معرفی ۲۰ مدل و انواع کیف زنانه

معرفی ۲۰ مدل و انواع کیف زنانه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:
 

خانم ها همواره به دنبال زیبایی و شیک پوشی هستند. از این رو استفاده از لباس و کیف و کفش به روز و جذاب یکی از دغدغه های اصلی آن ها به شمار می رود. کیف ها یکی از کاربردی ترین اکسسوری ها خصوصا در میان بانوان می باشند که در رنگ ها، مدل ها، اندازه و جنس های مختلفی طراحی می شوند. امروزه دیگر کیف ها و کیف پول ها تنها محل نگهداری وسایل مورد نیاز نمی باشند، بلکه به یکی از اصلی ترین اجزای استایل شما تبدیل شده اند. بنابراین در هنگام خرید کیف ها باید به زیبایی ظاهری و نحوه کاربری آن ها توجه نمایید. در این مقاله شما را با انواع مختلف کیف و کیف پول آشنا می کنیم تا به راحتی بتوانید کیف های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. انواع کیف اصل با بهترین قیمت در لیتو استایل

انواع کیف و کیف پول زنانه

همان طور که گفته شد، کیف ها انواع مختلفی دارند که از نظر جنس، مدل، اندازه و ابعاد، رنگ، نوع کاربرد، میزان فضای داخلی، دسترسی آسان به وسایل داخل آن، نحوه باز و بسته شدن کیف و .... با هم متفاوت هستند. شما می توانید با توجه به معیارهای اصلی خود از کیف هایی که مناسب استایل و نیاز شما هستند، استفاده کنید. به عنوان مثال، در صورتی که قرار باشد از کیفتان تنها برای نگهداری کارت های اعتباری، کارت ویزیت، موبایل، کلید و ... استفاده کنید، می توانید کیف هایی با سایز و ابعاد مناسب نیازتان انتخاب کنید. یا اگر قرار باشد از آن ها در جشن مهمانی ها استفاده نمایید، مدل های ساده و شیک انتخاب ایده الی برایتان خواهند بود. در ادامه به معرفی انواع کیف ها می پردازیم.

انواع کیف و کیف پول زنانه بر اساس مدل

  1. کیف دوشی و بندی

کیف های دوشی به کیف هایی گفته می شود که با یک بند بر روی شانه قرار می گیرد. این کیف ها به صورت عمودی یا ضربدری در کنار بدن قرار گرفته و یکی از متداول ترین و راحت ترین کیف های زنانه است. کیف های دوشی می توانند با بندهای بلند یا کوتاه طراحی شوند که جنس این بندها می تواند از جنس خود کیف و یا زنجیرهای تزیینی باشد. این نوع از کیف های زنانه همچنین در جنس ها و رنگ ها و ابعاد مختلف تولید می شوند. بیشترین کاربرد این کیف ها را در دسته کیف های اسپرت و اداری می توان دانست.

  1. کیف دوشی و دستی

این کیف ها به دو صورت قابل استفاده هستند. آن ها دارای یک بند جدا شدنی می باشند که از این طریق به صورت دوشی می توانید آن ها را بر روی شانه خود حمل کنید. از طرفی دیگر نیز این کیف ها غالبا دارای دو دسته می باشند که می توانید آن ها را از این راه با دست یا روی آرنج خود نگه دارید. این نوع از کیف های زنانه معمولا دارای ظاهر مستطیل شکلی هستند و یکی از شیک ترین و پرطرفدار ترین انواع کیف های زنانه به شمار می روند. کیف های دوشی و دستی را نیز می توانید در اندازه و رنگ و جنس های مختلفی انتخاب نمایید.

  1. کیف دستی بولینگ زنانه

کیف دستی زنانه مدل بولینگ نوعی کیف با ساختار مشخص و سایزهای متوسط می باشد. این کیف ها به دلیل شباهت به ساک های حمل توپ های بولینگ به این نام شناخته می شوند. کیف های بولینگ اغلب دارای یک بند جدا شدنی بوده که سبب می شود شما به راحتی آن را به صورت دوشی نیز استفاده نمایید. این کیف ها با ظاهری منحنی و دارای دسته می باشند و بسیار راحت و پرطرفدار هستند. این مدل از کیف های زنانه هیچ گاه از مد نخواهند رفت و یک انتخاب ایده آل برای استایل اداری و محل کار می باشند.

  1. کیف دستی زنانه کلاچ

کیف های زنانه مدل کلاچ دارای ظاهری مستطیلی و ساده و کوچک می باشند. این کیف ها بند نداشته و حالت مینیمال، ظریف و بسیار شیک دارند. از این رو برای استفاده در جشن و مهمانی ها مناسب هستند. فضای کیف دستی کلاچ تنها به اندازه نگهداری وسایل بسیار ضروری طراحی شده است.

  1. کیف های خرید

این کیف ها همان طور که از نامشان پیداست، برای خرید به کار می روند. از این رو یک کیف دستی بزرگ هستند که می توانند وزن نسبتا زیادی را تحمل کنند. برای خرید از فروشگاه ها، این کیف ها نسبت به کیف های کاغذی و پلاستیک ها محبوب تر و زیباتر هستند. از طرفی امروزه این نوع از کیف ها تنها در هنگام خرید به کار نمی روند، بلکه به یک استایل به روز و پرطرفدار تبدیل شده اند. به طوری که بسیاری از خانم های خوش پوش و با سلیقه از کیف های خرید برای ست کردن لباسشان خصوصا در ساحل ها استفاده می کنند. چنانچه که گاهی مشاهده می شود این کیف ها از جنس الیاف گران قیمتی طراحی و تولید می گردند.

  1. کیف ساتچل

کیف های ساتچل نوعی کیف دستی مستطیلی می باشند که در اندازه متوسط تا بزرگ طراحی می شوند. این مدل از کیف های زنانه دارای یک دسته در قسمت بالا بوده و همچنین یک بند جدا شدنی دارد. بنابراین می توانید آن را به صورت دوشی و در کنار بدن نیز استفاده نمایید. کیف های ساتچل برای به همراه داشتن در سفرهای جاده ای، اداره جات و یا دانشگاه ها یک گزینه فوق العاده است.

خرید کوله پشتی زنانه از لیتواستایل

خرید این کوله پشتی از لیتو استایل

  1. کوله پشتی

کوله پشتی ها یکی از پرکاربرد ترین کیف های زنانه می باشد که خصوصا در میان نوجوانان و جوانان طرفداران بی شماری دارد. این کیف معمولا بر پشت حمل می شود اما در قسمت بالای آن نیز دسته ای طراحی شده که می توانید به صورت دستی نیز آن را حمل نمایید. کوله پشتی ها کاربردهای بسیار زیادی دارند. از آن ها می توان به صورت روزانه در محل کار، دانشگاه و یا حتی در مشافرت ها استفاده نمود.

  1. کیف خورجینی

کیف خورجینی به کیف هایی گفته می شود که قیمت انتهای بیضی یا گردی دارد و سر آن باز است. این کیف ها دارای یک بند نیز می باشد که کشیده شده و قابل بسته شدن خواهد بود. در بسیاری از کیف دوشی های زنانه و یا کوله پشتی ها دارای مدل خورجینی هستند.

  1. کیف رودوخت یا لحافی

کیف های رودوخت به نوعی از کیف های زنانه گفته می شود که دارای دوخت های با طرح لوزی هستند. این دوخت ها که به لحاف های قدیمی شباهت دارند، سبب شده که به نام کیف های لحافی نیز شناخته شوند. طراحی کیف های رودوخت بسیار جزئی و دقیق و در عین حال کلاسیک است. این کیف ها اغلب دارای بندی برای نگه داشتن با دست یا بر روی شانه می باشند. همچنین در مدل های ساده و شیک و مجلسی یا اسپرت طراحی می شوند و برای استفاده در مهمانی ها بسیار مناسب خواهند بود.

  1. کیف پول زنانه

کیف پول زنانه به کیف های کوچکی گفته می شود که برای حمل پول و کارت های اعتباری به کار می روند. این کیف ها اغلب در سایزهای کوچک و جیبی طراحی می شوند. کیف پول ها معمولا صاف و به صورت تاشو نیز می باشند. کیف های پول به دلیل کاربرد وسیعی که در میان بانوان دارند، دارای مدل های بسیار زیادی هستند که در زیر معرفی می شوند.

بهترین فروشگاه های مد و فشن ایران

کیف پول زنانه مجلسی

کیف پول های زنانه مجلسی می توانند دارای ظاهری ساده باشند و یا به صورت شیک و ظریف و مجلل طراحی شوند. این کیف ها از جنس چرمی و نمدی و ... یافت می شوند. معمولا به دلیل کاربرد آن ها در مهمانی ها، زیبایی ظاهری بی نظیری دارند.

کیف پول زنانه اسپرت

کیف پول های اسپرت زنانه در طرح های متنوعی طراحی می گردند. این نوع از کیف ها برای خانم های شیک پوش و افرادی که استایل های اسپرت را می پسندند، بسیار مناسب هستند. بنابراین شما به راحتی می توانید آن را استایل خود ست کنید. همچنین قیمت پایین و مناسبشان نیز دلیل دیگری برای محبوبیت این کیف ها است.

کیف پول زنانه عروسکی

کیف پول های عروسکی کیف هایی دخترانه و فانتزی می باشند که در میان نوجوانان بسیار محبوب هستند. این کیف ها در مدل ها زیبا و متنوع طراحی می شوند. گاهی نیز در طراحی آن ها از کارکتر و شخصیت های مورد علاقه دختران استفاده می گردد.

کیف پول زنانه

کیف پول زنانه ساده، طرح دار و گل گلی

یکی دیگر از انواع کیف پول های زنانه مدل های ساده و طرح دار است. برخی کیف ها کاملا ساده هستند ولی برخی دیگر با پارچه های گل دار و طرح دار تولید می شوند. این نوع کیف پول ها به راحتی شسته و تمیز می شوند و این یکی از دلایل محبوبیت این نوع از کیف ها می باشد.

خرید محصولات برند بادی شاپ

انواع کیف و کیف پول زنانه بر اساس جنس

کیف های چرم

کیف های چرم زنانه را می توان بهترین نوع کیف دانست. این کیف ها از چرم طبیعی یا مصنوعی تهیه می شوند. کیف هایی با جنس چرم در مقایسه با سایر کیف ها قیمت بیشتری دارند ولی از نظر کیفیت نیز فوق العاده عالی و با دوام هستند. به طوری که تا سال ها سالم و زیبا باقی می مانند. همچنین این کیف ها هیچ وقت از مد نمی افتند و برای ست کردن با استایل های مختلف به کار می روند. کیف های چرم دارای دو مدل کتی و جیبی می باشند. مدل جیبی تاشو بوده و فضای کمتری دارد. مدل کتی نیز جادارتر می باشد. محصولات چرمی نیاز به مراقبت های بیشتری دارند و همچنین نباید ساعت ها در مقابل آقتاب مسقیم قرار گیرند.

کیف های جیر

کیف های جیر نیز مانند کیف های چرم بسیار زیبا و جذاب هستند. این کیف ها برای استایل های رسمی انتخاب بسیار مناسبی می باشند. محصولات با جنس جیر حساس تر بوده و به مراقبت بیشتری نیاز دارند. اما به دلیل زیبایی خاصی که دارند جزو پرطرفدارترین کیف ها در میان خانم ها محسوب می شوند.

کیف های نمدی

کیف های نمدی برای خانم های علاقمند به صنایع دستی جذابیت زیادی دارد. تهیه این کیف ها حتی در خانه بسیار ساده است. کیف و کیف پول های نمدی را می توان به همراه لباس های زنانه سنتی استفاده کرد. این کیف ها از زیبایی چشم نوازی برخوردارند و به راحتی تمیز می شوند.

کیف های پارچه ای

این نوع از کیف ها دارای طرح های متنوع تری می باشند. همچنین نیاز به مراقبت کمتری داشته و به راحتی قابل شستشو می باشند. دوام کیف های از جنس پارچه ای نیز زیاد می باشد.

کیف های پلاستیکی

در طراحی و تولید بسیاری از انواع کیف ها از پلاستیک استفاده می شود. نگهداری از این کیف ها نیز ساده است و قیمت های مناسبی دارند.

انواع کیف های زنانه بر اساس نحوه باز و بسته شدن

نحوه باز و بسته شدن کیف ها نیز می تواند متفاوت باشد. درب کیف های زنانه به صورت های ساده، دکمه ای، چسبی و یا زیپی باز و بسته می شوند. گاهی نیز با یک بند کوچک کشیده و جمع می شوند. برخی از مدل های کیف ها نیز دربی نداشته و به شکل باز هستند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید