خرید کتاب بورس

خرید کتاب بورس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

شاید بشود گفت که خرید کتاب بورس یکی از شیوه‌های آشنایی با بورس ایران یا بورس‌های مختلف دنیاست. سرمایه‌گذاری افراد جامعه در بورس نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی آن جامعه دارد. این روزها نیز بورس همه‌گیر شده و مردم برای کسب سود یا درآمد بیشتر وارد این بازار شده‌اند اما بسیاری از مردم ناآگاهانه به این بازار قدم می‌گذارند و به جای سود، تنها ضرر نصیب‌شان می‌شود.

بسیاری هم نمی‌دانند که بازار بورس دقیقاً چیست یا به چند دسته تقسیم می‌شود. برخی با خود فکر می‌کنند شاید خواندن چند مقالۀ خلاصه شده بر روی اینترنت کافی باشد، شاید با این کار کمی به اطلاعات‌تان اضافه کنید اما هیچ‌وقت نمی‌توانید با خواندن چند مقاله اطلاعات کافی در زمینۀ بورس یا بازار کسب کنید. اما در کتاب‌های بورس به شما اطلاعات کافی در زمینۀ بورس، انواع اوراق بهادار، بازارهای داخلی و خارجی و غیره داده‌اند. پس احتمالاً خرید کتاب بورس بسیار هوشمندانه‌تر از خواندن چند مقالۀ خلاصه شده است.

سی بوک ، یکی از فروشگاه‌های انلاین خرید کتاب بورس

در بازار بورس اوراق بهادار ایران، سهام شرکت‌ها و سایر اوراق بهادار خرید و فروش می‌شوند. تقریباً 83 سال از فعالیت بازار بورس اوراق بهادار ایران می‌گذرد و شاید بتوان گفت که پیشکسوت بورس‌های دیگر کشور است. در گذشته معاملۀ بورس محدود بود و تنها تنها روز در هفته آن هم به مدت چند ساعت معامله‌گران می‌توانستند در این بازار سرمایه‌گذاری کنند یا خرید و فروش داشته باشند اما با پیشرفت تکنولوژی همه چیز تغییر کرد. با روی کار آمدن اینترنت و تلفن‌های همراه سیستم بورس ایران نیز متحول شد و شما امروز به راحتی می‌توانید حتی با تلفن همراه خود معامله انجام دهید.

دربارۀ بازار بورس آن‌قدر کتاب و مقاله هست که شاید حتی نتوانید رقم آن را حدس بزنید. روند چاپ کتاب دربارۀ بورس و انتشار مقالات حتی در چند سال اخیر بیش از پیش رونق گرفته است. اکثر کتاب‌های موجود در بازار مفاهیم مربوط به بازار بورس را بسیار پیچیده توضیح داده‌اند و خواننده بعد از مطالعه‌شان به جای کسب اطلاعات بدتر گیج می‌شود. برای همین بسیاری از نویسندگان تصمیم گرفتند که کتاب‌های ساده‌تر بنویسند یا حتی شیوه‌های سرمایه‌گذاری در بورس را طبق تجربیات خودشان برای دیگران توضیح بدهند و یا آن‌ها را با داستان‌ها و افسانه‌ها بیامیزند.

می‌خواهید بدانید ساعت کار بورس با پیشرفت تکنولوژی چه تغییری کرده و چگونه است؟ یا بازار بورس ایران به چند دسته تقسیم می‌شود و برای سرمایه‌گذاری در این بازار چه مقدار سرمایه نیاز دارید؟ می‌خواهید با کلمات و اصطلاحات بورس مثل تحلیل تکنیکال، نماد، چارت، فرابورس، کندل‌ها و اوراق بدهی و مشتقه آشنا شوید؟ پس بهتر است خرید کتاب بورس را امتحان کنید و به قدر کافی در این زمینه مطالعه کنید.

اگر حتی با تمام مطالب بالا آشنا هستید باز هم می‌توانید با خرید کتاب بورس آگاهی و اطلاعات‌تان را در زمینۀ بورس به روز کنید و نکاتی را یاد بگیرید که احتمالاً حتی بعد از سال‌ها فعالیت در بورس چیزی از آن‌ها نمی‌دانستید. شاید شما هم مثل بسیاری گیج شده‌اید و نمی‌دانید از بین این همه کتاب در زمینۀ بورس کدام را انتخاب کنید. کافیست این مقاله را بخوانید یا به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک مراجعه کنید که یکی از فروشگاه‌های بزرگ آنلاین خرید کتاب بورس است.

معرفی کتاب

خرید کتاب بورس - مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار

دکتر حسن کارنامه حقیقی عضو هیأت علمی دانشگاه شیخ بهایی اصفهان است. دکتر حقیقی دست به کار شده و کتابی را با عنوان «مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار» نوشته و با زبان ساده اطلاعات مورد نیاز را به سرمایه‌گذارهای علاقه‌مند به بازار بورس اوراق بهادار توضیح داده است.

با خرید کتاب بورس «مبانی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار» و مطالعۀ آن شما با زبانی ساده و به شیوه‌ای نوین با مفاهیمی مثل بازارهای مالی، تاریخچۀ بورس اوراق بهادار، نقش و جایگاه بورس اوراق بهادار، ریسک و مدیریت آن، سازوکار خرید و فروش در بورس، اصول کلی سرمایه‌گذاری و اصطلاحات متداول و ساختار بورس اوراق بهادار تهران آشنا خواهید شد. برای خرید کتاب بورس دکتر حقیقی کافیست که به سایت خرید کتاب آنلاین سی‌بوک مراجعه کنید و این کتاب را با تخفیف ویژه از این فروشگاه تهیه نمایید.

خرید کتاب بورس برای فتح بورس

پیدایش بازار بورس به قرن 15 میلادی بازمی‌گردد و تاجران و بازرگان‌ها اجناس‌شان را به شکل حراج خرید و فروش می‌کردند. این راه و روش کم‌کم و به مرور زمان گسترده‌تر و بعد تبدیل به «بازار بورس» شد. اگر با این بازار به قدر کافی آشنا باشید سرمایه‌گذاری در آن مزیت‌هایی دارد. راه و روش سرمایه‌گذاری در بورس را با کتاب «فتح بورس» محمدرضا نادری فرد یاد بگیرید و از مزایای این بازار بهره‌مند شوید. با خرید کتاب «فتح بورس» با علم و آگاهی در این عرصه پیش بروید و با بالا و پایین‌های بازار بورس آشنا شوید.

محمدرضا نادری فرد در کتاب «فتح بورس» تمامی ابعاد فعالیت در بورس را بررسی کرده و قوانین و مفاهیم بورس را به طور کامل توضیح داده است. بعد از خرید کتاب بورس محمدرضا نادری فرد، شما با انواع روش‌های تحلیلی در بازار سرمایه، سامانۀ سجام، فرابورس، بازار اول و دوم، تأمین مالی، معافیت‌های مالی، روش تکنیکال و انواع اصطلاحات دیگر آشنا می‌شوید. 

خرید کتاب بورس - هنر جنگ در بازار بورس

اگر فکر می‌کنید تکنیک‌ها و تاکتیک‌های جنگی تنها در جنگ به کارتان می‌آید سخت در اشتباه‌اید. قرن‌ها پیش ژنرالی به نام سان زو، تجربیاتش و آیین‌های جنگی را در کتابی جمع‌آوری کرد. ژنرال سان زو این کتاب را به پادشاه زمان خودش هدیه داد تا شاید این پادشاه و نوادگانش با استفاده از آن بتوانند سالیان سال بر تخت حکومت بمانند. کتاب سان زو بسیار معروف شد و تا به امروز چندین بار چاپ شده و به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است.

سلمان امین نظریات و نصیحت‌های ژنرال سان زو را با سرفصل‌های بازار بورس تطبیق داده و بازار بورس را به میدان جنگی تشبیه کرده که با دانستن تکنیک‌ها و استراتژی‌های درست می‌توانید پیروز میدان آن باشید. سلمان امین استراتژی‌های نبرد و پیچیدگی‌های روحی و روانی انسان را در این اثر در هم تنیده و کتابی منحصربه‌‌فرد در زمینۀ بورس خلق کرده است. با خرید کتاب بورس «هنر جنگ در بازار بورس» به کمک رویکرد روان‌شناختی و مردم شناسانۀ سان زو پیروز میدان بورس می‌شوید. برای خرید کتاب بورس سلمان امین با چاپ نشر میلکان کافیست که به فروشگاه اینترنتی کتاب سی‌بوک مراجعه کنید.

2

خرید کتاب بورس - چگونه در بورس موفق شدم

تابه‌حال فکر کرده‌اید برای تبدیل شدن به معامله‌گری موفق در بازار بورس تهران به چه چیزی نیاز دارید؟ «چگونه در بورس موفق شدم» شرح داستان سرمایه‌گذاری حسن اسدی نیا در بورس اوراق بهادار تهران است. این کتاب را انتشارات جاویدان خرد اولین بار در سال 1395 به چاپ رساند. حسن اسدی نیا اولین کسی است که فهمید برای موفقیت در بازار بورس باید از مباحث سیاسی و اقتصاد کلان در ایران و جهان سر در بیاورید.

این نویسنده که خودش معامله‌گری موفق است به مرور متوجه شد بازار بورس تهران هم مثل بازار بورس جهانی از مسائل سیاسی تأثیر می‌پذیرد و بعد از درک مسائل جاری سیاسی و اقتصاد کلان است که باید اقدام به سرمایه‌گذاری کرد. حسن اسدی‌ نیا یکی از کسانی‌ است که مفاهیم مربوط به بورس را با لحنی بسیار صمیمی و قابل فهم توضیح داده است تا شما بتوانید به طور کامل با علم بورس آشنا شوید. با خرید کتاب بورس «چگونه در بورس موفق شدم» تبدیل به یک معامله‌گر موفق در بازار بورس می‌شوید. می‌توانید این کتاب را تنها با یک کلیک از فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک تهیه نمایید.

3

خرید کتاب بورس - آشنایی با مفاهیم بورس اوراق بهادار

بورس اوراق بهادار در اکثر کشورها کانون اصلی بازار سرمایه‌شان است. کار بازار بورس کاهش تورم است و بنابراین باید عموم مردم در مالکیت‌ شرکت‌ها سهیم شوند. از سوی دیگر بازار بورس با تخصیص بهینۀ منابع به واحدهای تولیدی باعث ایجاد شغل و رونق اقتصادی می‌شود. نشر چالش کتابی را از محمدرضا مهران‌فر در زمینۀ بورس و اوراق بهادار برای آشنایی با این بازار سرمایه‌گذاری و سازوکارش به چاپ رسانده است.

با خرید کتاب بورس محمدرضا مهران‌فر به زبان ساده با مفاهیم بورس اوراق بهادار، ساختار حقوقی و مالی شرکت‌های بورسی، بازارها،‌ نهادها و ابزار مالی، شاخص، روش تجزیه و تحلیل سهام، تحلیل مالی، چرخه خرید و فروش سهام آشنا می‌شوید. پیوست‌های کتاب «آشنایی با مفاهیم بورس اوراق بهادار» شامل اطلاعات شرکت‌های بورسی، فهرست موضوعی مواد قانون تجارت مرتبط با بورس اوراق بهادار، آدرس سایت‌های بورس اوراق بهادار، عناوین و سایت نشریات اقتصادی و نمودار مراحل خرید و فروش سهام می‌شود. برای خرید کتاب بورس «آشنایی با مفاهیم بورس اوراق بهادار» با تخفیف ویژه کافیست که به فروشگاه اینترنتی کتاب سی‌بوک مراجعه کنید.

یادگیری تکنیک‌های جادویی سرمایه‌گذاری با خرید کتاب بورس باز سلمان امین

سلمان امین که بعداً کتاب «هنر جنگ در بازار بورس» را نوشت و از طریق داستان و تکنیک‌های جنگی بازار بورس را به خوانندگان یاد داد قبل از آن با کتاب «بورس باز» خواننده را با نگرش فازی و تفکر چند ارزشی این بازار آشنا کرده بود. نشر میلکان این کتاب جادویی بورس را در سال 1394 به چاپ رساند. نویسنده این کتاب را با روایت خاطره‌ای از خودش شروع کرده است.

خاطره‌‌‌اش مربوط به زمانی می‌شود که برای اولین بار وارد بورس بازار شد و نهایت تلاشش را کرد تا سرمایه‌اش از دست نرود و سود بدهد اما در نهایت موفق نشد و تنها چیزی که نصیبش شد ضرور بود و سرمایه‌اش از بین رفت. برای همین تصمیم گرفت راه‌ جدیدی را امتحان کند، اطلاعاتش را بالا برده و به روز کند، هر جور شده خودش را در بازار بورس نگه دارد تا ضرر نکند. اما متاسفانه باز هم موفق نشد!

برای این‌که این بار موفق شود شروع به یادگیری تکنیک‌های جادویی سرمایه‌گذاری در بورس کرد و البته که این بار شکست نخورد. بنابراین تصمیم گرفت تمام این تکنیک‌های جادویی را جمع‌آوری کند و آن را در کتابی به نام «بورس باز» به چاپ رساند. با خرید کتاب بورس سلمان امین دیگر معامله‌گرانی سرگردان نخواهید بود و منطق فازی، سیستم معاملاتی کارآمد، تحلیل تکنیکال، مدیریت سرمایه و میزان ریسک در هر معامله را یاد می‌گیرید 

66 راز موفقیت در بورس با خرید کتاب بورس : راز بورس

تا به این‌جا حتماً مطمئن شده‌اید و شکی ندارید که آگاهی از قوانین بازار سرمایه و اجرای صحیح آن‌ها، تضمین کنندۀ موفقیت شما در بورس است. بورس بازاری قطعی نیست و باید بتوانید در همین شرایط نامطمئن سرمایه‌تان را حفظ کنید، در واقع هنر معامله همین است. با خرید کتاب بورس حسن امیری با نام «راز بورس» بایدها و نبایدهای بازارهای سرمایه‌گذاری را یاد بگیرید.

در بخش نخست کتاب «راز بورس» با اصول و قوانین بورس آشنا می‌شوید و با اگر حتی تا به حال پا به این بازار نگذاشته‌اید بعد از خواندن این بخش می‌توانید بدون نگرانی و با آگاهی وارد بازار شوید. مبحث بعدی مربوط به بخش‌های تکنیکال و اصطلاحات ساده و اصول تحلیل تکنیکال بازار سرمایه است. شاخص‌ها، نقطۀ ورود و خروج، روندها، کانال قیمت، حمایت و مقاومت، میانگین‌های متحرک و کندل‌ها از جمله مباحث مهم این بخش هستند.

بخش سوم کتاب مربوط به مباحث بنیادی است. در این بخش نویسنده اصطلاحاتی مانند DPS و EPS را توضیح داده است. دارایی‌های غیرجاری و سود انباشته نیز از جمله مباحث مهم این کتاب هستند. این کتاب هم مناسب مبتدی‌های بازار سرمایه و هم مناسب کسانی‌ است که سال‌ها در زمینۀ بورس فعالیت کرده‌اند و مایل هستند با نکات ریز بازار سرمایه آشنا بشوند. پس با یک کلیک کتاب «راز بورس» را از فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک تهیه نمایید.

کلام آخر

بازار بورس وسیع‌تر و پهناورتر از آن است که فکر می‌کنید! یادتان باشد حتی بعد از خرید کتاب بورس و خواندن مقاله‌های متعدد امکان ندارد یک شبه پولدار شوید. اگر می‌خواهید وارد بازار سرمایۀ بورس شوید باید صبور باشید. کتاب‌های مختلف را بخوانید و تکنیک‌هایشان را به کار بگیرید تا تکنیک مورد نظرتان را پیدا کنید. هیچ‌وقت بی‌گدار به آب نزنید.

با خرید کتاب بورس می‌توانید از تجربیات دیگران در زمینۀ بورس استفاده کنید، می‌توانید داستان سرمایه‌گذاری‌های دیگران را بخوانید و اشتباهات آن‌ها را تکرار نکنید، تکرار نکردن اشتباهات دیگران نکتۀ کلیدی بازار بورس است. بازار بورس با تمام زمینه‌های سرمایه‌گذاری فرق دارد،‌ شما باید با تمام اصطلاحات، تکنیک‌ها و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری آشنا باشید. یادتان نرود برای خرید کتاب بورس حتما سری به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک بزنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید