مهمترین محصولات کارخانه کارتن سازی

مهمترین محصولات کارخانه کارتن سازی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

کارخانه کارتن سازی فاطر تولیدکننده انواع کارتن پنج لایه، کارتن سه لایه، کارتن لمینتی، کارتن میوه، کارتن تخم مرغ و انواع کارتن دایکاتی است که در محدوده استان تهران و البرز فعالیت میکند. کارتن صادراتی نوعی از بسته بندی ویژه محصولات صادراتی است که عمده مصرف آن جهت بسته بندی میوه های صادراتی است.

پیش از این می خواهیم، در مورد نکات مهم درباره کارتن صادراتی و بسته بندی آن صحبتی را مطرح کنیم ، اهدافی داریم که می خواهیم در مورد بسته بندی ها و مفاهیم آن توضیحاتی را شرح دهیم. جذاب است که بدانیم بسته بندی ، از زمان های قدیم که انسان های غارنشین وجود داشته اند پا بر جا بوده ، از برگ های درختان برای حفظ  کردن شکارهایشان استفاده می کردند ، که این موضوع کاملا صحت داشته است. بسته بندی در واژه نامهء کتاب های آمریکایی ها ، از لغت های بسته بندی و مفهوم آن برای ما توضیحات متفاوتی را بیان کرده اند : در نظر گرفتن انواع محصولات و کالاها که دریک کیسه باشند، مانند:لوله، لیوان، بطری،قوطی و...که بصورت شکل های گوناگونی جا سازی شوند را،  به عنوان یک مفهوم بسته بندی مثال زده اند.

نقش بسته بندی ها در صادرات بسیار چشمگیر بوده، وقتی محصولی را قرار است به جای دیگری صادر کنیم باید برای حفظ آن محصول از بسته بندی استفاده کنیم که باعث میشود آن محصول سالم و سلامت به مقصد برسد. مواد اولیه ای که در بسته بندی ها تولید میشود برای صادرکردن انواع محصولات مختلف مورد تایید قرار گرفته شده است واستاندارد محسوب میشود. متاسفانه عده خیلی زیادی از صادر کنندگان نظری درمورد مشخصات کارتن ها برای صادرات خود نمی دهند و مسئولیت این کار را به دست کارتن سازان می سپارند،که کاملا اشتباه بزرگی به شمار می آید.

آشنایی با کارخانه های کارتن سازی

یکی از عناوین زیر شاخه در صنایع چاپ های بسته، کارتن سازی می باشد.وقتی در نظر داشته باشیم که بخواهیم یک کارخانه کارتن سازی را افتتاح بکنیم دراولویت اول نیاز به انواع دستگاها و تجهیزات های مختلفی است که برای شروع کار در کارخانه کارتن سازی حتما به آنها نیازمند هستیم. یکی از صنعت هایی که خیلی ها از آن مطلع نیستند، همین صنعت بسته بندی است ، که بسیارمهم شناحته میشود و کاربرد مهمی در بازار کار صادر کنند گان دارد. این صنعت در ایران جزء اشتغال سازی های خوب به شمار میرود. کارخانه کارتن سازی فاطر یکی از معتبرترین کارتن سازی های تهران و البرز به حساب می آید. از جمله تولیدات این کارخانه میتون به کارتن های لمینتی ، کارتن سه لایه و پنج لایه و همچنین کارتن میوه و کارتن تخم مرغ اشاره کرد. برای سفارش خرید کارتن به سایت faterpack.ir مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش فاطر کارتن تماس بگیرید.

قیمت کارتن

مشخص شده که قیمت کارتن سه لایه از لحاظ هزینه نسبت به کارتن پنج لایه کمتر است. انواع جنس کارتن ها و طراحی های که روی آن درج میشود، میتواند قیمت نهایی را برای ما تعیین کند. زمانی که بخواهیم برای خریدن کارتن اقدام کنیم باید اول از همه به قیمت های درج شده آن توجه داشته باشیم. یکی از راه های تشخیص قیمت کارتن، نوع برند آن است، که در واقع تعیین کنندهء قیمت این محصول خواهد بود. وقتی که داخل ترکیبات کارتن ها از موادهای اولیهء مرغوب تر، برای تهیهء آنها استفاده میشود و حجم آنها به مراتب زیادترشده باشد، میتواند برروی قیمت آن تاثیر بسزایی ، به جای بگذارد.

استفاده از چاپ فلکسو برای چاپ کاتن

می توان به زبان ساده گفته شود که یکی از چاپ ها، فلکسو هست دقیقا شبیه به مهره های لاستیکی هست از لحاظ پیچیدگی. وقتی بخواهیم این گونه چاپ را انجام دهیم درآن کلیشه های ژلاتینی استفاده میشود که بسیارانعطاف پذیری دارد. کلیشه ها دارای طرح های برجسته ای هستند که بصورت مستقیم روی مقوا ها طرح خود را پیاده سازی میکنند. این مدل چاپ برای تمام کارتن ها استفاده میشود، هم کارتن های صاف و هم کارتن های ناهموار.

11

کارتن لمینتی، بهترین گزینه برای کارتن میوه صادراتی

بهترین روش برای حمل میوه جات ها بسته بندی کارتنی است، که بسیارمورد استفاده هستند. چرا که از استحکام بسیار بالایی برخورد داراست ، که هم بر روی کارتن ها  میتوان طراحی های مناسب کار را درج کرد، و در شکیل بودن آن نقشه بسزای دارد. یکی از معضلاتی که امروزه گریبانگیر تولید کنندگان میوه و صادر کنندگان میوه شده ، کیفیت نوع جنس کارتن و زیبایی آن است که باعث نگرانی آنها میشود. یکی از کارتن هایی که ویژگی های بسیار زیادی دارد، کارتن لمینتی هست. می توان اینطور گفت که این مدل کارتن، از لحاظ کیفیت حمل و نقل جایگاه بسیار بالایی نسبت به بقیه کارتن ها دارد. گفتنی است که از لحاظ ظاهری هم زیبایی خاصی دارد. از همین روز کارتن لمینتی را میتوان به عنوان بهترین گزینه برای کارتن بسته بندی میوه صادراتی به حساب آورد.

کارتن های سه لایه و پنج لایه

کارتن های سه لایه و پنج لایه با توجه به تفاوت تعداد لایه های کاغذ، قیمت و کاربرد های متفاوتی دارند. روکش های که در کارتن های سه لایه بکار گیری میشود، رنگ سفید است. لذا که چاپ آنها هم به صورت چاپ افست شکل گیری میشود. یکی از مشکلات دیگری که در ساخت کارتن ها وجود دارد اندازهء شانه ها در کارتن ها است ، که باعث یک سری محدودیت ها شده است برای تولید شانه ها، که در دو اندازهء مختلف تهیه میگردد. سایز اول آن ۴۸ در ۲۸هست، و سایز دوم آن ۲۴ در۳۴ میباشد.

البته هزینهء این مدل کارتن ها به مراتب بیشتر خواهد شد، به علت آنکه به شکل چسب شده تحویل مشتریان داده میشود، و بخاطر روند این پروسه هزینه جابجایی آن بیشتر محسوب میشود.

12

تولید کارتن تخم مرغ

برای حمل و نقل مواد غذایی مانند تخم مرغ ها از کارتن ها استفاده میشود، زیرا که برای حمل و نقل بسیار آسان تر است و از طرفی هم کارتن ها با محیط پیرامون اطرافشان سازگارتر هستند و برای جنس های مرجوعی که برگشت دوباره میخورند مشکلی ایجاد نمیشود و در راحت ترین حالت ممکن قابل حمل میباشد. معمولا بیشترین کارتن های که برای تخم مرغ ها مورد استفاده قرار میگیرد، کارتن هایی از نوع برند صادراتی و معمولی است. وقتی که از این نوع مدل برند کارتنی استفاده میشود، میتوان برروی آن انواع تبلیغات چاپی مرغ دار را درج کرد. و لزوما تمام کارتن هایی که برای تخم مرغ ها استفاده میشود برروی آنها تبلیغاتی درج نمیشوند، وبخشی از آنها کاملا به صورت ساده و بدونه هیچ گونه تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند. برای بعضی از افراد استحکام داشتن کارتن ها مهم به شمار می آید. کارتن هایی که برای تخم مرغ ها مورد استفاده قرار میگیرند در اندازه های تعیین شده ای تولید میشوند. که در دو اندازهء ۶ شانه ای ۱۸۰عددی  و۱۲ شانه ای ۳۶۰ عددی عرضه می شوند.

انواع  کارتن ها برای تخم مرغ صادراتی

امکان این هست که کارتن تخم مرغ ها را به دو شکل مختلف خریداری نماییم به صورت تک ردیفی و هم به صورت دو ردیفی، ضمنا کارتن تخم مرغ ها را میتوان با دو رنگ مختلف تهیه نمود. رنگ های قهوه ای و رنگ های سفید.

نکات مهم برای طراحی کارتن

در واقع یکی از مهم ترین  بخش ها صادرات کالا است. که از این طریق میتوان به تمام دنیا صادرات رو انجام داد. و همیشه مسئولیت ارسال بسته بندی ها برگردن صادر کنندگان بوده است. و باید به صورتی این کار شکل گیرد که صادر کنندگان از لحاظ جابه جایی بسته ها اطمینان کامل را حاصل نمایند و جای نگرانی نباشد. به عنوان مثال اگر بسته بندی که صادر شده است در حین جابجایی آسیب ببیند و شرکت حمل و نقل ثابت بکند که خوده بسته مشکل داشته است، صادر کننده موظف است که هزینه خسارت بسته بندی را کاملا بر عهده بگیرد. و دراین موضوع از بخش های نکات مهم درباره کارتن صادراتی صحبت شده است.

اطلاعات تماس کارتن سازی فاطر جهت استعلام قیمت کارتن و ثبت سفارش:

آدرس: جاده قدیم کرج–قزوین ، شهر گلسار ، خیابان خلیج فارس اول

شماره تماس: 02644526000

مدیریت: 09120404218

سایت  : faterpack.ir

 

دیدگاه خود را ارسال کنید