ثبت نام وام 20 میلیونی بدون ضامن

ثبت نام وام 20 میلیونی بدون ضامن
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 آیا چیزی در مورد فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن شنیده اید؟ روی لینک زیر کلیک کنید و با استفاده از وام بدون ضامن قسطا نسبت به خرید کولرگازی اقساطی ، لپتاپ قسطی ، کاشت مو اقساطی ، تلویزیون اقساطی ، خرید اقساطی لوازم خانگی ، تور اقساطی مشهد و... اقدام کنید

دریافت وام 20 میلیونی از قسطا (کلیک کنید)

کولر گازی اقساطی

با نزدیک شدن به فصل تابستان حتما بعضی از شما به فکر خرید کولر گازی هستید. با توجه به شرایط اقتصادی و قیمت بالای کولر گازی خرید اقساطی کولر گازی میتواند گزینه خوبی باشد.

با وام بدون ضامن قسطا میتوانید از هر فروشگاهی نسبت به خرید اقساطی کولر گازی اقدام کنید. در ادامه مراحل دریافت اعتبار خرید از قسطا را شرح میدهیم.

میتوان گفت در حال حاضر با توجه به گرم شدن هوا یکی از پرکاربردترین سیستم تهویه مطبوع در صنعت تاسیسات ساختمان کولر گازی اسپلیت می باشد. اساس کار این تجهیزات به این صورت است که با تبدیل مایع مبرد درون کمپرسور به گاز هوای خنک ایجاد شده را به فضای داخل اتاق منتقل می کند. کولر های گازی در مدلهای متفاوت و با موقعیت نصب متنوعی توسط شرکتهای داخلی وخارجی تولید و روانه بازار رقابت می شوند و همان طور که بیان شد، با قسطا کارت میتوانید نسبت به خرید قسطی کولز گازی از هر نوعی اقدام کنید این تجهیزات در انواع متفاوتی از قبیل کولر گازی دیواری، پرتابل و پنجره ای در ظرفیت هوادهی مختلف تولید و در بازار موجود می باشند که هنگام انتخاب و خرید الزامیست که برخی نکات تاثیرگذار را مورد توجه قرار داده که سیستمی متناسب با نیاز خریداری کرده باشیم.  برای خرید اسپیلت اقساطی در ادامه با ما همراه باشید

4

 

مراحل دریافت وام بدون ضامن از قسطا

برای ثبت سفارش و محاسبه اقساط حتما به سایت قسطا مراجعه کنید www.ghesta.ir سپس یک حساب کاربری ایجاد کرده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید. بعد از یک تا سه روز کاری نتیجه اعتبارسنجی شما مشخص میشود و مبلغی تا سقف 20 میلیون تومان به شما اختصاص میابد. سپس با ارسال مدارک، بعد از یک هفته قسطا کارت به دست شما میرسد و میتوانید با قسطا کارت از هر فروشگاهی به صورت نقدی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا پرداخت کنید

 

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فرض کنید قصد خرید لوازم خانگی دارید اما جایی را سراغ ندارید که فروش اقساطی داشته باشد و یا قصد خرید قسطی لوازم خانگی از یک فروشگاه اینترنتی را دارید. با داشتن قسطا کارت جای نگرانی نیست. چون شما میتوانید با قسطا کارت از هر فروشگاهی بصورت نقدی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید.

چه بخواهید زندگی مستقلی شروع کنید یا در آستانه خرید جهیزیه برای ازدواج باشید، مهم است که وسایلتان را آماده کنید. خیلی‎‌ها همه وسایل‌ را به صورت یکجا و در قالب جهیزیه می‌خرند و خیلی‎ها هم به مرور زمان، اقلام مختلف را میخرند که حتی ممکن است تا بعد از شروع زندگی مشترک به طول بینجامد. باید بدانیم که کدام سبک برای زندگی ما و بودجه‌مان مناسب‌تر است. اما از همه مهم‌تر، داشتن یک لیست لوازم خانگی برای خرید منظم است. وقتی یک فهرست داشته باشیم وقت و پولمان را هدر نمی‌دهیم و می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که همه محصولات لازم و ضروری را خریده‌ایم و مهم‌تر از آن، چیزهایی که نیاز نداریم را نمی‌خریم. 

5

 

کاشت مو اقساطی

کاشت مو تنها روش درمان موهای از دست رفته می باشد. این عمل از گروه عمل های زیبایی بوده و اکثر بیمه های کشور تعهدی نسبت به پرداخت هزینه کاشت مو ندارند. به همین دلیل یکی از مهمترین دغدغه های متقاضیان عمل پیوند مو هزینه آن می باشد اما با استفاده از قسطا کارت دیگر دغدغه ای وجود ندارد و میتوانید با خیال راحت نسبت به پرداخت اقساطی هزینه کاشت مو اقدام کنید.

قسطا کارت عضو شتاب میباشد و در تمامی مراکز درمانی معتبر میباشد.

برای کاشت مو اقساطی حتما به این نکات توجه کنید : مهمترین عامل در تعیین هزینه کاشت مو، تفاوت در روش های انجام کار است. برای انجام بعضی روش های کاشت مو مانند  روش Micro FIT، نیاز به دستگاه مخصوص وجود دارد. در مقابل در بعضی از روش ها مانند روش FIT بخشی از فرآیند برداشت و کاشت فولیکول های مو یا کل آن، به صورت دستی انجام می گردد. استفاده از این دستگاه ها برای کلینیک های پوست و مو، هزینه ای در بر داشته است که جهت توجیه اقتصادی استفاده از آن، هزینه بالاتری از شما گرفته خواهد شد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید