چند استراتژی مهم برای افزایش ویو اینستاگرام

چند استراتژی مهم برای افزایش ویو اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:
 

امروزه اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی برای اشتراک عکس، ویدیو و یا صرفا گذر زمان و سرگرمی نیست. اینستاگرام اکنون تبدیل به یک پلتفرم شده که نزدیک به 90 درصد برند ها یا افراد معروف با حساب خود فعالیت دارند. اما فعالیت در اینستاگرام نیز تابع قوانین و نیازمند یادگیری اصول و نکاتی است که بتوانید در آن پیشرفت کنید.

اینستاگرام برای نمایش پیج، پست و یا استوری تعدادی الگوریتم دارد که این الگوریتم ها تعیین می کنند آیا محتوای شما مفید است یا خیر. یکی از همین معیار ها، تعداد ویو اینستاگرام است. تعداد ویو پست ها، IGTV ها و استوری های شما این سیگنال را به الگوریتم ها می دهد که کاربران چقدر محتوای شما را می پسندند. امروزه خرید ویو اینستاگرام برای رشد سریع تر و ورود پست ها به اکسپلور بسیار محبوب شده است.

چرا افزایش ویو مهم است؟

تمام پیج های تجاری در اینستاگرام دوست دارند که ویو اینستاگرام آنها رشد کند. یک حساب قدرتمند وابسته به تعداد فالوور ها و مشارکت آنها است. یکی از مشارکت ها نیز بازدید و یا همان ویو است. ویو کلید اصلی راهیابی به بخش اکسپلور اینستاگرام است. در بخش اکسپلور، کاربران زیادی مشغول بازدید پست های پیج های متنوع هستند. این بخش، یکی از مهم ترین و سریع ترین راه ها برای جذب کاربر و فالوور های فعال است. تعداد ویو بالا در یک پست، باعث می شود تا پیج شما نیز به اکسپلور راه پیدا کند و به راحتی فالوور جذب کنید.

استراتژی و افزایش ویو اینستاگرام

هر کاری را که بخواهید به یک سرانجام نتیجه بخش برسانید، باید حتما برای آن هدف و یک نقشه راه درست داشته باشید. داشتن یک پیج درآمد زا، قدرتمند و با کیفیت در اینستاگرام نیز از این قانون مستثنی نیست. تلاش بدون برنامه در نهایت به جز وقت تلف کردن نتیجه ای برای شما نخواهد داشت.

اغلب کسانی که حداقل یک بار تلاش کرده اند تا یک حساب تجاری در اینستاگرام داشته باشند، می دانند که افزایش ویو اینستاگرام کار ساده ای نیست. این کار نیازمند تلاش، ساخت محتوای خوب و مفید، داشتن استراتژی، زمان بندی و علم آن است. بنابراین شما برای موفقیت نیاز به برنامه ریزی دارید.

استراتژی های افزایش ویو اینستاگرام

2

همانطور که در قبل اشاره کردیم، افزایش ویو اینستاگرام نیازمند داشتن استراتژی درست است. برخی استراتژی ها به ما کمک می کنند که بسیار سریع تر نسبت به قبل به نتیجه دلخواه خود برسیم. در ادامه به معرفی این استراتژی ها می پردازیم.

استفاده از هشتگ مناسب

هشتگ ها نقش بسیار مهمی در ویو اینستاگرام دارند. هشتگ ها نیز به نوعی جزوی از اکسپلور به حساب می آیند و در دیده شدن پست شما تاثیر بسیار زیادی دارند. بسیاری از افراد هشتگ های محبوب و مورد علاقه خود را دنبال می کنند تا پست های مرتبط و مورد نظر خود را ببینند.

هشتگ ها علاوه بر کمک به راهیابی به اکسپلور، نقش مهمی نیز در الگوریتم های اینستاگرام و افزایش ویو اینستاگرام دارند. هشتگ ها به الگوریتم ها کمک می کنند تا موضوع پست شما را بهتر درک کرده و به افراد علاقه مند نشان دهند. توجه ویژه به الگوریتم ها به اعتبار و دیده شدن یک پست و پیج شما بسیار کمک می کند.

استوری ها

بسیاری از کاربران اینستاگرام اغلب وقت خود را در استوری ها می گذرانند. از این بخش شما می توانید برای بیشتر کردن ویو اینستاگرام خود استفاده کنید. شما با استوری های سرگرم کننده می توانید توجه کاربران را به سمت خود جلب کرده و در این بین، پست خود را نیز به اشتراک بگذارید. این عمل باعث می شود تا افرادی که در بخش استوری ها وقت می گذرانند نیز از شما غافل نشوند.

تمرکز بر نرخ تعامل

یکی از مهم ترین فاکتور های اعتبار پیج اینستاگرام، میزان نرخ تعامل است. میزان نرخ تعامل می تواند تاثیر مستقیم بر ویو اینستاگرام شما داشته باشد. نرخ تعامل به میزان واکنش کاربران به پست شما به نسبت کاربرانی که پست شما را دیده اند گفته می شود. هر چقدر نرخ تعامل کاربران بیشتر باشد، ویو شما نیز بالاتر خواهد بود و راهیابی به اکسپلور نیز راحت تر می شود.

خرید ویو اینستاگرام

یکی دیگر از راه های افزایش ویو اینستاگرام به منظور راهیابی به اکسپلور و رشد پیج، خرید ویو اینستاگرام است. خرید ویو یکی از استراتژی های نوظهور به منظور رشد ویو و راهیابی به اکسپلور و رشد پیج است. سایت هایی هستند که ویو اینستاگرام را می فروشند و می توانید با توجه به نیاز خود، این ویو ها را خریداری کنید.

توجه ویژه به مطالب ترند

تولید محتوا درباره مطالب ترند در اینستاگرام می تواند نقش بسیار مهمی در جذب کاربران داشته باشند. همواره باید به نیاز فالوور های خود توجه ویژه داشته باشید. برطرف کردن این نیاز درست در موقعی که به آن نیاز دارند، تاثیر مستقیمی در افزایش ویو دارد.

تولید محتوای مخاطب پسند

3

تولید محتوا هایی که نیاز کاربران را برطرف کند نقش مهمی در رشد پیج و ویو حساب شما دارد. حتما دقت کنید که این محتوا باید متناسب با موضوع پیج شما باشد و هر محتوایی را در پیج خود منتشر نکنید.

کامنت مارکتینگ و تاثیر در ویو اینستاگرام

یکی از راه های موثر و جدید که اغلب ما حداقل یکبار با آن برخورد کرده ایم کامنت مارکتینگ است. کامنت گذاری می تواند نقش اساسی در بازدید پست ها و اکانت اینستاگرام شما داشته باشد. با گذاشتن کامنت های معنا دار، تشویق کاربران به بازدید از پست آخر و یا حساب شما، راهنمایی و یا حتی لایک کردن کامنت دیگران می توانید ویو پست خود را افزایش دهید.

تبادل

یکی دیگر از راهکار های افزایش ویو اینستاگرام، تبادل است. به اشتراک گذاری پست شما توسط یک پیج دیگر و اشتراک گذاری پست همان پیج توسط پیج شما، تبادل گفته می شود. تبادل علاوه بر افزایش فالوور نقش اساسی در افزایش ویو نیز دارد. فالوور های پیج دیگر حتی اگر پیج شما را فالو نکنند، حداقل از پست آخر شما بازدید می کنند که این مسئله همان ویو است که شما به دنبال آن هستید.

انتخاب استراتژی برای ویو اینستاگرام

این مسئله که کدام استراتژی را برای بهبود ویو اینستاگرام انتخاب کنید بستگی به زمان شما دارد. در صورتی که وقت کافی را دارید، می توانید از استراتژی های تبادل و یا کامنت مارکتینگ استفاده کنید. اما اگر وقت کافی ندارید و یا قصد دارید سریع تر رشد کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات مجموعه دریچه 67 استفاده کنید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید