اولین و تنها اپلیکیشن رزرو و مدیریت اتاق فرار

اولین و تنها اپلیکیشن رزرو و مدیریت اتاق فرار
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

صنعت اسکیپ روم ( اتاق فرار ) در ایران حدودا ازسال 1394-1395 با مجموعه هایی همچون اسکیپ روم دات آی آر،  راز ماز و ... آغاز شد.

در سال 1399، یک جمع دوستانه در صنعت اتاق فرا شکل گرفت و با همفکری های فراوان پرتال جامع مدیریت و رزرو آنلاین اتاق فرار با نام مای اسکیپ راه اندازی شد .

در ابتدای فعالیت مای اسکیپ، امکانات بسیار متفاوتی در اختیار پلیر ها و همچنین مجموعه داران محترم قرار گرفت که تا آن زمان ( و حتی هم اکنون ) هیچ سایتی این امکانات را ارائه نکرده است.

اگر بخواهیم به زبان ساده بیان کنیم : 

مای اسکیپ یک پلتفرم جامع برای معرفی، رزرو آنلاین و همچنین مدیریت اتاق فرار هست که امکانات متعددی را در اختیار پلیر ها و همچنین مجموعه داران عزیز قرار میدهد ...

مای اسکیپ از ابتدای فعالیت تمرکز خود را برروی بهترین اتاق فرار ها در همه شهر های ایران گذاشت و تا کنون توانسته است اتاق فرار تهران ، اتاق فرار شیراز، اتاق فرار کرج ، اتاق فرار بندر انزلی و اتاق فرار مشهد را به سایت و اپلیکیشن خود اضافه کند.

اولین و تنها سایت ساز اتاق فرار

از ابتدای فعالیت مای اسکیپ، یک سیستم جامع تخصصی سایت سازدر حوزه اتاق فرار راه اندازی کردیم تا همه مجموعه های اتاق فرار بتوانند با حداقل هزینه، سایت اختصاصی خودشان را داشته باشند و برروی برند سازی مجموعه خود کار کنند.

2

اولین و تنها اپلیکیشن رزرو اتاق فرار 

در تاریخ 30 دی ماه 1401، پس از تلاش های بسیار تیم توسعه مای اسکیپ، اولین و تنها اپلیکیشن رزرو و مدیریت آنلاین اتاق فرار به صورت رسمی توسط مای اسکیپ و برای پلتفرم های ( اندروید و IOS ) منتشر شد و در دسترس پلیر ها و مجموعه داران عزیز قرار گرفت.

پلیر ها میتوانند از طریق این اپلیکیشن، بهترین اتاق فرار های ایران را مشاهده کنند و به صورت آنلاین اقدام به رزرو اسکیپ روم مورد نظر خود کنند. همچنین مجموعه داران عزیز نیز، میتوانند به سادگی از طریق اپلیکیشن مای اسکیپ، اتاق فرار های خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنند.

امکانات بسیار مناسب و همچنین دسترسی ساده، باعث شد اپلیکیشن مای اسکیپ به سرعت در میان علاقه مندان به اتاق فرار رشد کند . همواره تلاش میکنیم، در فواصل زمانی کوتاه، امکانات جدیدی به اپلیکیشن و سایت اضافه نماییم.

از فروش همه اتاق فرار ها درآمد داشته باش !

شاید همیشه به این فکر کردیم که چطور میتونیم درآمد خودمون رو با روش های مختلف افزایش بدیم !  در مای اسکیپ ما سعی کردیم به همه جوانب بپردازیم و برای اولین بار در دنیا، یکی دیگر از آپدیت های بسیار کاربردی مای اسکیپ، سیستم جامع همکاری در فروش مای اسکیپ میباشد. 

با توجه به گستردگی دامنه اتاق فرار های مای اسکیپ، شما میتوانید به سادگی از فروش همه اتاق فرار هایی که رزرو فعال برروی مای اسکیپ دارند، درآمد داشته باشید. تنها کافیست از طریق پنل کاربری خودتان، لینک معرفی را در اختیار دوستان و یا اشخاصی که میشناسید قرار دهید تا پس از ثبت نام دوستانتان از طریق لینک اختصاصی شما در پرتال مای اسکیپ، درآمد کسب کنید !

سیستم کسب درآمد مای اسکیپ به این صورت است  : 

به ازاء رزرو اتاق فرار توسط هر شخصی که از طرف شما به مای اسکیپ معرفی شده است، 10% از درآمد مای اسکیپ به کیف پول همکاری در فروش شما واریز میشود و شما میتوانید مبلغ موجودی کیف پول را در حساب بانکی خود دریافت کنید و یا به منظور تخفیف در رزرو اتاق فرار از آن استفاده کنید.

این امکان برای همه کاربران سایت و اپلیکیشن مای اسکیپ ( هم در سطح مجموعه دار و هم در سطح پلیر ) قعال است و همه کاربران میتوانند از این آپشن استفاده کنند.

3

همه اتاق فرار ها بر فراز نقشه ایران !

در تاریخ 20 بهمن ماه 1400، برای اولین بار، همه اتاق فرار ها را بر فراز نقشه ایران قرار دادیم، تا پلیر های عزیز بتوانند به سادگی و با سرعت بالا، نزدیکترین اتاق فرار به خودشان را پیدا کنند و به صورت آنلاین از طریق نقشه، اقدام به رزرو اسکیپ روم مورد نظر خودشان کنند.

 

دایرکتوری اکتور ها و گیم مستر ها

یکی از نیاز های اساسی مجموعه ها و همچنین اکتور ها و گیم مستر ها، وجود یک دایرکتوری جامع به منظور استخدام اکتور ها و گیم مستر ها میباشد.

ما در مای اسکیپ، برای اولین بار در دنیا، اولین دایرکتوری اکتور ها و گیم مستر ها را به همین منظور ایجاد کردیم، تا بتوانیم به یکی از معضلات اصلی اتاق فرار ها پاسخ دهیم .

همیشه اولین بوده ایم و خواهیم بود !

هدف سازمانی در مای اسکیپ، اولین و بهترین بودن در تمامی عرصه های اتاق فرار بوده و خواهد بود. همواره نهایت تلاش خود را خواهیم کرد، تا با تکیه بر توانمندی همکارانمان، بهترین امکانات را در اختیار پلیر ها و مجموعه داران عزیز قرار دهیم.

 

در ادامه نظرات برخی از مدیران مجموعه های اتاق فرار را خواهیم شنید ... 

 

سایت و اپلیکیشن عالیه قشنگ معلومه یه ایده ى فکر بزرگ پشتشه و اینکه فقط مخصوص اسکیپ روم های تهران نیست و در همه شهرهای ایران اتاق فرار معرفی میکنه عالیه ، کار کردن باهاش خیلی ساده و راحته و نکته خوب بعدی اینکه فقط کسایی که بازی رو رفتن میتونن نظر بدن . در کل که تبریک میگم با وجود تیم های خوبی مثله شما روز به روز شاهد رشد در اتاق فرار خواهیم بود

سهند بختیاری؛ هم بنیان گذار ژوپ گیم

و بالاخره اپلیکیشن اتاق فرار

انقلابی برای صنعت اتاق فرار ایران، که با همت گروه خوش ذوق مای اسکیپ تحقق پیدا کرد.

حالا هممون خیلی راحت تر از قبل میتونیم اتاق فرار بریم و ازش لذت ببریم و اینو مدیون زحمات گروه مای اسکیپیم.

وحید جابر زاده؛ هم بنیان گذار و مدیر بارکد اسکیپ

اولین اپلیکیشن جامع اتاق فرار که به همت دوستان عزیز از مجموعه مای اسکیپ طراحی شد و نوید تشکیل یه کار گروه متخصص برای انتخاب و معرفی و رزرو بهترین بازیها رو به مخاطبین میده

با آرزروی موفقیت هر چه بیشتر این دوستان

سامان روستایی، بنیان گذار و مدیر مگا اسکیپ

به به

انتظار ها به پایان رسید.اولین اپلیکشن رزرو اتاق فرار ایران.ممنون از گروه مای اسکیپ بابت تلاش و راه اندازی این اپلیکشن.

امین شیاسی؛ بنیان گذار و مدیر بوم اسکیپ

واقعا جای خالی یک اپلیکشن با رابط کاربری ساده در صنعت اسکیپ روم حس میشد که مای اسکیپ به بهترین شکل این خلع رو پر کرد.تقدیر و تشکر بابت اپلیکشن خوبتون

سهیل عزیزی؛ بنیاد گذار و مدیر استار اسکیپ

این برنامه برای کسانی که عاشق اتاق فرار هستن خیلی مفید و کاربردیه ، دسترسی آسونی به لیست اتاق های تهران و شهرهای مختلف داره حتی ژانر بازی هم میشه فیلتر کرد ، جدا از اینا فضای برنامه و داینامیک اسلاید ها جذابه

من که راضیم

اشکان پناهی؛ بنیان گذار و مدیر دیپ اسکیپ

تبریک به تیم مای اسکیپ برای طراحی این اپلیکیشن خلاقانه که واقعا کمبودش داخل این صنعت حس می شد و خوشحالم که عزیزانی مثل شما رو داریم که دلسوزانه برای معرفی اتاق فرار به تمامی مردم بی وقفه تلاش میکنید(خدا قوت)،به امید روزی که تبلیغات این عرصه رو روی بیلبوردهای اصلی شهر تماشا کنیم

 

علی جمالپور؛ بنیان گذار و مدیر اسکیپ فا

چى بهتر از این براى کسایى که اتاق فرار میرن،راحت وارد یه اپلیکیشن میشن،هر ژانرى که میخوان جستجو میکنن و اطلاعات بازى و همه چى رو راحت میبینن و اتاق مناسب رو انتخاب میکنن

تبریک میگم به گروه ماى اسکیپ و امیدوارم روز به روز باعث پیشرفت این صنعت بشید ...

سینا غلامیان؛ بنیان گذار و مدیر لوکو اسکیپ

 

دیدگاه خود را ارسال کنید