وانیکس؛ بهترین شرکت واردات از چین

وانیکس؛ بهترین شرکت واردات از چین
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

چین یکی از کشورهای پیشرفته و صنعتی دنیاست که به دلیل نیروی کار ارزان و تکنولوژی‌های پیشرفته توانسته محصولات فراوانی را همه روزه تولید نماید و به بازار جهانی صادر کند. ایران یکی از واردکننده‌های اصلی کالا از چین محسوب می‌شود و پس از تحریم‌ها بیشتر کالاهای خود را از کشور چین خریداری می‌کند.

واردات کالا و مشاغل بازرگانی بسیار پر ریسک و خطرناک هستند، در این زمینه باید تجربه زیادی داشته باشید تا از کشور چین به صورت عمده کالا وارد کنید. اما اگر دوست دارید با سرمایه کم از چین بدون واسطه خرید کنید در این مطلب یکی از بهترین شرکت‌های واردات کالا را خدمتتان معرفی خواهیم کرد که در این زمینه به شما کمک زیادی می‌کند.

در دنیای امروزه کمتر کسی است که غول اقتصاد جهانی یعنی کشور چین را نشناسد، این کشور توانسته بازارهای دنیا را با کالاهای خودش تسخیر کند و در ایران انواع کالاهای با کیفیت و درجه‌های پایین‌تر وجود دارند.

شما اگر در زمینه تجارت و وارد نمودن کالا به کشور ایران تخصص ندارید می‌توانید از گروه بازرگانی ما کمک بگیرید تا با تجربیات فراوان و متخصصان حرفه‌ای می‌توانیم خدمات گسترده‌ای را در زمینه صادرات و واردات کالا به شما از چین دهیم. وانیکس بهترین شرکت واردات از چین، در این زمینه سال‌ها تجربیات فراوانی به دست آورده است و آماده خرید انواع کالاهای چینی با قیمت مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشد.

14

معمولاً تاجران و بازرگانان و شرکت‌ها به اعتبار فروشنده‌ها و تولیدکننده‌های چینی اعتماد زیادی ندارند و یا در برخی مواد به مشکل بر می‌خورند. به همین خاطر شرکت ما با دارا بودن متخصصان بازاریابی و تجارت می‌تواند مذاکره‌ها و مکاتبه‌ها را با شرکت‌های چینی انجام دهد و انواع جنس کالای چینی را برای شما مستقیم خریداری کند.

قوانین واردات کالا از چین :

معمولاً در زمان وارد نمودن کالایی از چین به کشور و خروج از آن یک سری قوانین خاص وجود دارد که باید اجرایی شود. مثلاً در چین قوانین کپی‌رایت کاملاً جدی اجرا شده است و نباید کالایی کپی شده باشد، همیشه سعی کنید هر کالای اصل را از نمایندگی‌های معتبر آن خریداری نمایید و همچنین قابلیت خروج از کشور چین را نیز باید داشته باشد. همچنین کالاهای مربوطه باید اظهارنامه و تأییدیه شرکت تولید کننده را داشته باشد تا بتوانید برای آن اجازه خروج بگیرید.

اظهارنامه‌ها در خروجی گمرک از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید هیچ تخلفی درباره آنها صورت بگیرد.

 برخی از کالاها امکان جابه‌جایی با هواپیما را ندارند و باید با کشتی حمل شوند. برای ورود کالا از کشور چین به داخل ایران باید مجوزهای لازم همانند بهداشتی و سازمان غذا و دارو را دریافت کنید. همچنین از سازمان استاندارد نیز باید مجوز لازم را کسب کنید.

 

خرید از چین بدون واسطه

شرکت بازرگانی وانیکس قابلیت خرید از چین بدون واسطه و واردات آن به داخل ایران دارد. اگر نیاز به خدمات واردات و ترخیص کالا و خرید از چین را دارید می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه کنید یا با کارشناسان گروه ما تماس بگیرید. ما می‌توانیم حتی ارسال حواله یوان به چین و ترخیص کالاهای گمرکی را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.

15

خرید بهترین کالاها از چین بدون واسطه

چین یکی از برترین شرکای اقتصادی و تجاری ایران است که گسترش واردات و صادرات امروزه از این کشور افزایش پیدا کرده است. کالاهای زیادی نظیر انواع لوازم موبایل و تجهیزات جانبی کامپیوتر، لپ‌تاپ‌ها، لوازم ماشین، وسایل و امکانات ورزشی، مواد شیمیایی و معدنی، کاغذ، انواع ساعت و لوازم منزل، لوازم شخصی و ... امروزه به داخل ایران وارد می‌شود.

خریدن کالاهای بی واسطه از چین با ریسک کم و سود زیاد

معمولاً بازرگان‌های ایرانی محصولات جذاب زیادی را همه ساله به داخل ایران وارد می‌کنند. واردات کالا از چین از روش‌های بسیار محبوب در بین این افراد است. معمولاً امروزه کالاهای چینی با کیفیت مناسب و قیمت فوق‌العاده‌ای ارائه می‌شوند و در سودآوری و موفقیت شغل واردات نقش زیادی دارند. شما می‌توانید برای اینکه بهترین سود را به دست آورید، خرید کالا از کشور چین را بدون واسطه انجام دهید.

تحریم‌ها و افزایش قیمت ارز باعث شده تا بهترین کالاهای چینی امروزه وارد کشور ایران شوند. تجار و بازرگانان ایرانی کالاهای مختلفی را از مبدأ چین به داخل ایران وارد می‌نمایند.

واردات و خرید بی واسطه مزیت‌های زیادی از جمله قیمت مناسب و سود بالا و تنوع اجناس را دارا است و برخی از مشکلات و دشواری‌ها را کاهش می‌دهد.

واسطه در خرید کالا چیست؟

معمولاً واسطه به اشخاصی گفته می‌شود که خودش را یک شخص آشنا یا کارمند یا معرف شرکت چینی معرفی می‌کند.

به شما امکان و اجازه ارتباط مستقیم را با شرکت‌های چینی نمی‌دهد. واسطه‌ها مدعی هستند که سفارش کالا را سریع و مطمئن انجام می‌دهند.

البته در این زمینه باید دقت زیادی کنید، زیرا آنها فقط به دنبال دریافت پول بابت خدمات خودشان هستند. اگر اشخاصی ادعا کرده‌اند که آشنایی با شرکت چینی داشته و اصلاً اجازه ارتباط مستقیم با شرکت چینی را به شما نمی‌دهد، قطعاً آن شخص سودجو است و با آن فرد نباید معامله کنید.

حداقل سرمایه برای واردات از چین:

معمولاً چین یکی از برترین کشورهای تولید کننده کالا در جهان است که حجم زیادی از کالاهای تولیدی در دنیا را دارد.

 80 درصد از واردات محصولات امروزه از این کشور انجام می‌گیرد و بنابراین چین جزء اولین‌ها در صادرات کالا است. در این بخش می‌خواهیم به بررسی حداقل سرمایه برای واردات از چین بپردازیم.

16

معمولا نمی توان به طور قاطع گفت چقدر سرمایه برای این کار نیاز دارید چون به عوامل زیادی از جمله نوع جنس، تعداد کالاها، وزن آنها و روش‌های حمل و نقل بستگی دارد. در این زمینه اگر می‌خواهید واردات را انجام دهید باید ابتدا به بررسی هرکدام به صورت دقیق بپردازید.

شما با کمی بررسی میزان کالاها و انبارداری و حمل و نقل و وزن آنها می‌توانید به میزان سرمایه مورد نیازتان دست پیدا خواهید کرد.

بهترین روش‌های حمل و نقل کالا از کشور چین به ایران:

معمولاً انتخاب بهترین روش حمل و نقل کالاها از چین در تعیین هزینه آنها تأثیر زیادی دارد. به دلیل تحریم‌ها امروزه متأسفانه برخی از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی با ایران قطع شده است. ولی در ادامه برترین روش‌های حمل و نقل از کشور چین را به شما معرفی می‌کنیم.

حمل و نقل دریایی:

این روش معمولاً با کشتی‌های تجاری انجام می‌شود و حجم زیادی از کالا را می‌توانید با هزینه مناسب وارد کشور کنید، ولی واردات چین در این روش زمان زیادی طول می‌کشد و در بازه زمانی 30 تا 45 روزه به ایران وارد می‌شود. روش حمل و نقل دریایی برای واردات کالا از چین بسیار پرطرف‌دار است و می‌توانید انواع مختلف آنها را وارد کشور نمایید.

حمل و نقل هوایی:

برای واردات کالا از چین با استفاده از هواپیما، امروزه بسیار متداول است، معمولاً این روش از سرعت بهتری برخوردار است و دریافت کالا در بین 5 تا یک هفته طول می‌کشد.

حمل زمینی:

یکی از محبوب‌ترین و بهترین روش‌های واردات کالا از چین و حمل و نقل آن‎ها، روش زمینی است که به دلیل طولانی بودن مسافت بسیار دیرتر به مقصد می‌رسد. البته هزینه آن نسبت به روش‌های دیگر حمل و نقل مناسب‌تر است.

نکته پایانی:

اگر به دنبال شرکت معتبر بازرگانی در زمینه خرید و واردات انواع کالاهای چینی به مقصد ایران هستید، همین حالا با کارشناسان مجموعه وانیکس تماس بگیرید.

دیدگاه خود را ارسال کنید