ارزش برند شنل در بازار بورس

ارزش برند شنل در بازار بورس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

CHANEL شنل (چنل یا شانل) یک نام تجاری لوکس فرانسوی است که توسط گابریل شنل (که دوستان آن را "کوکو" می نامند) و در ابتدا با نام گابریل بونهور شنل شناخته می شد ، در سال 1910 تاسیس شد. این مارک به دلیل سبک زیبا ، ساده و نفیسش معروف است. در حقیقت ، در دهه 1940 شنل یکی از برندهایی بود که با موفقیت لباس های زنانه "پیچیده" را به طراحی ساده تر و راحت تر کشانید. شنل با مدهای ساده و زیبا و جذابیت جاودانه خود انقلابی واقعی در دنیای مد ایجاد کرد. او یکی از اولین طراحانی بود که شلوارهای زنانه را معرفی کرد و به طور گسترده ای به عنوان خالق اصلی مد "لباس مشکی کوچک" شناخته می شود. خانم شانل کنترل خلاقانه شرکت طراحی را تا زمان مرگش در سال 1971 حفظ کرد.

شنل انقلاب مشابهی را در دنیای عطر با اولین عطر خود، Chanel N°5 که برای اولین بار در سال 1921 معرفی شد بر پا کرد.

برند شنل دارای 133 عطر در این رایحه پایه است.شنل یک خانه عطر قدیمی است که اولین نسخه اش در سال 1921 ایجاد شد و جدیدترین آن مربوط به سال 2022 است.

در سال 2021، ارزش برند شنل در سراسر جهان به حدود 13.2 میلیارد دلار آمریکا رسید که احتمالاً به دلیل تأثیر همه‌گیری، کاهش جزئی نسبت به سال قبل داشت.

ارزش برند جهانی شنل در بازه زمانی 2017 تا 2020 روند مثبتی را تجربه کرد و بیشترین رشد را در سال 2019 به ثبت رساند که از 5.9 میلیارد دلار به تقریباً 11.5 میلیارد دلار آمریکا رسید.روند ارزش برند شنل را در تصویر زیر میتوانید مشاهده نمایید .

2

شنل یک برند معروف و محبوب لوکس است و سرمایه گذاران مایل به خرید سهام شنل هستند. در حالی که شرکت سهامی قابل معامله عمومی (سهامی عام ) ندارد، اما راه های دیگری برای سرمایه گذاری در شرکت وجود دارد.

در جواب این سوال که آیا بر ند شنل سهام دارد؟ باید گفت خیر، سهام شنل وجود ندارد. این می تواند برای طرفداران این برند محبوب  ناراحت کننده باشد، اما همیشه می توانید محصولات این شرکت را به عنوان راهی برای نشان دادن حمایت خود خریداری نمایید.

اما شنل برای تأمین مالی برنامه های بلند مدت خود، اوراق قرضه پایداری را راه اندازی کرده است که به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد برای اولین بار بخشی از این برند باشند. اوراق قرضه آنها 600 میلیون یورو در سال 2020 جمع آوری کرد.

یکی از محبوب ترین وپرفروش ترین ادکلنهای زنانه از برند شنل ،ادکلن شنل چنس می باشد .

ادوتویلت شنل چنس با رایحه ی گلی در سال 2003 به بازارعرضه شد. عطار و سازنده ی این عطر ژاک پولژ است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی نعناع هندی، فلفل صورتی، آناناس، سنبل و زنبق و نت میانی متشکل از رایحه ی لیمو، یاس و رز است. نت ها ی پایه نیز عبارتند از: نعناع هندی، مشک، وتیور و وانیل.

شنس درزبان فرانسوی به معنای "شانس" است .کلمات شنل و چنس آنقدر شبیه به نظر می رسند که انگار برای یکدیگر ساخته شده اند. چنس تنها عطر شنل در بطری گرد است که برخلاف بطری مستطیلی Chanel N°5 کلاسیک طراحی و ساخته شده است. اگرچه این طراحی تصادفی نیست، زیرا این فرم شیشه تداعی کننده ی "چرخه ی ثروت و خوشبختی" است. در شنل چنس موجی از طراوت فوق العاده با نت های گلی آغاز می شود و با ترکیب ادویه ای ادامه می یابد. "شنل چنس یک گردباد است. دری که به روی ماجراجویی و ناشناخته ها بازاست، درست مانند لب هایی که برای یک بوسه آماده اند."

رایحه ی فلفل صورتی، لیمو و سیب کاج در نت های بالایی وجود دارند. قلب عطر (نت میانی )شامل رایحه ی گل های سنبل، یاس و زنبق است، در حالی که نت پایه آن از رایحه ی عنبر، گیاه پاتچولی، خس خس و مشک سفید تشکیل شده است.

ادوپرفیوم شنل چنس نیز دارای یک رایحه ملایم ، شیرین و گلی مدیترانه ای زنانه است که در سال 2005 روانه بازار شد. سازنده این عطر نیز ژاک پولژ است.رایحه ی آن بسیار جذاب و اغواگر می باشد . این پرفروش ترین عطر، عطری است که زنانگی شگفت انگیز و تلفیقی از جذابیت را نشان می دهد.

ادکلن شنل چنس رایحه ای غیرقابل پیش‌بینی و دارای حرکتی مداوم دارد، در رویارویی با رایحه ی شنل چنس عطر گلی غیرمنتظره ی آن شما را به گردبادی از شادی و فانتزی به همراه می‌برد.

 

گابریل شنل  می گوید : "من فرصتی دیدم و از آن استفاده کردم." او می‌دانست که شانس واقعی او فرصتی است که خود او خلق کرده است، حالتی از ذهن، شیوه‌ای برای بودن.

ماندگاری ، پخش بو و سیلاژ این عطر بی نظیر می باشد .

با استفاده از این عطر بی نظیر از برند محبوب و لوکس شنل در یک ترکیب تحریک آمیز و اغواگر و با رد بوی بی همتا توجهات را به سمت خود جلب کنید .

 

دیدگاه خود را ارسال کنید