هتل کالیستا بلک آنتالیا

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

آنتالیا شهری گردشگری است و به‌همین‌دلیل هتل‌های زیادی ساخته شده، اما یکی از آن‌ها موردی منحصربه‌فرد است که امکانات متعددی را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید رزرو هتل خارجی را انجام دهید و نمی‌دانید چه هتل را انتخاب کنید، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید. در این مطلب هتل کالیستا بلک را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید رزرو هتل آنتالیا را با اطلاعات بیشتری انجام دهید.

هتل کالیستا لاکچری ریزورت

این مجموعه اقامتی 5 ستاره در کشور ترکیه هتلی لوکس محسوب می‌شود و فاصله کوتاهی با ساحل زیبای آنتالیا دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل لوکس، ساحل اختصاصی آن است. هتل کالیستا در حاشیه دریای مدیترانه ساخته شده و به‌همین‌دلیل بخشی از ساحل را به خود اختصاص داده است.

کسانی که با سفر به آنتالیا می‌خواهد رزرو هتل علی بابا را انجام دهند، اقامت در هتل لوکس کالیستا را انتخاب می‌کنند، چون امکانات متعددی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و می‌توانید در آن اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. چندین نیرو در هتل وجود دارند که مسافران بتوانند به‌صورت 24 ساعته پذیرش هتل یا تحویل اتاق را انجام دهند.

امکانات رفاهی هتل کالیستا

همان‌طور که گفته شد، برای کسانی که قصد رزرو هتل را دارند، کالیستا یکی از بهترین انتخاب‌ها در تایلند محسوب می‌شود. دلیل این محبوبیت فقط موقعیت مکانی هتل نیست، بلکه عواملی دیگر مانند خدمات رفاهی، امکانات متعدد و پرسنل دوره دیده دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این هتل به یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا تبدیل شود.

امکاناتی مانند صندوق امانات، اتاق چمدان و... در این هتل قرار داده شده تا برای رفت‌وآمد کار راحت‌تری پیش‌رویتان باشد. همچنین امکانات مختلفی برای افراد کم‌توان و معلول در هتل کالیستا قرار دارد. امکانات نظافتی مختلفی در این هتل وجود دارد که برای آن‌ها باید به خشکشویی، دستگاه واکس کفش، اتوی لباس و اتوشویی اشاره کنیم؛ البته این مورد را مدنظر داشته باشید که برای استفاده از این خدمات باید هزینه‌های جدا بپردازید.

وجود فروشگاه‌های مختلف در محیط هتل باعث شده که نیازی نباشد مهمانان برای خریدهای ساده هتل را ترک کنند. مهمترین فروشگاه‌های هتل کالیستا، فروشگاه خوراکی و ساغاتی است. برای این‌که بتوانید در آنتالیا گشت بزنید، می‌توانید از هتل ماشین اجاره کرده و به گشت‌وگذار بپردازید. همچنین می‌توانید خودرو را در پارکینگ رایگان هتل پارک کنید. در کل محوطه هتل ،استعمال دخانیات ممنوع است و برای کشیدن سیگار باید به اتاق مشخص شده بروید.

یکی‌دیگز از امکاناتی که در بسیاری از هتل‌ها وجود دارد، اینترنت رایگان است. در تمام محوطه هتل کالیستا می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. اگر برای انجام بیزنس به آنتالیا سفر می‌کنند و می‌خواهید در این هتل اقامت داشته باشید، باید بدانید که امکانات ویژه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد. ازجمله این امکانات می‌توانیم به دتگاه فتوکپی و فکس، سالن همایش، اتاق کنفرانس و بیزنس روم اشاره کرد. برای استفاده از این خدمات باید هزینه‌ای جدا بپردازید.

برای دیگر امکانات ویژه هتل لوکس کالیستا می‌توانیم به تاکسی سرویس، نهار بسته‌بندی شده، آسانسور، خدمات VIP، آرایشگاه، روزنامه، نگهداری از کودکان، اتاق‌های مخصوص ماه عسل، ترانسفر فرودگاهی و... اشاره کرد. پرسنل این هتل به زبان‌های ترکی، روسی، آلمانیۀ، انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند.

امکانات تفریحی

امکانات تفریحی این هتل هم بسیار زیاد است و برای این‌که همه آن‌ها را تجربه کنید، باید زمان زیادی را در آنتالیا باشید. در هتل کالیستا مجموعه آبی مخصوص بزرگسالان و کودکان ساخته شده. بازی و رفتن در پیچ‌وخم سرسره‌های مختلف حس هیجانی به شما می‌دهد که در کمترین پارک آبی می‌توانید آن را تجربه کنید. علاوه‌بر سرسره و استخر، سونای خشک، جکوزی و سونای بخار هم در این مجموعه وجود دارد.

اگر اهل بدنسازی هستید و هتل کالیستا را انتخاب کرده‌اید، نگران نباشید، چون در این هتل یک باشگاه بدنسازی با امکانات کامل هم ساخته شده تا بتوانید در آن ورزش کنید. همچنی می‌توانید در کلاس‌های یوگا و بدنسازی این مجموعه هم شرکت کنید. خدمات زیبایی و آرایشی مختلفی هم در این هتل وجود دارد. حمام‌های سنتی مختلفی در این هتل لوکس ساخته شده تا خدمات ماساژ هم به مهمانان ارائه دهد.

این مقاله را بخوانید : آیا سفر به آنتالیا ترکیه ویزا میخواهد؟

زمانی که این هتل را رزرو می‌کنید، بلیط بازدید از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا برایتان تهیه می‌شود که بتوانید از صف بلیط جاهای دیدنی آنتالیا فرار کرده و بلیط موردنظرتان را در هتل خریداری کنید. همان‌طور که گفته شد، هتل لوکس کالیستا بلک ساحل اختصاصی دارد که در آن هم امکانات متعددی تعبیه شده است. ازجمله امکانات این ساحل می‌توانیم به تخت ساحلی و چترهای آفتاب مختلف اشاره کرد.

هتل، امکانات مختلف برای انجام چندین تفریح‌ آبی هم دارد که عصرها می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. مسئولان این هتل مجلل به فکر دوست‌داران کتاب هم بوده و یک کتابخانه برای آن‌ها ساخته. شما را رفتن به این کتابخانه می‌توانید خودتان را از هیاهو و شلوغی شهر دور کنید. ورزش‌هایی مانند بدمینتون، مینی‌گلف، اسب سواری، غواصی، بولینگ، قایقرانی، دوچرخه‌سواری، دارت، بادکنک بازی، تنسی روی میز، ماهی‌گیری و زمین تنیس انجام می‌شود. برای انجام تعدادی از این ورزش‌ها باید هزینه مجزا بپردازید.

کالیستا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ساخته شده در آنتالیا است که ما آن را به شما معرفی کردیم تا بتوانید رزرو هتل خارجی را با اطلاعات بیشتری انجام دهید. اگر تجربه اقامت در این هتل یا رزرو هتل کالیستا را داشته‌اید، نظراتتان را درباره این موضوع‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را ارسال کنید