خرید ارزان لباس از ریسک آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

به نقل از رسانه بازار بورس هیچ فروشگاهی در سر تا سر دنیا از این قاعده مستثنی نیست که برای فروش کالا های خود دست به هر ترفندی میزنند تا فقط اجناس بر روی دست ان ها نماند و بتوانند سود خود را در بیاورند تا دچار مشکلات مالی نشوند و از این ترفند های زیرکانه و مختلف استفاده می کنند تا مشتری تشویق شود که کالا را خریداری کند برای خرید ارزان محصولاتمان سعی کنیم که به سمت محصولاتی که مورد نیاز ما نیست نرویم و از جاهایی که به نظرمان هم جنس خوب اراعه می کنند و هم از نظر قیمت منصف تر هستند خرید کنیم . برای این منظور ما سایت ریسک انلاین را به شما معرفی میکنیم و تضمین قیمت می دهیم .

  فروشنگان کالا معمولا برای فروش محصول خود جوری آن کالا را جلوه می دهند که گویا ان کالا از مایحتاج زندگی ما است و بدون ان در زندگی دچار مشکل می شویم و با استفاده از تبلیغات این کالا های خاص را به مشتریان و بازار فروش عرضه می کنند ، شما میتوانید با خرید لباس از ریسک آنلاین ، امکان مرجوعی کالا را تا مدت زمان بیشتری خواهید داشت.

هر فردی که بخواهد به عنوان یک مشتری عاقل و باتجربه رفتار کند سعی می کند با توجه به بودجه که که در اختیار دارد با اولویت بندی کالا ها مایحتاج خود را لیست کند و اگر پولی باقی ماند می توانند سراغ کالا های تبلیغاتی فریبنده نیز بروند.

برای مثال وقتی وارد یک سوپر مارکت می شوید می بینید که اکثر ان فروشگاه ها سعی بر این دارند که چیدمان قفسه ها را به گونه ای قرار دهند که قفسه ای را که مشتری در بدو ورود میبیند پر از خوراکی هایی باشند که دل هر کسی را اب میکند و چشم ها را به خود خیره می کند و اگر در آن لحظه گرسنه هم باشید که کار شما ساخته است زیرا تا چشم باز کنید می بینید که یک کیسه به دست گرفته اید و چند عدد از ان خوراکی ها را که صرفا تغذیه کاملی هم برای بدن  نیستند و به نوعی تنقلات و هله هوله های چاق کننده نیز به حساب می ایند را وارد این کیسه می کنید و تازه یادتان می اید که خرید های مهم تر از ان هم دارید و وقتی که موقع حساب کردن اجناس می رسد می فهمید که چه فاجعه ای به بار اورده اید .

می توان گفت که در اکثر فروشگاه ها چه فروشگاه های مواد غذایی و چه فروشگاه های پوشاک و.. سعی شده است که چیدمان ان به گونه ای باشد که چشم شما را خیره به کالا هایی بکند که جز مایحتاج شما نیست و صحب فروشگاه سعی دارد از این ترفند جیب شما را محاصره کند و شما نمی توانید چشم از ان ور دارید و وسوسه می شوید که قید خرید های اصلی تان را بزنید و یا اینکه با اضاف کردن ان به سبد خریدتان باید هزینه های بیشتری را پرداخت کنید

امروزه صنعت مد و لباس به سرعت در حال پیشرفت است و به ازای بازه های زمانی های کوتاهی می توانید شاهد مد های جدیدی باشید که عرضه ی بازار می شود . به همین دلیل ممکن است در طول عمر خود هزینه های زیادی را صرف خرید پوشاک کنید. پس بهتر است تا جایی که می توانید ارزان خرید کنید و از هزینه های اضافی دوری کنید در این راستا سعی کنید آموزه های خرید ارزان و با صرفه را یاد بگیرید.

 خود را تصور کنید که در حال قدم زدن در بازار هستید و به دنبال مغازه ای میگردید که کالای مورد نیاز خود را پیدا کنید  ناگهان چشمتان به محصولی غیر از محصل مورد نیازتان میخورد ولی نمیتوانید چشم از ان وردارید و این را هم در نظر داشته باشید که بودجه ی کمی را برای خرید اختصاص داده اید ! چه میکنید؟

ایا وسوسه می شوید که ان را بخرید ؟

یا از ان چشم می پوشید و به مسیر خود ادامه می دهید ؟

اگر جزو افراد دسته دوم می باشید که باید به شما تبریک گفت ولی ایا می توان چاره ای برای افراد دسته ی اول کرد؟

پیشنهاد ما به شما خرید انلاین از فروشگاه های مجازی می باشد چرا که دیگر از شر ترفند های فروشندگان در چیدمان فروشگاه ها خلاص خواهید شد

در فروشگاه ریسک انلاین می توانید خرید ارزان و با صرفه ای را تجربه کنید و از راهی شدن به سمت بازار های شلوغ در این ترافیک و آلودگی هوا خلاص شوید

خرید ارزان و با صرفه از فروشگاه ریسک انلاین باعث شده است که مشتریان عزیز از سرتاسر کشور برای رفع مایحتاج خود در پوشاک اعم از انواع کفش ها – تیشرت ها و... به این سایت سر بزنند .

با توجه به نکاتی که در زیر برای شما نوشته شده است می توانید چند نکته برای خرید  کردن ارزان قیمت یاد بگیرید

لیست خرید تهیه کنید

برای خرید ارزان و به صرفه سعی کنید قبل از خرید کردن چه به صورت سنتی یعنی گشت و گذار های طولانی در مراکز خرید و یا چه به صورت مجازی یک لیست خرید تهیه کنید و تمام مایحتاج های خود را در ان بنویسد و سپس وقتی که در فروشگاه های اینترنتی یا در مراکز خرید مشغول جست وجوی ان محصول هستید چشم بر روی دیگر محصولات ببندید و پس از خرید و مطمعن شدن از رفع شدن نیازهایتان میتوانید یک سری به دیگر محصولات وسوسه کننده نیز بزنید این ترفند برای شما یکی از مهم ترین ها در خرید ارزان قیمت است و کمک کننده است زیرا باعث می شود بیهوده وقت خود را تلف نکنید و اساسا بدانید برای چه در بازار مشغول جست و جو هستید و در نهایت خرید هایی که ضرورت شما نیست و به اصطلاح بی فایده است را نداشته باشید .

اگر در لیستتان که در ان نام محصولات مورد نیاز تان نوشته شده است نوع مارک و قیمت به روز ان را هم بنویسید این گونه می توانید یک برنامه ریزی دقیق برای خرید تان داشته باشید و میزان بودجه ی مورد نیاز خودتان را برای خرید آماده کنید .

خرید لباس هایتان را یکدفعه انجام دهید

برای خرید ارزان و به صرفه ی محصولات مورد نیاز تان سعی کنید تمام خریدتان را یکدفعه انجام دهید زیرا بدلیل نوسان های قیمت که در بازار ایران مشاهده می کنید که هر بار قیمت اجناس بالاتر می رود ولی پایین تر نمی اید سعی کنید خرید تان نصف و نیمه رها نکنید و ان را به زمان های دیگر موکول نکنید ..

اگر همه خریدتان را به یکباره انجام دهید این گونه تعداد دفعاتی را که وارد بازار های آنلاین یا حضوری می شوید بیشتر خواهید بود و این  هم می توانید احتمال اینکه شما توسط فروشندگانی که ترفند های فروش را خوب می دانند گول بخورید و اقدام به خرید های غیر ضروری کنید زیاد است

البته برای محقق شدن این موضوع یعنی خرید کردن یکباره ی تمام محصولات به صورت یکجا می تواند از این حیض برای شما مشکل ایجاد کند که اگر اقلام موردنیاز شما تعداد شان زیاد و سنگین باشد قطعا این ور و ان ور کردن کیسه هایی که اقلامتان را در ان جای داده اید برایتان دشوار خواهد بود . پیشنهاد ما برای شما این است که برای حل این موضوع به فروشگاه های مجازی مورد اطمینانتان سری بزنید و ما در این راستا برای خرید محصولات ارزان به شما سایت ریسک انلاین را معرفی و تضمین می کنیم .

انتخاب محل خرید لباس مناسب

خرید ارزان و مناسب و به صرفه این را می طلبد که شما بتوانید مکان هایی را که محصولات ارزان وبا کیفیت را برای مشتریان عرضه می کند را شناسایی کنید و اقدام به خرید کنید در این صورت متوجه این خواهید شد که در بسیاری از فروشگاه ها قیمت های گزافی بر روی محصولات مشابه روی محصولاتشان می گذارند و این طور می توانید هزینه های مازاد تان را پس انداز کنید در بسیاری از فروشگاه های لباس و پوشاک برای این که بتوانند قیمت های کالا ها را ارزان تر از قیمت مصرف کننده به دست مشتریان برساند دست به فروش جینی لباس ها می کنند که این بیشتر برای لباس های پر مصرف کاربرد دارد مثلا برای لباس های زیر وجوراب ها یا تیشرت ها که بسیار پر مصرف هستند را می توانید به صورت عمده و جمله ای تهیه کنید اینطور متوجه اختلاف قیمت ایجاد شده در خرید تکی محصولات خواهید شد البته این لباس ها برای اقلام بزرگ و گران تر کاربرد ندارد

توصیه ی دیگر ما برای شما که بتوانید ارزان تر و باکیفیت خرید کنید این است که فروشگاه هایی را که به صورت مستقیم از کارخانه یا جایی که برای اولین بار محصولات را عرضه می کنند خرید کنید این طور دیگر هزینه دست به دست شدن محصول توسط دلالان در بازار باعث گران شدن محصول نخواهد شد . خیلی وقت ها حتی نصف هزینه هایی که روی محصولات خورده است فقط برای هزینه دست به دست شدن محصول از کارخانه تا بازار است هر چه که بتوانید بی واسطه تر خرید کنید خرید شما ارزان تر خواهد شد .

خیلی وقت ها می توانید با سر زدن به بازارچه های محلی مانند یکشنبه بازار ها یا جمعه بازار ها و ...که در مکان های مختلف شهر برگذار می شود سر بزنید معمولا محصولات فروخته شده در ان بازار ها ارزان تر از بقیه ی جاها براورد شده است بیشتر وقت ها این گونه بازارچه ها چنان شهرت و محبوبیتی در بین ساکنان محله های نزدیک پیدا میکنند که حتی مکانی برای گشت و گذار ها و قرارهای ملاقات های دوستانه ی افراد می شود . البته توجه داشته باشید که هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید زیرا افراد سود جوی زیادی نیز پیدا می شوند که به ازای جنس ارزان کالای بی کیفیت بدست شما می دهند .

مقیاس های به صرفه برای خرید لباس مناسب

خرید ارزان و به صرفه که داشته باشید خواهید دید که به مرور زمان احساس رضایت خواهید داشت سعی کنید هنگام خرید اجناستان قیمت ان محصولات را نگاه کنید و اگر وقت داشتید به دنبال همین محصول در جاهای دیگر هم بگردید.

فکر کنید که در فروشگاه مواد غذایی هستید و قصد خرید عصرانه دارید ممکن است به سراغ بیسکویت ها بروید تا همراه با چای عصر نوش جان کنید و خستگی سر کارتان را کنار بگذارید ممکن است خرید روزانه بیسکویت هر روز حدود 700 تا 1000 هزار تومان برای شما هزینه داشته باشد ولی اگر سعی کنید سراغ جعبه های بیسکویت های خانوادگی که در حجم  بیشتر هستند بروید می توانید ان را رزان تر بخرید و در ماه شاهد پس انداز حداقل 2000 تومان فقط در خرید بیسکویت عصرانه تان شاهد باشید.

اگر نوزاد کوچک در خانه دارید و هر روز شاهد تغییر سایز در نوزادتان هستید می توانید به گونه ای برای خرید لباس های ان از این ترفند استفاده کنید یعنی لباس هایی را بخرید که از نظر اندازه کمی از نوزادتان بزرگ تر باشد و چون این موجودات دوست داشتنی به سرعت رشد می کنند دیگر نگران کوچک شدن لباس ها و خرید دوباره ی لباس برای نوزادتان نخواهید بود و هزینه اضافه آمده را صرف هزینه های دیگری برای این کوچولو کنید .

اگر در این راستا بتوانید هنر چونه زدن را که خانم ها بیشتر در ان مهارت و تجربه دارند را نیز یاد بگیرید و با گرفتن تخفیف های بیشتر ارزان تر خرید کنید در این راستا اگر سعی کنید خرید های مرتبط به یک فروشگاه را تمام و کمال از یک فروشگاه بخرید در این صورت ممکن است با دیدن حجم زیاد خرید های شما به شما تخفیف هم بدهند هر فروشنده به اصلاح از خدا می خواهد که اجناسش این گونه به فروش برسد.

منبع : https://riskonline.ir/

دیدگاه خود را ارسال کنید

آخرین مطالب