سهمیه ایران در لاتاری 2022 و 2023 چقدر است؟ - حامی مهاجر

سهمیه ایران در لاتاری 2022 و 2023 چقدر است؟ - حامی مهاجر
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

سالانه حدود 1.5 تا 2 میلیون نفر از ایران در لاتاری ثبت‌نام میکنند تا شانس خود را برای دریافت گرین کارت امتحان کنند. برای صدور ویزا، سهمیه کشورهای مختلف در لاتاری مثل سهمیه لاتاری ایران درصد متفاوتی دارد که سهمیه ایران در لاتاری 2023 همانند سال‌های گذشته است.

سهمیه ایران در لاتاری 2021 هفت درصد از ویزاهای کل بوده است که با مشخص شدن تکلیف برندگان لاتاری 2021، تعداد برندگان لاتاری نیز مشخص شدند. تجربیات برندگان لاتاری سال‌های گذشته برای کسانی که برنده لاتاری هستند، بسیار کاربردی است. به عنوان مثال با اعلام اسامی برندگان لاتاری 2020، این افراد از تجربیات برندگان سال‌های قبل استفاده کردند و یا برندگان لاتاری 2021، از تجربیات برندگان لاتاری 2020 استفاده کرده‌اند. در حامی مهاجر بررسی جامعی درباره بهترین شهر برای برندگان لاتاری پیشنهاد می کنیم آن را بخوانید.

معمولا تکلیف برندگان لاتاری که مشخص می‌شود، برخی از برندگان گروهی تحت عنوان گروه برندگان لاتاری در شبکه‌های اجتماعی تشکیل می‌دهند. افرادی هم که امسال بعد از اعلام نتایج لاتاری 2023 به عنوان برنده اعلام می‌شوند، می‌توانند گروهی را تحت عنوان گروه تلگرام برندگان لاتاری تشکیل دهند تا تجربیات برندگان لاتاری 2021 و تجربیات برندگان لاتاری 2022 را جمع‌آوری کرده و به اشتراک بگذارند تا همه برندگان بتوانند از آن استفاده نمایند.

در این گروه‌ها مسائلی همچون تکلیف برندگان لاتاری 2021، بهترین شهر برای برندگان لاتاری، امکان فروش و قیمت فروش امتیاز لاتاری و مسائل بعد از برنده شدن لاتاری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

حامی مهاجر یک موسسه با سابقه و با تجربه در زمینه لاتاری و ویزای گرین کارت است که خدماتی نظیر ثبت‌نام لاتاری، اعلام نتایج و مراحل بعد از آن را از صفر تا صد برای متقاضیان انجام می‌دهد و با ایجاد گروه تلگرام برای برندگان لاتاری تمامی راهنمایی‌های لازم را به برندگان لاتاری انجام می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو و دریافت وقت مشاوره با کارشناسان و مشاوران حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 تماس بگیرید.

لزوم استفاده از تجربیات برندگان لاتاری

مهاجرت از کشور خود به کشور دیگر، به معنای شروع یک زندگی جدید است. نگرانی برندگان لاتاری به دلیل نداشتن اطلاعات و ترس از شروع یک زندگی جدید در کشور آمریکا یک امر طبیعی است. برخی دیگر از برندگان لاتاری از بابت چگونگی انجام روند اداری بعد از برنده شدن در لاتاری نگرانی دارند و این ترس را دارند که در پروسه مصاحبه سفارت برای دریافت ویزای لاتاری، شانس دریافت ویزای خود را از دست بدهند و نتوانند ویزای ورود به آمریکا را دریافت نمایند.

به همین منظور است برندگان لاتاری ازتجربیات برندگان لاتاری 2020، تجربیات برندگان لاتاری 2021 و  تجربیات برندگان لاتاری 2022  در گروه برندگان لاتاری استفاده خواهند کرد.

بهترین شهر برای برندگان لاتاری

یکی دیگر از نگرانی‌ها و دغدغه‌های برندگان لاتاری، شهری است که می‌خواهند برای زندگی در آمریکا انتخاب کنند. انتخاب بهترین شهر برای برندگان لاتاری به عوامل بسیاری بستگی دارد. یکی از مسائلی که در انتخاب شهر برای برندگان لاتاری مورد توجه قرار می‌گیرد، داشتن دوست یا آشنا در آن شهر است. داشتن دوست یا فامیل در یک شهر امتیاز بسیار خوبی برای برندگان لاتاری به حساب می‌آید زیرا آنها می‌توانند در سازگاری سریع‌تر با محیط و یافتن شغل به شخص برنده کمک به سزایی انجام دهند.

از دیگر عوامل انتخاب بهترین شهر آمریکا برای برندگان لاتاری، ارزان بودن اجاره‌خانه، خدمات شهری و کالاها در آن شهر است. معمولا برندگان لاتاری برای شروع زندگی به دنبال شهری هستند که اجاره‌خانه در آن بسیار مناسب باشد.

یکی دیگر از عوامل مهمی که در انتخاب شهر برای زندگی برندگان لاتاری تاثیر دارد، امکانات آموزشی و شغلی در آن شهر است. پیدا کردن شغل در آمریکا یکی از اساسی‌ترین چالش‌های برندگان لاتاری برای شروع زندگی است. بنابراین هر چه نرخ بیکاری شهر انتخابی پایین‌تر باشد، امکان یافتن سریع‌تر شغل برای افراد بسیار بیشتر خواهد بود.  آب و هوا عامل دیگری در انتخاب شهر است که افراد در این مورد سازگاری بیشتری نسبت به سایر موارد دارند.

سخن پایانی

به جز این عواملی که برای انتخاب شهر برای برندگان لاتاری گفته شد، مواردی مثل نحوه اجاره خانه در آمریکا، نحوه اخذ سوشیال یا SSN، روش اخذ گرین کارت، مراحل افتتاح حساب بانکی، شیوه گرفتن گواهینامه رانندگی، استفاده از خدمات دولتی و غیره از دغدغه‌های اصلی برندگان لاتاری به حساب می‌آید که اگر برندگان این موارد را بلد نباشند دچار مشکل خواهند شد. بنابراین بهتر است بعد از برنده شدن حتما از مشاوره لاتاری یک موسسه معتبر و با تجربه استفاده نمایند.

حامی مهاجر با تجربه و سابقه‌ و تعداد زیاد پرونده‌های موفقی که دارد،مشاوره بسیار از برندگان لاتاری را بعد از برنده شدن انجام داده و آنها را تا رسیدن به آمریکا و دریافت گرین کارت همراه کرده است. رضایت مشتریان و نام حامی مهاجر خود گواه بر اعتبار و موفقیت این موسسه دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه لاتاری و اعلام نتایج لاتاری 2023 و گرفتن مشاوره از مشاوران و کارشناسان حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 تماس بگیرید.

دیدگاه خود را ارسال کنید