آغاز طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

آغاز طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

بازار اینترنتی «این‌چند» در راستای ارتقا خدمات خود، طرح فروش اقساطی لوازم خانگی را بدون پیش پرداخت آغاز کرده است. این طرح پیرو افزایش سرسام آور نرخ لوازم برقی خانگی و با هدف رفع مشکل خریداران، به مبلغ 15 میلیون تومان کلید خورده است.

به گزارش فروشگاه اینترینتی این‌چند ، علاقمندان به برخورداری از تسهیلات این وام می‌توانند تمامی کالاها و لوازم مورد نیاز منزل خود را، اعم از برقی و گازی، به صورت اقساطی خریداری کرده و بهای آنرا در اقساط  3 تا 12 ماده پرداخت نمایند.

محصولات مذکور شامل طیف وسیعی از محصولات آشپزخانه،  لوازم خانگی برقی، فرش، لوازم صوتی و تصویری و وسایل سرو و پذیرایی از برندهای نام آشنا و معتبر این بازارها همچون دسینی، دلونگی، ایکیا، سامسونگ، گوسونیک، شیائومی، سونی و ال جی  می‌باشند.

گفتنی است پس از پایان مراحل ثبت نام اعتبار شما به مبلغ مورد نظرتان شارژ گردیده و پس از هر خرید بدون پرداخت هیچگونه بهایی از مبلغ مذکور کسر می‌گردد. علاقمندان نیازی به معرفی ضامن یا پیش پرداخت جهت استفاده از این طرح ندارند و تنها با ارائه یک برگ چک می‌توانند، ضمانت بازپرداخت اقساط‌‌ خود را عهده دار شوند.

به علاوه ضامنین می‌توانند علاوه بر شخص متقاضی، خویشاوندان درجه یک فرد نظیر، والدین یا خواهر و برادر فرد نیز باشند.  توجه داشته باشید چک ضمانت باید حتما صیادی بوده و به صورت خام و بی هیچگونه نوشته‌ای بر روی سایت بارگذاری گردد. 

ضمنا اطلاعاتی که در زمان ثبت نام باید در سایت درج گردند عبارتند از: نام و نام خانوادگی، کد پستی، ایمیل ، آدرس، شماره تماس و ارائه تصویر مدارک مورد نیاز.

شایان ذکر است، برخورداری از این طرح تنها در مرحله پرداختی سهل و آسان نیست، بلکه شما نیازی به مراجعه حضوری جهت انعقاد قرارداد یا حتی ارائه چک برای دریافت این تسهیلات نخواهید داشت. پس از تکمیل مراحل ثبت نام در مرحله نهایی یعنی مرحله ارائه چک، از طرف مجموعه «این‌چند» با شما هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و چک موردنظر درب منزل از شما تحویل گرفته می‌شود.

ارائه تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر شناسنامه و همچنین تصویر خام چک از جمله مدارک الزامی است که از شما در پروسه ثبت نام می‌خواهند.

جهت برخورداری از این تسهیلات می‌توانید به سایت اینترنتی این‌چند به نشانی  https://www.inchand.com/creditمراجعه کرده و مراحل ثبت نام را گام به گام انجام دهید. شایان ذکر است در حال حاضر این تسهیلات تنها برای متقاضیان ساکن تهران فعال می‌باشد.

پس از اتمام مراحل ثبت نام شرایط متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته و به کاربرانی که واجد شرایط لازم هستند اعتبار تخصیص می‌گردد. این اعتبار با شارژ کردن کیف پول متقاضیان قابل مشاهده بوده و با هر خرید اقساطی از مبلغ آن کاسته می‌شود.

مدیران «این‌چند» امیدوارند، طرح مذکور راهگشای مشتریان وفادار «این‌چند» بوده و زمینه ساز گسترش دامنه خدمات پرداختی مشتریان و ارتقا فروش تامین کنندگان گردد.

دیدگاه خود را ارسال کنید