وکیل را با خود به جلسه قرارداد ببرید

وکیل را با خود به جلسه قرارداد ببرید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

اگر این امکان وجود داشت که یک وکیل دادگستری را همراه خود در جلسه قرارداد داشته باشید بی شک بخش عمده ای از پرونده های قضایی در محاکم دادگستری ایجاد نمیشد.

بسیاری از پرونده های قضایی حاصل عدم اشراف طرفین قرارداد از حقوق و تکالیف خود می باشد.

گاهی طرفین قرارداد با درج شرط های در قرارداد که اصولاً وجه قانونی ندارند و قانون گذار برای برخی از شروط، ضمانت اجرایی ابطال قرارداد را پیش ینی نموده است، باعث ابطال قرارداد خود می شوند.

در اینصورت هر طرف قرارداد که قصد عدم ایفاء تعهدات قراردادی خود را ندارد به راحتی با طرح دعوی اعلام بطلان قرارداد به علت وجود شرطی که مبطل قرارداد است، حکم بر بطلان قرارداد را اخذ میکنید.

در اینصورت طرف دیگر که با عدم اشراف به قوانین به قرارداد منعقده اعتماد نموده است و بر مبنای آن تعهدات زنجیره وار را ایجاد کرده است، با انبوهی از مشکلات رو به رو خواهد شد.

در این زمان است که افسوس میخورد چرا در هنگام انعقاد قرارداد همراه خود وکیل نداشته است تا بتواند از خدمات مشاوره حقوقی حین قرارداد استفاده کند.

با حضور وکیل دادگستری در جلسه قرارداد، دو طرف از تحریر قرارداد بر مبنای اصول و قواعد قانونی خاطر جمع خواهند بود و با خیالی آسوده میتوانند بر روی تعهدات قراردادی متقابل حساب باز کرده و تعهدات بعدی مبتنی بر قرارداد را ایجاد کنند.

ولی چگونه میتوانیم به راحتی درخواست همراهی وکیل در جلسه قرارداد را داشته باشیم؟

آیا تمام مردم دسترسی به وکیل مناسب دارند؟ و آیا هر وکیلی درخواست شما را برای حضور در جلسه قرارداد اجابت مینماید؟

اینها مشکلاتی است که باعث شده مردم کمتر به فکر همراهی وکیل در جلسه قرارداد خود باشند و حتی اگر قصد این کار داشته باشند نیز یا وکیلی نمیشاسند یا وکیل آشنا ایشان وقت حضور در جلسه قرارداد را نداشته، یا اینکه هزینه حضور وکیل در جلسه قرارداد بسیار زیاد اعلام می شود!

به گزارش بازار بورس عده ای وکلای پایه یک دادگستری اقدام به راه اندازی استارت آپ حقوقی نموده اند که علاوه بر خدمات مشاوره حقوقی آنلاین، خدمت همراهی وکیل در جلسه قرارداد را برای اولین بار ارائه داده اند.

این استارت آپ حقوقی که تحت عنوان وکیل تیک مدتی است راه اندازی شده است و علاوه ارائه خدمت در بستر وبسایت ، امکان نصب اپلیکیشن آندروید از اپ استورهای بازار و مایکت را فراهم نموده است.

نسخه وب اپ ios  این استارت آپ جهت نصب بر روی گوشی های آیفون قابل دانلود مستقیم از سایت وکیل تیک میباشد.

با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن وکیل تیک شما در هر زمان از شبانه روز و از هرکجای ایران میتوانید مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین با برترین وکلای ایران را داشته باشید.

واما خدمت همراهی در جلسه قرارداد

در این خدمت شما در هنگام ثبت درخواست همراهی وکیل در جلسه قرارداد، زمان قرارداد خود و همچنین نشانی دقیق محل جلسه قرارداد را تعیین مینماید و میتوانید موضوع قرارداد مد نظر خود را نیز مشخص کنید.

با پرداخت هزینه بسیار مناسب و مقرون به بصرفه درخواست شما ثبت میشود و پشتیبانان وکیل تیک باقی هماهنگی های لازم را انجام میدهند.

نتیجه پیگیری پشتیبان وکیل تیک به شما گزارش داده می شود و پس از انتخاب وکیل مناسب و نزدیک به نشانی مدنظر شما هماهنگی های لازم انجام می گردد.

وکیل پایه یک دادگستری در زمان تعیین شده شما در جلسه قرارداد حاضر می شود و به مدت ساعت شما را همراهی مینماید.

شما در زمان حضور وکیل دادگستری در محل جلسه قرارداد میتوانید از مشاوره حقوقی وی بهرمند شده و نکات مهم قراردادی توسط وکیل بیان و گوش زد شود.

با حضور وکیل دادگستری متخصص در جلسه قرارداد نه تنها برای شما آسودگی خاظر ایجاد میشود بلکه طرف قرارداد نیز میتواند این اطمینان را داشته باشد که قراردادی منطبق با اصول و قواعد حقوقی تنظیم میگردد.

اینکه کسی ادعا کند خود میتواند قرارداد را تحریر کند نتیجه ای جز پیشیمانی و درگیر شدن به پرونده حقوقی در محاکم قضایی ندارد.

امر تحریر و نگارش قرارداد، موضوعی تخصصی است که فقط از عهده وکلای دادگستری که دانش و تبهر و تخصص لازم را در این زمنیه دارند بر میاد.

با وکیل تیک این امکان فراهم شده است که تمام مردم با هر سطح درآمد و در هر کجای ایران بتوانند در جلسات قرارداد خود از خدمات وکیل استفاده نمایند.

نتیجه این خدمت در آینده نزدیک و با کم شدن مراجعات مردم به محاکم قضایی به علت اشتیباهات در تحریر و نگارش قرارداد عیان خواهد شد.

وقتی دو طرف قرارداد با متن صحیح و قانونی قرارداد مواجه باشند و در حین تحریر و نگارش از تمام حقوق و تکالیف خود مطلع باشند دیگر پرونده های قضایی با مرتبط با قرارداد کمتر تشکیل می شود.

بسیاری از پرونده های محاکم قضایی با موضوع قرارداد ها به علت سوء تفاهم طرفین قرارداد از مندرجات آن است، بدین معنا که شخصی فکر میکند نتیجه شرطی له وی است حال آن است که گاهی با شیطنت طرف مقابل تفسیر واقعی آن شرط موجد تعهدی برای وی بود است.

اگر وکیل دادگستری در زمان انعقاد قرارداد حضور میداشت ضمن تحریر صحیح قرارداد مشاوره های لازم را ارائه می نمود و طرفین با دید باز و اطلاع کامل از تفسیر قانونی شروط قرارداد، میتوانند از اقدام به انعقاد قرارداد نمایند.

خدمت وکیل تیک در خصوص همراهی وکیل در جلسه قرارداد این مشکل را حل کرده است، همه مردم صرف نظر اینکه آیا شخصا وکیلی را مشناسند یا وکیل مناسبی را برای جلسه قرارداد خود هماهنگ کنند، با ثبت یک درخواست ساده از شما شما بهترین وکیل را معرفی و هماهنگی لازم برای حضور وی در جلسه را فراهم میکند.

همانظور که در متن گزارش خبری آمد وکیل تیک به عنوان یک استارت آپ حقوقی خدمات مشاوره حقوقی آنلاین را نیز ارائه میناید.

شما میتوانید با هزینه مقرون به صرف از وکلای برتر ایران و همچنین از بهترین وکیل پایه یک دادگستری خود با هزینه مقرون بصرفه مشاوره حقوقی تلفنی دریافت کنید.

مشاوره متنی، دیگر خدمت وکیل تیک است که با ثبت درخواست صفحه گفتگو اختصاصی برای شما باز میشود و می تواند به صورت ارسال پیام مشاوره حقوقی دریافت کنید و وکیل دادگستری به صورت آنلاین و برخط پاسخگویی شما خواهد بود.

در این استارت آپ حقوقی خدمات دیگری همچون ارائه راهکار و تحریر و نگارش اوراق قضایی شامل دادخواست، شکوائیه، لایحه و اظهارنامه با درخواست شما با هزینه ای مناسب و قابل پرداخت برای همه، توسط وکلای دادگستری انجام میشود.

این استارت آپ حقوقی که به همت و ایده پردازی عده ای از وکلای پایه یک دادگستری با سال ها تجربه وکالت در پرونده های مختلف در محاکم قضایی ایجاد شده است، با علم به وجود نیازهای عموم جامعه به خدمات حقوقی در دسترس برای همگان درصدد پاسخگویی به نیاز جامعه بوده و در این راه توفیقاتی را نیز کسب نموده و از تمام کشور وکلای تراز و برتر یا این استارت آپ حقوقی همکاری مینمایند و عموم مردم میتوانید از هرکجای ایران و در هر زمان از شبانه روز از خدمات حقوقی آنلاین مشاوره حقوقی تلفنی و دیگر خدمات استفاده نمیایند.

با مراجعه به وکیل تیک و نصب اپلیکیشن می توانید به راحتی و با چند کلیک ساده از خدمات حقوقی وکلای وکیل تیک استفاده نموده و خدمات حقوقی آنلاین دریافت کنید.

2

 

دیدگاه خود را ارسال کنید