لوکیشن پروژه سپکو

لوکیشن پروژه سپکو
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

پروژه سپکو یکی از بزرگ ترین و جدیدترین پروژه های اطراف دریاچه چیتگر است که توسط شرکت تعاونی مروارید شهر فاخر در حال ساخته شدن است. این پروژه در دسته برج های مروارید شهر چیتگر قرار می گیرد. در این محتوا لوکیشن پروژه سپکو و مزایای آن بررسی شده است.

موقعیت پروژه سپکو

زمین این پروژه در یکی از بهترین موقعیت های مروارید شهر واقع شده است. برای رسیدن به پروژه سپکو باید از بلوار اردستانی عبور کنید و زمین این پروژه در انتهای دانش غربی قرار گرفته است.

آب و هوای مناسب

یکی از مهم ترین مزیت های لوکیشن پروژه سپکو، آب و هوای بسیار خوب و تمیز آن است. برج های این پروژه از ترافیک داخل شهر دور هستند و کارخانه ای نیز در منطقه برج ها وجود ندارد. به همین دلیل هیچ عاملی برای ایجاد آلودگی هوا در اطراف برج ها پیدا نمی شود.

دسترسی به آزادراه ها

این پروژه به دلیل موقعیتی بی نظیر دسترسی آسانی به اتوبان های مختلف، وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تفریحی و تجاری دارد. از این پروژه به راحتی می توان به اتوبان همت و حکیم رسید و زمان رسیدن کمتر از 10 دقیقه است.

دسترسی پروژه سپکو به بزرگراه تهران کرج نیز بسیار آسان است و ساکنان کرج و تهران به راحتی می توانند به این پروژه دسترسی پیدا کنند. اتوبان آزادگان نیز در نزدیکی برج های سپکو و با فاصله کمی از آن ها قرار گرفته است.

این رفت و آمد آسان که به دلیل لوکیشن پروژه سپکو چیتگر حاصل شده است، دلیل سرمایه گذاری بسیاری از مردم در پروژه سپکو است.

دسترسی به ترابری عمومی

نزدیک بودن پروژه به آزادراه ها باعث شده است تا مردم بتوانند به راحتی با ماشین شخصی خود به پروژه سپکو دسترسی داشته باشند. با این حال لوکیشن پروژه سپکو به گونه ای است که باعث می شود ساکنان آن به ایستگاه های مترو و اتوبوس و پایانه های تاکسی رانی نیز بسیار نزدیک باشند.

در اطراف این پروژه ایستگاه های اتوبوس متعددی قرار گرفته اند که به تمام نقاط منطقه 22 و تهران جابه جا می شوند. از این رو ساکنان همواره می توانند بدون دردسر خود را به بقیه نقاط شهر برسانند. ایستگاه مترو نیز فاصله بسیار کمی تا برج های سپکو دارد.

دسترسی به مناطق مهم

مزایای لوکیشن پروژه سپکو به دسترسی به آزادراه ها و رفت و آمد آسان تر خلاصه نمی شود. ساکنان این برج ها دسترسی راحتی به مناطق مهم مانند مراکز تفریحی و تجاری و مراکز درمانی دارند. این پروژه به گونه ای واقع شده است که ساکنان با طی کردن مسافتی کم و در زمانی کوتاه به تمام مکان های مهم منطقه دسترسی پیدا می کنند.

دسترسی به مراکز تفریحی

ساکنان پروژه سپکو در کمترین زمان می توانند به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر برسند. شهربازی ارم و هزار و یک شهر نیز در نزدیکی این پروژه واقع شده است.

بوستان ها و پارک های زیادی نیز در اطراف پروژه سپکو قرار دارند. پارک آبشار تهران و جوانمردان فاصله بسیار کمی با این پروژه دارند. همچنین پارک بانوان نیز در نزدیکی پروژه سپکو قرار گرفته است که به جذابیت لوکیشن آن اضافه می کند. پارک کوهستانی لتمال نیز یکی از مناطق تفریحی دیگری است که دسترسی به آن از برج های سپکو بسیار آسان است.

ایرانمال و همچنین بازار رزمال نیز به پروژه سپکو نزدیک هستند. علاوه بر آن، بام لند نیز در فاصله بسیار کمی از برج های پروژه سپکو واقع شده است. موزه گیاه شناسی هم از مناطق تفریحی و توریستی دیگری است که ساکنان برج های سپکو به آن دسترسی دارند.

دسترسی به مراکز درمانی

علاوه بر مناطق تفریحی، ساکنان این برج ها فاصله کمی با بیمارستان ها و مراکز درمانی دارند. سه بیمارستان تات، تریتا و شریعتی 2 در این منطقه و اطراف پروژه سپکو واقع شده اند که ارزش پروژه را بالاتر می برند. نزدیک بودن این بیمارستان ها به برج های سپکو، یکی از دلایل سرمایه گذاری مردم در این پروژه است.

10

مزایای زمین پروژه سپکو

همانطور که اشاره شد این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های چیتگر بوده و دارای 5 بلوک و نزدیک به 500 واحد مسکونی در مجموع است. لوکیشن این پروژه اندازه بزرگی دارد و از این رو امکان ساخت پارکینگ و آسانسورهای بیشتر را فراهم کرده است.

در پروژه سپکو سه طبقه پارکینگ در هر برج وجود دارد که آسایش و امنیت ساکنان و مهمانانشان را افزایش می دهد. لابی من و نگهبان 24 ساعته نیز از مزایای دیگر این پروژه هستند.

در هر یک از برج ها 4 لاین آسانسور قرار گرفته است که یکی از آن ها باربر و سه آسانسور دیگر نفربر هستند. هر واحد انباری مستقل دارد و تمام ساکنان به یک سالن اجتماعات بزرگ دسترسی دارند. 

زمین بزرگ این پروژه امکان ساخت فضای سبز داخل بلوک ها را فراهم کرده است. ساکنان علاوه بر بوستان های نزدیک در اطراف برج ها، به محوطه و فضای سبز داخل پروژه نیز دسترسی دارند. همچنین مبل و صندلی هایی نیز در محوطه پروژه قرار داده شده اند.

اهمیت لوکیشن پروژه سپکو در زمان سرمایه گذاری

لوکیشن هر پروژه یکی از مهم ترین عوامل در زمان سرمایه گذاری است. زمانی که می خواهید در یک پروژه سرمایه گذاری کنید، باید ویژگی های مختلف آن از جمله لوکیشنش را به صورت کامل بررسی کنید. لوکیشن پروژه سپکو دارای ویژگی هایی است که آن را برای سرمایه گذاری مناسب می سازد.

  • امنیت زیاد منطقه
  • دسترسی ساکنان به امکانات متنوع در محله
  • زیرساخت های زیاد در محله
  • رشد و توسعه یافتن این منطقه در آینده
  • آب و هوای عالی
  • دسترسی آسان به مراکز مهم
  • رفت و آمد آسان

این ویژگی های لوکیشن پروژه سپکو، باعث شده است تا توجه بسیاری از سرمایه گذاران به سمت آن معطوف شود.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید