اکسپرت فارکس برای متاتریدر

اکسپرت فارکس برای متاتریدر
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

ربات های خود معامله گر فارکس ابزارهای هستند که معامله گران فارکس با هدف خودکار سازی فرایند خرید و فروش معامله در فارکس از آنها استفاده می‌کنند. این ربات ها که به اکسپرت های فارکس نیز شناخته می‌شوند اغلب در نرم افزار متاتریدر مورد استفاده قرار گرفته و از طریق این پلتفرم معاملاتی در فارکس کار می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا به صورت تخصصی به نقاط مختلف ربات های معامله گر فارکس بپردازیم.

اکسپرت معامله گر چیست؟

ربات یا اکسپرت معامله گر فارکس ابزاری است که تمامی مراحل انجام یک معامله را همانند یک انسان انجام می‌دهد. این ربات ها بر اساس روش های مختلفی مانند کدنویسی طراحی شده و از طریق استراتژی های معاملاتی مختلف طراحی می‌شوند. ربات ها دقیقا همان استراتژی را اجرا می‌کنند که برای آن طراحی شده اند و بدون دخالت احساسات انسان کار می‌کنند که این مورد یکی از مزیت های ربات های معامله گر می‌باشند. ربات ها یکی از روش های کسب درآمد از بازارهای مالی هستند و به معامله گران این امکان را می دهند تا بدون نیاز به بررسی مداوم بازار از آن کسب درآمد کنند.

اکسپرت های معامله گر همان طور که گفته شد بر اساس استراتژی که بر اساس طراحی شده اند کار می‌کنند. به طور مثال یک ربات معامله گر فارکس در کنار دریافت انواع سیگنال ها برای خرید و فروش در فارکس، مدیریت سرمایه را نیز رعایت می‌کند. در صورت برنامه ریزی مدیریت سرمایه در یک ربات، دقیقا بر اساس همان اصول مدیریت سرمایه رفتار کرده و از ریسک های زیاد پرهیز می‌کند. باید توجه داشت که هر ربات معامله گر فارکس صرفا امکان کسب سود را برای ما نداشته و باید به تاریخچه عملکرد آن دقت بسیاری داشت. همچنین مورد را نیز باید بررسی کرد که بر اساس چه اصول استراتژی طراحی شده است.

دلیل استفاده از اکسپرت معامله گر فارکس

در بازار فارکس معامله گران زیادی وجود دارند که بر اساس استراتژی های مختلف و حتی بدون استراتژی در حال معامله هستند. این معامله گران در ابتدا ورود به فارکس دچار چالش های مختلفی از نداشتن استراتژی فارکس تا عدم کنترل احساسات هستند. قطعا یکی از مهمترین دلایل شکست معامله گران فارکس، عدم شناخت روانشناسی معامله گری و نداشتن کنترل بر روی احساسات است که باعث بروز مشکلات در روند معامله گری فارکس خواهد شد. یکی از راهکارها جلوگیری از این مشکلات ربات های معامله گر فارکس می‌باشد. ربات یک اکسپرت فارکس همان طور که گفته شد طبق یک استراتژی عمل کرد و هیچ وقت نکاتی که برای آنت تعریف شده است را فراموش نمی‌کند. قطعا هر استراتژی معاملاتی به همراه مدیریت سرمایه می‌تواند سودآور باشد که به همین دلیل با استفاده از یک ربات معامله گر حرفه ای می‌توان از بازار فارکس کسب سود. کرد. البته ربات ها نیز به صورت کامل معاملاتشان سود ده نبوده و قطعا در برخی معاملات حد ضررها فعال می‌شوند. اما با داشتن یک مدیریت سرمایه درست در یک اکسپرت فارکس می‌توان به سود دهی آن امیدوار بود.

اکسپرت های معامله گر متاتریدر

متاتریدر به عنوان محبوبترین پلتفرم معاملاتی فارکس شناخته شده و امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از این امکانات، ربات های معامله گر فارکس است که توسط زبان برنامه نویسی مخصوص به متاتریدر ایجاد می‌شوند. ربات های معامله گر متاتریدر بر اساس استراتژی های مختلف طراحی شده و امکان مدیریت تمامی بخش های معاملات را دارند. این ربات ها دقیقا مثل یک انسان عمل کرده و پس از مناسب بودن شرایط، خرید و فروش در فارکس را آغاز می‌کنند. امکانی که متاتریدر دارد این است که از طریق بخش بک تست آن می‌توانید عملکرد ربات های خود را به راحتی در گذشته بازار بررسی کرده و سود ده بودن آن را بسنجید.

نحوه انتخاب یک اکسپرت فارکس

در انتخاب اکسپرت های معامله گر فارکس باید به نکاتی مهمی توجه داشته باشید تا با یک ربات مناسب وارد معاملات فارکس شوید. اولین نکته داشتن یک استراتژی مناسب است که ربات شما بر اساس آن خرید و فروش را در متاتریدر شروع می‌کند. نکته بعدی داشتن مدیریت سرمایه است که با وجود نوسانات بسیار زیاد فارکس بتواند از موجودی شما محافظت کند. قطعا ربات های معامله گر نیز در برخی اوقات دارای ضررهای هستند که با مدیریت سرمایه که به آن داده شده می‌تواند در این لحظات از سرمایه شما محافظت کند.

5

وبسایت فارکس استراتژی به عنوان یکی از تولید کنندگان ربات های معامله گر فارکس در ایران شناخته می‌شود که ربات های مختلفی در جهت انجام معاملات خودکار در فارکس دارد. این ربات ها بر اساس استراتژی های طراحی شده اند که به کمک آن بتوانید در فارکس معاملات خود را انجام دهید. ربات ها با نصب بر روی متاتریدر شروع به کار کرده و برای شما معامله می‌کنند.تمامی این ربات ها با پشتیبانی بوده و امکان پرسش سوالات خود از بخش پشتیبانی وجود دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید