ساخت شماره مجازی رایگان و آسان

ساخت شماره مجازی رایگان و آسان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

در این مقاله از سایت فروش شماره مجازی ورلدنامبر به یکی از شیوه های ساخت شماره مجازی رایگان که هیچ یک از سایت ها و پلتفرم های فروش شماره مجازی تاکنون به آن اشاره نکرده اند پرداخته ایم.

این شیوه تنها توسط ورلدنامبر ارائه میشود و کاملا اختصاصی است.

ساخت شماره مجازی بدون برنامه

در مقاله چگونه شماره مجازی بسازیم در مورد پلتفرم ها و سایت های خارجی که شماره مجازی رایگان ارائه می دهند توضیح دادیم و بارها یادآور شدیم که شماره های مجازی رایگان مشکلاتی از قبیل عدم ارائه کد ،محدود بودن و واگذاری مجدد به دیگر کاربران را دارند,البته این بدان معنا نیست که شماره های خریدنی هم هیچ وقت هیچ مشکلی ندارند, به هر حال شماره توسط سرویس های خارجی ارائه میشوند و گاها اختلالاتی در شبکه وجود دارد.اما در ورلدنامبر دریافت شماره مجازی رایگان کاملا متفاوت است،در این مطلب میخواهیم دریافت شماره مجازی رایگان و آسان از طریق سایت ورلد نامبر را توضیح دهیم.

در مقالات و راهنما سایت ورلدنامبر بسیار توضیح داده ایم که تهیه  شماره مجازی برای سایت های معتبر رایگان نیست و از طریق Api  سایت ها و اپراتورهای خارجی به کاربران ایرانی واگذار میشود.

بنابراین باید به این موضوع پی برد که شماره های رایگانی که ورلد نامبر در اختیار کاربرانش قرار میدهد با شماره های اصلی هیچ تفاوتی ندارند و ورلدنامبر برای آنها هم هزینه پرداخت میکند.

چرا ورلدنامبر برخی شماره ها را رایگان می دهد؟

ورلدنامبر به پاس قدردانی از حضور کاربرانش در سایت اصلی روزانه تعداد مشخصی شماره را رایگان در زمان معینی قرار می دهد.

دریافت شماره رایگان در ورلد نامبر به چه صورت است؟

در سایت ورلدنامبر در منو اصلی گزینه ای به اسم شماره رایگان وجود دارد که در ساعات از قبل تعیین شده نمایان میشود و کاربران میتوانند با مراجعه به آن قسمت نسبت به دریافت شماره مجازی رایگان همانند فرآیند اصلی شماره و کد تایید را دریافت نمایند.

کدام سرویس ها رایگان ارائه میشود؟

با توجه به اینکه ورلدنامبر از ۵۵ سرویس گوناگون پشتیبانی میکند هر روزیک سرویس جدید را در شماره های رایگان خود قرار میدهد.در واقع هر روز یک سرویس جدید فعال میشود.

چه تعداد شماره مجازی رایگان در ورلدنامبر روزانه ارائه میشود؟

روزانه بین ۵ الی ۱۵ شماره رایگان در ورلدنامبر قرار میگیرد.

چه کسانی میتوانند شماره مجازی رایگان دریافت کنند؟

هیچ استثنایی وجود ندارد و هر شخصی میتواند در ساعات فعال بودن شماره رایگان با لاگین کردن در سایت اقدام به دریافت شماره مجازی رایگان نماید.

2

شماره مجازی رایگان

از کجا ساعات و سرویس هایی که در شماره مجازی رایگان ورلدنامبر فعال میشوند را متوجه شویم؟

ساعات و سرویس هایی که شماره مجازی رایگان ارائه میشود از روز قبل در کانال تلگرامی ورلدنامبر اعلام میشود.بنابراین کاربرانی که میخواهند از شماره های رایگان استفاده کنند میبایست جهت مطلع شدن از زمان و سرویس آن در کانال ورلدنامبر حضور داشته باشند.

الویت دریافت شماره رایگان با اولین مراجعه کنندگان است و پس از اتمام تعداد شماره های رایگان تا فردای آن دیگر امکان دریافت شماره رایگان مقدور نیست.این نکته را هم یادآور میشویم که هر شخص در روز و در تایم های اعطای شماره رایگان تنها یک شماره میتواند به صورت رایگان هدیه بگیرد.

یک تیر و دو نشان در ورلدنامبر

کاربرانی که موفق به دریافت شماره  شدند میتوانند با انتشار یک استوری از ورلدنامبر در اینستاگرام علاوه بر شماره ای که گرفته اند شارژ هدیه هم دریافت کنند.

با خواندن این مقاله حتما اگر شخصی این بار ازتون بپرسه که سایت شماره مجازی رایگان برای واتساپ , سایت ساخت شماره مجازی رایگان امریکا یا الباقی سرویس ها چی خوبه قطعا ورلدنامبر اول از همه به یادتون میاد!!!!!

ورلدنامبر با نشان ملی رسانه های دیجیتال و نماد اعتماد تجارت الکترونیک میتواند اولین و بهترین انتخاب شما برای تهیه شماره مجازی باشد.

https://worldnumber.ir

 

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید