معرفی محصولات شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

معرفی محصولات شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

شرکت سپکو با بیش از 18 سال سابقه در صنعت تولید و ساخت سینی کابل ، نردبان کابل و انواع لوله های فولادی برق و اتصالات مربوط ، تمامی محصولات خود را با استاندارد های روز دنیا و با نام تجاری صنایع سپهر پژوهان کویر (سپکو) تولید می کند .

این شرکت دارای مجوز استفاده از استاندارد ملی در صنعت فوق و دارای 3 استاندارد جهانی در زمینه ایمنی و بهداشت محیط زیست و کنترل کیفیت می باشد .

همچنین سپکو توانسته به عضویت وندور لیست شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و گروه مپنا (سیکل ترکیبی 22) و کالای نفت تهران در بیاید .

سینی کابل

یکی از پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی سینی کابل و نردبان کابل می باشد و برای استفاده در سیم کشی و کابل کشی قابل استفاده می باشد .

سینی کابل برای زیباسازی و تنظیم تعداد زیادی سیم کشی در ساختمان ها و همچنین سایر فعالیت های صنعتی که باید مورد استفاده قرار گیرند نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

8

از سینی کابل مثل لوله فولادی برق می توان برای انتقال برق و کنترل کابل ها استفاده کرد و با استفاده از این وسیله ی کاربردی  با عبور جریان برق باعث تولید گرمای بیش از اندازه نمی شود . سینی کابل های تولیدی شرکت  سپکو به دو صورت مشبک و غیر مشبک با توجه به استاندارد های جهانی طراحی و ساخته می شوند تا کمترین میزان ضایعات و بالاترین استحکام ممکن را داشته باشند .

این محصول را می توان از ورق های گالوانیزه و ورق روغنی با روکش رنگی  پودری تهیه کرد که پانچ های  استفاده شده در آن از روی زیبایی قرار داده شده است .

دامنه تولیدی سینی کابل های تولیدی شرکت سپکو :

  • عرض mm50-1100mm
  • طول 2m-3m
  • ضخامت سینس کابل بین 0.8 تا 2 میلی متر
  • متریال : ورق گالوانیزه – استیل – فولادی ST37
  • نوع روکش گالوانیزه عمق داغ با حداقل 80 میکرون ضخامت روی – رنگ پودری
  • همراه با پلاستیک های حبابدار نوع بسته بندی : پالت – بندیل

رک (شبکه – مخابراتی)

در نظر بگیرید  تعداد تجهیزات شبکه زیاد است این تجهیزات نیز به هم متصل می شوند و به مرور زمان می توانند جا به جا شوند و پس از آن نگهداری و مدیریت این تجهیزات به یک فاجعه تبدیل می شود.

9

و شما در این شبکه با اتصالات زیادی روبرو هستید و از این رو تغییر و عیب یابی شبکه به زمان زیادی نیاز دارد !!! راه حل این فاجعه ای که ممکن است شما به عنوان یک تکنسین شبکه با آن مواجه شده باشید ، استفاده از محفظه ای به نام رک است.

که می تواند شما را در امر نظم و انسجام و مرتب بودن اتصلات شما دست خواهید یافت . رک های تولیدی شرکت سپکو دارای پانچ هایی برای جریان روان هوا و قابلیت قرار دادن فن می باشد .

تراکینگ

برخی از تجهیزات مورد نیاز برای ساخت یک شبکه تراکینگ است ، ترانکینگ به محفظه ی  بسته ای  است که برای سیم های مختلف مانند سیم ، خط تلفن ، سانترال و ... استفاده می شود . به طور کلی ترانکینگ برای کابل کشی یک ساختمان یا یک شبکه بوده و نصب می شود .

مزایای استفاده از تراکینگ :

  • سازماندهی و مرتب بودن کابلها .
  • امکان سیم کشی چند تایی سیستم برق ، شبکه های کامپیوتری ، تلفن و ... در مکان های مختلف را به ما می دهد .
  • جلوگیری از آسیب رسیدن به کابلها در اثر برخود یا سایش اجسام و جلوگیری از برخورد رطوبت یا حریق به سیمها .
  • باعث کم شدن اختلال های الکترو مغناطیسی و از بین بردن نویز های موجود می شود .
  • قابلیت جابجایی دارد و میتوان به راحتی به آن تغییر شکل داد .

ارتباط با شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

آدرس: تهران،میدان هفت تیر،خیابان مفتح جنوبی،خیابان سمیه،ساختمان 58، پلاک 132،طبقه سوم، واحد 32

تلفن: 88594463

ایمیل: sepco.co@gmail.com

وب سایت: www.sepcoir.com

دیدگاه خود را ارسال کنید