عنوان: انواع مختلف کاشت ناخن

عنوان: انواع مختلف کاشت ناخن
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

داشتن ناخن هایی زیبا، مرتب و تمیز از آرزوهای هر خانمی است. شاید همین مورد باعث شده که خانم ها به لاین زیبایی ناخن اینقدر علاقه مند شوند. دراین مقاله می خواهیم انواع مختلف کاشت ناخن را به شما معرفی کنیم تا راحت تر یک گزینه را انتخاب کنید.

کاشت ناخن

کاشت ناخن توسط فرد متخصص این کار، یعنی ناخن کار انجام می شود. در این روش با استفاده از مواد مصنوعی، سوهان برقی و انواع مختلف لاک می توانید ناخن هایی زیبا با اندازه و فرم دلخواه بدست آورید.

برخی از خانم ها بجای کاشت ناخن، خرید لاک ناخن را ترجیح می دهند. روش خرید لاک ناخن مزیت و معایب خودش را دارد، مثلا قیمت کمتری دارد و در خانه توسط خود شخص انجام می شود. معایب این روش ماندگاری بسیار کم است، مخصوصا اگر شما با آب و موادشوینده سروکار زیادی دارید. در کاشت ناخن با استفاده از پودری مخصوص فرم دلخواه ناخن را روی ناخن طبیعی قرار می دهند و با استفاده از سوهان برقی و دستی، آن را مرتب و منظم می کنند. کاشت ناخن ماندگاری و استحکام بالایی دارد، شما براحتی می توانید کارهای روزمره تان را بدون نگرانی شکست ناخن انجام دهید.

ترمیم کاشت ناخن بستگی به میزان رشد ناخنتان دارد، ولی بطور معمول باید 30 الی 35 روز یکبار ترمیم شود.

انواع مختلف کاشت ناخن

کاشت ناخن دارای نواع مختلفی است که شما با توجه سلیقه تان می توانید یکی را انتخاب کنید. کاشت ناخن دارای دو روش اصلی است. البته همین دو مدل نیز دارای انواع مدل دیگر هستند. تفاوت این دو روش در نحوه قلم زنی، پخش کردن مواد در سطح ناخن و دیزاین های ناخن است.

دو روش اصلی کاشت ناخن: کاشت ناخن با پودر، کاشت ناخن ژله ای

با استفاده از دو روش بالا می توانیم 14 مدل دیگر کاشت ناخن انجام داد که شامل موارد زیر می شود:

*کاشت ناخن پودر

*کاشت ناخن ژله ای

*کاشت ناخن دوآل

*کاشت ناخن گیاهی

*کاشت ناخن اکلیلی

*کاشت ناخن آکواریومی

*کاشت ناخن دیپینگ

*لمینیت ناخن

*کاشت ناخن سیلک

*کاشت ناخن میکس

*کاشت ناخن فرنچ

*کاشت ناخن بیبی بومر

*کاشت ناخن مرمریت

*کاشت ناخن تیپ گذاری

در ادامه تعدادی ازموارد را به اختصار توضیح می دهیم تا آشنایی کافی را پیدا کنید. برای انجام خر مدل نیاز به خرید لاک ناخن و خرید لوازم کاشت ناخن که شامل خرید ناخن گیر، سوهان برقی و ... است.

2

*کاشت ناخن پودری

این روش در میان انواع کاشت بسیار رایج است و با استفاده از پودر اکریلیک و لیکوئید انجام می شود. مقاومت این نوع کاشت در برابر ضربه بسیار بالا بوده و جلوه بسیار زیبایی به ناخن هدیه می دهد.

*روش کاشت ناخن ژله ای

این روش با استفاده از 3 لایه بنام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین انجام می شود. برای خشک کردن لایه های ژله ای از دستگاه یو وی استفاده می شود. نتیجه کار کاشت ژله ای، ایجاد سطحی شیشه ای و محکم بر روی ناخن است ولی این مدل دوام زیادی ندارد. همچنین برای افراد ساکن مناطق مرطوب خیلی پیشنهاد نمی شود.

*کاشت ناخن قالبی

این روش با استفاده از قالب هایی که با سایز ناخن هماهنگ اند، انجام می شود. معایب این نوع کاشت زیاد است، مانند: هواگیری، شکسته شدن و ماندگاری بسیار پایین که امروزه زیاد انجام نمی شود.

*کاشت ناخن گیاهی

مواد مورد استفاده در این روش، گیاهی و غیرحساسیت زا هستند که مورد استقبال خانم های بسیار زیادی قرار گرفته است. مواد کاشت ناخن در فیبر شباهت زیادی به ژله ای دارد و باید لایه ها را با استفاده از دستگاه یو وی خشک کرد.

*کاشت ناخن اکلیلی

این روش جز زیر مجموعه های کاشت پودری محسوب می شود. در بخش های مختلف ناخن از اکلیل های مختلفی استفاده می شود که ظاهر بسیار درخشانی خواهد داشت. با گذشت زمان و بوجود امدن مدل های ساده و مینیمال این روش دیگر خیلی مورد استفاده قرار نگرفت.

*روش کاشت ناخن دیپینگ

لیکوئید، پودر و پرایمر از مواد مورد نیاز برای این نوع کاشت هستند که در نهایت با سوهان برقی  و دستی مرتب تر می شود.

*ژلیش یا لمینیت ناخن

لمینت به معنی کاور کردن سطح خارجی جسم است. لمینت یک روش کاور ناخن است به دو روش انجام خواهد شد:

پودر و لیکوئید

لاک ژلیش

*کاشت ناخن مرمریت

این روش جز کاشت ناخن پودری بشمار می آید. در قسمت فرنچ ناخن از سنگ های بسیار ریزی استفاده می شود که ظاهری براق و زیبا را تشکیل می دهد.

*کاشت ناخن تیپ

این روش را نمی توان جز روش های کاشت ناخن دانست، زیرا موقتی است. در این مدل روی ناخن یک لایه لاک و استیکر ورد علاقه قرار داده می شود. ماندگاری فوق العاده کمی دارد و برای مواقع ضروری و عجله ای مناسب است.

لوازم مورد نیاز در کاشت ناخن

برای شروع این حرفه ابتدا باید آموزش های لازم را ببینیم سپس اقدام به خرید مواد موردنیاز کنیم. برای کاشت ناخن نیاز به خرید لاک ناخن، خرید لوازم کاشت ناخن، خرید ناخن گیر، خرید سوهان برقی، ضدقارچ و غیره است.

خرید لوازم اورجینال و باکیفیت باعث می شود تا نتیجه کار شما بهتر شود و مشتری شما رضایت بیشتری داشته باشد. برای خرید باید به مراکز معتبر رجوع کنیم و پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید محصولات از نوبشو است که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند.

3

معایب کاشت ناخن

1. جذب مواد شیمیایی بدلیل نازک شدن سطح ناخن

2. جدا شدن ناخن از بستر

3. افزایش ابتلا به سرطان ریه و مسمومیت

4. بالا رفتن احتمال ابتلا به اگزما

5. بروز قارچ های ناخن پس از کاشت

6. بالارفتن احتمال عفونت باکتریایی

بعد از کاشت ناخن لازم است چه اقداماتی انجام دهیم؟

به اجسام کثیف و آلوده دست نزنید

حواستان باشد ضربه ای به ناخن وارد نشود

زمان تماس با موادشوینده و آب از دستکش استفاده کنید

بدون دستکش با مواد شیمیایی و حلال کار نکنید

تا حدالامکان از رفتن به استخر و حوضچه های همگانی خودداری کنید، زیرا احتمال ابتلا به بیماری های قارچی در ناحیه کاشت ناخن افزایش پیدا می کند.

امیدوارم از خواندن مطالب بالا لذت برده باشید.

دیدگاه خود را ارسال کنید