اهمیت طراحی سایت در سال 1401 + معرفی قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در تهران

اهمیت طراحی سایت در سال 1401 + معرفی قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در تهران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:
 

طراحی سایت جزء مباحثی است که امروزه صاحبان کسب و کار به آن توجه ویژه‌ای دارند. شرکت تهران سایت از پیشگامان در حوزه‌ی طراحی سایت است. همچنین دارای رزومه‌ای با بیش از 100ها پروژه موفق می‌باشد. برای بازدید از نمونه کارهای موفق این شرکت در زمینه‌ی طراحی سایت شرکتی می‌توانید به صفحه تهران سایت مراجعه کنید. ما در این مبحث قصد داریم طراحی سایت شرکتی را بررسی کنیم و به شما در انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات طراحی سایت کمک کنیم.

اهمیت طراحی سایت شرکتی

امروزه با گسترش مبحث اینترنت و عمومی شدن آن اکثر مشاغل به سمت الکترونیکی شدن قدم برداشته‌اند. اگر می‌خواهید از بازار رقابت عقب نمانید و رونقی به کسب و کار خود ببخشید زمان آن فرارسیده که یک وب‌سایت حرفه‌ای برای خود داشته باشید.

شرکت‌ها هم مانند بسیاری از کسب و کارها برای معرفی و جذب مشتری به تبلیغات نیاز دارند. امروزه دیگر روش‌های قدیمی تبلیغات مانند بیلبوردها، تبلیغات تلوزیونی، پخش تراکت و غیره کارساز نیست و همچنین این‌گونه تبلیغات هزینه بسیار بالایی هم دارد.

برای مطرح شدن و برندسازی راه‌های بهتر و کم هزینه‌تری هم وجود دارد، اینترنت فضایی است که شما با داشتن یک سایت فوق‌العاده قادر خواهید بود که شرکت و برندتان را به میلیون‌ها نفر معرفی کنید و از این طریق مشتری‌های بسیاری را جذب کنید. طراحی سایت شرکتی این امکان را در اختیار شرکت شما می‌گذارد تا تمامی خدمات و محصولات خود را مانند یک کاتالوگ آنلاین و همیشه در دسترس برای مخاطبان به نمایش بگذارید.

پس حالا که به اهمیت وجود وب‌سایت پی بردید زمان آن فرارسیده که یک شرکت طراحی سایت مناسب برای انجام اینکار را انتخاب کنید. مجموعه تهران سایت با سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی طراحی و سئو سایت همواره آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نکات مهم برای انتخاب شرکت طراحی سایت

شرکت‌های طراحی سایت زیادی در سطح شهر وجود دارند که مدعی آن هستند که بهترین خدمات را ارائه می‌دهند؛ اما آیا همه‌ی آن‌ها مناسب کار شما هستند؟ یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای چه خصوصیاتی دارد؟ برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت ابتدا باید چندین فاکتور را مد نظر قرار دهید و بررسی کنید:

  1. ابتدا سایت شرکت مدنظر خود را آنالیز کنید، شرکتی که مدعی است بهترین خدمات را ارائه می‌دهد می‌بایستی بهترین سایت را از لحاظ گرافیک، محتوا و سئو داشته باشد و همچنین وب‌سایت خودش در لیست‌های اولیه گوگل نمایش داده شود.
  2. بهتر است از شرکت‌هایی که سابقه‌ی زیادی در زمینه‌ی طراحی سایت دارند و دارای رزومه قوی هستند را انتخاب کنید؛ زیرا شرکت‌های تازه تاسیس و بدون کارنامه، ابتدای کار خود را با آزمون و خطا شروع می‌کنند که شاید مناسب همه‌ی افراد نباشد.

 در بخش نمونه کار یا رزومه آن سایت وارد شوید و از لحاظ ظاهری و فنی نمونه کارها را آنالیز کنید و همچنین می‌توانید نام برندی که برایشان خدمات طراحی سایت انجام شدده است را بردارید و با آنان ارتباط برقرار کنید. از آن‌ها درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد شرکت طراحی سایت بپرسید. اینکه آیا از خدمات آن شرکت راضی بوده‌اند؟ آیا آن شرکت پشتیبانی و مشاوره هم دارد؟

  1. بررسی کنید که شرکتی که برای انجام خدمات طراحی سایت انتخاب کرده‌اید فرآیند سئو سایت را هم انجام می‌دهد؟ طراحی سایت به تنهایی کافی نیست، آن چیزی که موجب بهتر دیده شدن شما و در نتیجه رونق بخشی به کسب و کارتان می‌شود، قرارگیری نام برندتان در نتایج اولیه‌ی گوگل و نمایش هر چه بیشتر آن به کاربران می‌باشد.

لازمه‌ی این اتفاق، سئو سایت و بهینه کردن تمامی صفحات وب‌سایتتان می‌باشد. پس به نفع شما است که شرکتی را انتخاب کنید که در حوزه‌ی سئو سایت نیز حرفه‌ای باشد می‌توانید از مشتریان قبلی آن شرکت درباره‌ی خدمات سئو نیز پرس و جو کنید و میزان رضایت آنان از سئو سایتشان را بررسی کنید.

  1. هزینه‌ی انجام خدمات را با توجه به کیفیت کای که تحویل می‌دهند با سایر شرکت‌ها بررسی کنید.

خصوصیات و ویژگی های وب سایت شرکتی

برای انتخاب شرکتی که خدمات طراحی سایت شرکتی ارائه می‌دهند، فاکتورهای زیادی وجود دارد تا یک سایت را بعنوان سایت خوب  و حرفه‌ای معرفی کنیم. برخی از این ویژگی‌ها شامل:

  • گرافیک زیبا و چشم‌نواز
  • طراحی مناسب و کاربردی داشته باشد، طوری که محل قرارگیری المان‌ها واضح و مشخص باشد و کاربر را به هدف نزدیک کند.
  • طراحی وب‌سایت باید به گونه‌ای باشد که استفاده از آن مناسب تمامی قشرها باشد.
  • رعایت استاندارهای کدنویسی
  • طراحی ریسپانسیو و مطابق بر دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت
  • قرار دادن محتواهای جذاب و مناسب حوزه‌ی کاری برند در صفحات وب‌سایت
  • در دسترس بودن وب‌سایت و آپتایم بالا

طراحی سایت با تهران سایت

در بالا به برخی از خصوصیات یک وب‌سایت خوب اشاره شد؛ اما مهمترین عاملی که منجر به رشد شما می‌شود این است که سایتی که طراحی کرده‌اید در معرض دید عموم مردم قرار گیرد. لازمه‌ی این امر سئو کردن وب‌سایت می‌باشد. پس بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که هم در زمینه‌ی طراحی سایت و هم در زمینه‌ی سئو سایت رزومه‌ی قابل قبولی ارائه دهد.

شرکت تهران سایت با بیش از 15 سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی طراحی سایت و انجام خدمات سئو سایت همواره در کنار شما عزیزان می‌باشد.

بسیاری از مردم بر این باورند که داشتن یک سایت کافی است اما ما به شما می‌گوییم، وب‌سایت بدون سئو هیچ آینده‌ای نخواهد داشت. امروزه سئو یک علم شناخته می‌شود و لزوم موفقیت در این علم به‌روز بودن مدام در این حوزه می‌باشد. شرکت تهران سایت بصورت تخصصی خدمات سئو سایت را انجام می‌دهد. برای دیدن نمونه کارهای این مجموعه می‎‌توانید از صفحه تهران سایت دیدن فرمائید.

هزینه طراحی سایت شرکتی

همانطور که قبلاً اشاره شد طراحی یک سایت حرفه‌ای و انجام فرآیند بهینه‌سازی منجر به بهتر دیده شدن و رونق بخشی به کسب و کارتان می‌شود و این امر هزینه‌های گزاف تبلیغات را حذف می‌کند. پس هزینه‌هایی هم که در این زمینه انجام می‌دهید بسیار مقرون به صرفه‌تر از روش‌های سنتی است.

قیمت و تعرفه‌های طراحی سایت با توجه به زبان برنامه نویسی بکار رفته و  قالب مورد استفاده در کار متفاوت است. برای اطلاع از قیمت‌های طراحی سایت می‌توانید به صفحه هزینه‌ی طراحی سایت ما مراجعه کنید. در این قسمت بصورت کاملاً اختصاصی در این باره صحبت شده است.

همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب مجموعه تهران سایت با شماره 77711200-021 تماس حاصل فرمائید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید