شوید. در این کانال­ها افرادی عضوند که به دنبال خرید از عمده فروشان هستند، در نتیجه می­توان گفت تبلیغ در این کانال­های تلگرامی عمده می­تواند فروش شما تولیدکننده و یا تامین کننده عزیز را تا چندین برابر بالا ببرد. علاوه بر تمام این­ها شما می­توانید در خود سایت عمدباکس نیز با درج آگهی، به معرفی محصولات عمده خود بپردازید.

اگر تمایل به درج آگهی در سایت و یا کانال تلگرامی عمدباکس را داشتید کافی است بر روی گزینه ارسال آگهی که در گوشه سمت چپ سایت دیده می­شود کلیک نمایید. با پرداخت هزینه ثبت آگهی در سایت عمدباکس در کانال تلگرامی عمده نیز آگهی شما درج خواهد شد.

از مزایای سایت عمدباکس

بازدید از عمدباکس به صورت شبانه روزی امکان­پذیر است و در تمام ساعات شبانه روز می‌توانید به بازار عمده فروشی مجازی دسترسی داشته باشید. در سایت عمدباکس شما درواقع به طور مستقیم به خریداران معرفی می­شوید و پای هیچ واسطه‌ای در میان نیست. حتما می‌دانید که فروش عمده بدون واسطه برای شما سود بیشتری رقم می‌زنند، و حتی برای خریدار نیز آشنای با عمده فروش و تولیدکننده بسیار به صرفه‌تر و معقول‌تر از خرید از یک واسطه است. در سایت عمدباکس در واقع تولیدکنندگان، تامین کنندگان و عمده فروشان به طور گسترده میتوانند کسب و کار خود را تبلیغ کنند تا توجه خریداران را از سراسر کشور به سمت خود جلب نمایند.

اگر شما عمده فروش عزیز تمایل به گسترش کسب و کار خود دارید با پرداخت کم­ترین هزینه می­توانید در سایت عمدباکس که از محبوب­ترین سایت­های گوگل به شمار می­آید؛ آگهی تبلیغاتی خود را درج کنید.

کانال تلگرام عمدباکس

کانال تلگرامی عمد باکس چندین هزار نفر مخاطب دارد که هر روزه بر تعداد آنها افزوده می‌شود. در این کانال عمده تولید کنندگان و تامین کنندگان معرفی می‌شوند. در پست‌های این کانال تلگرامی عمده آدرس سایت، شماره تماس و زمینه کاری تولید و یا تامین کنندگان درج شده است تا شما به راحتی با آنها آشنایی لازم را پیدا کنید. اگر خودتان تولید‌کننده و یا تامین‌کننده هستید و قصد دارید کسب و کار خود را به عموم مردم معرفی کنید حتما نسبت به درج آگهی خود در کانال تلگرامی عمده فروشی اقدام کنید چرا که کانال تلگرامی عمده مملو از فروشندگان و خریداران عمده است که به طور اختصاصی مخاطب شما به شمار می­آیند.

دیدگاه خود را ارسال کنید