اهمیت تعمیر بیسیم‌های مخابراتی در چیست؟

اهمیت تعمیر بیسیم‌های مخابراتی در چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

امروزه درباره شرکت‌های فناوری محور و دانش بنیان و نقش آن‌ در صرفه جویی ارزی و شکست تحریم‌های ظالمانه زیاد می‌شنویم. در این بین تعمیر و نگهداری به خصوص انواع بیسیم‌های مخابراتی، نقش بسزایی در رسیدن به این هدف داشته که با در نظر گرفتن قیمت بالای تجهیزات مخابراتی، اهمیت این موضوع در این صنعت بیش از پیش آشکار می‌شود.

  تعمیرات بیسیم آنالوگ و دیجیتال

 تعمیر و نگهداری تجهیزات مخابراتی و به صورت جزیی‌تر تعمیرات بیسیم‌های آنالوگ و دیجیتال با توجه به این مهم که این دستگاه‌ها پس از چندین سال استفاده مستهلک و نیازمند سرویس و قطعات جانبی اصلی می‌گردند و همچنین به دلیل پیچیدگی بسیار بالا و فناوری متفاوت به کار رفته، ضرورت استفاده از دانش و مهارت بالای مهندسین را می‌طلبد.

لذا با این اقدام ضمن شکست تحریم و جلوگیری از خروج ارز از کشور، با توجه به جلوگیری از باز تولید دستگاه‌های مخابراتی، در نگاه کلان و بلند مدت نیز به کاهش روند گرمایش زمین کمکی شایان می‌نماییم.

همچنین نکته قابل توجه در این فرآیند دانش بنیان این است که شرکت‌ سگال نوین افزون بر تعمیرات، نسبت به ساخت دستگاه‌های اساسی مورد نیاز صنعت مخابرات نیز اقدام می‌نماید : مانند ساخت منابع تغذیه ولتاژ که دارای فناوری پیچیده‌ای هستند.

شرکت سگال نوین

  در این راستا شرکت سگال نوین با اخذ کلیه مجوز‌های مربوطه از سازمان‌های ذیصلاح، وارد کننده و دارای مجوز از تجهیزات بیسیم و مجری پروژه های نصب و راه اندازی‌، تعمیر و نگهداری شبکه های ارتباطی بیسیم افتخار دارد آمادگی خود را جهت برآورده کردن کلیه نیازهای ارتباطی ارگان های مختلف دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام نماید .

دیدگاه خود را ارسال کنید