چراغ ضد انفجار CORTEM AIRCRATF LIGHTING توسعه سیماتک ایرانیان

چراغ ضد انفجار CORTEM AIRCRATF LIGHTING توسعه سیماتک ایرانیان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

خرید چراغ ضد انفجار CORTEM AIRCRATF LIGHTING

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان  ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، www.simatec.ir  ، 021-88545640-3   ، 09394887130 ، sales@siamtec.ir

در برخی از سیستم های روشنایی و چراغ ها امکان دارد که جرقه هایی به وجود بیاید. به همین دلیل باید از چراغ هایی که ضد انفجار هستند استفاده کنید تا از این جرقه ها جلوگیری نمایید. چراغ ضد انفجار CORTEM AIRCRATF LIGHTING یکی از بهترین و مناسب ترین چراغ های می باشد که قاب ضخیم دارد و از آلومینیوم تولید شده است. شما زمان خرید بهترین چراغ ضد انفجار باید به خوبی برند تولیدی چراغ را از نظر معتبر بودن بررسی کنید. برخی از چراغ هایی که طول عمر زیادی ندارند برند تولیدی شان معتبر نمی باشد و با استفاده از بهترین متریال ها تولید نشده اند.

بین برندهای تولیدی که چراغ ضد انفجار را تولید می کنند برند CORTEM یکی از بهترین برندها به شمار می رود. شما می توانید چراغ ضد انفجار CORTEM AIRCRATF LIGHTING را از نمایندگی خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. اینکه در مورد ویژگی ها و مشخصات چراغ ضد انفجار اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید بسیار مهم است. بنابراین باید به خوبی ویژگی ها و مشخصاتی که چراغ های ضد انفجار دارند را از نظر طول عمر و ساختارشان بررسی کنید. کارشناسان فروش به خوبی قادر هستند که برای خریدرای چراغ ها به شما مشورت های لازم را ارائه دهند.

چراغ ضد انفجار CORTEM AIRCRATF LIGHTING

ساختار چراغ ضد انفجار CORTEM AIRCRATF LIGHTING

شما باید به خوبی بدانید که چراغ های استاندارد مستقیماً در معرض محیطی قرار می‌ گیرند که نصب شده اند. جرقه به وجود آمده از یک تماس مربوط به کلید چراغ می تواند برای شعله ور شدن فضای مورد نظر کافی باشد. در چراغ های ضد انفجار هر اتصالی یا جرقه امکان دارد که درون محفظه اصلی رخ دهد. از انتقال جرقه به بیرون و محیطی که نا امن است جلوگیری می گردد. به عبارتی شما باید بدانید که اجزای چراغ ضد انفجار برای جلوگیری کردن از جرقه ها و شعله هایی که احتمالی هستند به بهترین نحو ممکن کاربرد مناسبی از خود نشان دهند.

ساختار چراغ های ضد انفجار به گونه ‌ای است که از به وجود آمدن هر نوع آتش ‌سوزی در اثر جرقه چراغ جلو گیری می کند. هر یک از ساختمان های صنعتی که خطرات زیادی از نظر تجهیزات دارند باید از چراغ های ضد انفجار استفاده کنند. به طور کلی اگر انفجار درون چراغ‌ های ساختمان های صنعتی به وجود آید امکان دارد که کل ساختمان با آتش یکسان شود. بر همین اساس وجود چراغ ضد انفجار یکی از مهمترین تجهیزاتی است که باید در ساختمان ها وجود داشته باشد.

طول عمر چراغ ضد انفجار CORTEM AIRCRATF LIGHTING

شما باید به خوبی بدانید که چراغ های ضد انفجار نسبت به روشنایی استانداردی که دارند به طور معمول طول عمر زیادی از خود نشان می دهند. از آنجایی که هر یک از چراغ های ضد انفجار را با موادی سنگین و محکم تولید کرده‌ اند قادر هستند که در برابر محیط‌ های نامساعد مقاومت زیادی از خود نشان دهند. چراغ های ضد انفجار به راحتی می ‌توانند با دیگر وسایل روشنایی استاندارد که درون ساختمان نصب شده ‌اند هماهنگ شوند. دوام بالای چراغ های ضد انفجار روی کاهش دادن هزینه های تعمیر و نگهداری کردن آنها تاثیر زیادی دارد. برای تضمین کردن کیفیت و همچنین ایمنی چراغ های ضد انفجار استانداردهای مشخص شده ای روی آنها به کار گرفته شده است. آزمایش های محیطی روی چراغ های انفجار انجام شده که نشان داده است، چراغ ها طول عمر زیادی از خود نشان می دهند.

چراغ ضد انفجار CORTEM AIRCRATF LIGHTING

کارایی و بازده نوری چراغ ضد انفجار CORTEM AIRCRATF LIGHTING

چراغ های ضد انفجار در مقایسه با وسیله های روشنایی دیگر انرژی زیادی دارند. چراغ های ضد انفجار ۹۰ درصد انرژی خود را ذخیره می کنند تا در صورت لزوم از آن استفاده نمایند .کارایی و بازده نوری چراغ های ضد انفجار به نسبت دیگر چراغ ها بالاتر می باشد. طول عمر این چراغ ها بیشتر است و بر همین اساس شما می توانید مدت زمان زیادی از آنها استفاده کنید. به لطف ویژگی صرفه جویی در گرما که چراغ های ضد انفجار دارند گرمای کمی را از خود ساطع می نمایند. این مسئله به طور کلی احتمال تولید کردن جرقه را تا حد زیادی کاهش می ‌دهد. گازهای قابل اشتعال در مکان های خطرناک با وجود چراغ های ضد انفجار مشتعل نمی ‌شوند. بر همین اساس باید بدانید که این چراغ ها به عنوان یکی از چراغ های مناسب و مقاوم شناخته می شوند و کاربرد بی ‌نظیری در صنعت دارند.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان  ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، www.simatec.ir  ، 021-88545640-3   ، 09394887130 ، sales@siamtec.ir

دیدگاه خود را ارسال کنید