کابینت استیل چه تاثیری در نیازهای یک رستوران دارد؟

کابینت استیل چه تاثیری در نیازهای یک رستوران دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

چرا در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی باید از کابینت استیل استفاده شود؟ کابینت یکی از تجهیزات مهم و ضروری در رستوران‌ها است که نقش مهمی در آماده سازی غذاها دارد. با توجه به مقررات وزارت بهداشت و همچنین بهداشتی بودن تجهیزات رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی، کابینت استیل بهترین انتخاب است. یکی از امتیازهای این نوع کابینت‌ها این است که در اثر تماس با مواد غذایی هیچ گونه واکنشی رخ نمی‌دهد و خطری سلامتی انسان را تهدید نمی‌کند. با ما همراه باشید تا به ویژگی‌ها و مزایای استفاده از کابینت‌های استیل در رستوران‌ها  بپردازیم.

کابینت استیل چیست

استیل یک فلز گران قیمت و البته با کیفیت است که در تولید کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد. کابینت استیل علاوه بر مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی، ظاهر بسیار زیبایی دارد و نمای شیکی را به آشپزخانه‌های صنعتی و رستوران‌ها می‌دهد. البته کابینت‌های استیل به خاطر قیمت بالا بیشتر در رستوران‌ها کاربرد دارند ولی در طراحی مدرن آشپزخانه‌های خانگی هم می‌توان از ترکیب کابینت‌های چوبی در کنار استیل استفاده کرد و فضای شیک و مدرنی را ایجاد کرد. یکی از ویژگی‌های مهم کابینت‌های استیل، ضد زنگ  بودن آن است و به راحتی می‌توان آن را با مواد شوینده ضدعفونی کرد. در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی که رعایت مسایل بهداشتی بسیار اهمیت دارد و مدام باید سطوح ضدعفونی شوند، استفاده از کابینت استیل بهترین گزینه است.

مزیت های استفاده از کابینت استیل در رستوران ها

اگر قصد راه‌اندازی یک رستوران حرفه ای را دارید باید به دنبال طراحی آشپزخانه با تجهیزات مدرن و شیک باشید. کابینت استیل یکی لوازم ضروری برای هر رستورانی به شمار می‌رود. استفاده از کابینت‌های استیل در رستوران‌ها مزایای بسیاری دارد که در این بخش به آنها می‌پردازیم.

کابینت های استیل از مقاومت بالایی برخوردار هستند

یکی از ویژگی‌های کابینت استیل که باعث شده در رستوران‌ها مورد استفاده قرار بگیرد؛ مقاومت بالای آن در برابر ضربه و زنگ‌زدگی است. استفاده از کابینت‌های استیل با آلیاژ بالا با اینکه قیمت بالایی دارد ولی یک انتخاب عالی برای رستوران‌ها به شمار می‌رود؛ زیرا به خاطر استفاده از متریال باکیفیت و مقاوم در تولید آنها، سالها برای شما کار می‌کند و دچار زنگ‌زدگی یا پوسیدگی نمی‌شود‌.

شستشو ‌راحت کابینت استیل

با توجه به اینکه در رستوران‌ها، ضدعفونی کردن و میکروب زدایی بسیار اهمیت دارد، استفاده از کابینت استیل یک مزیت محسوب می‌شود. بر خلاف برخی از کابینت‌ها که در برابر مواد غذایی و ادویه‌ها یا مواد اسیدی مثل آبلیمو خیلی زود تغییر رنگ می‌دهند، کابینت‌های استیل بسیار مقاوم هستند و اثری از لکه یا رنگ مواد غذایی روی آنها باقی نمی‌ماند. هم چنین تمیز کردن آن بسیار راحت است و با توجه به میزان جرم و آلودگی می‌توان از مواد شوینده مختلف استفاده کرد. مثلا در صورتی که میزان جرم کم باشد به راحتی می‌توان با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کرد ولی در صورت که جرم و کثیفی زیاد باشد باید از مواد شوینده قوی‌تر مثل پودر لباسشویی استفاده نمود. هم چنین امکان ضدعفونی کردن و میکروب زدایی آن با الکل نیز وجود دارد.

4

کابینت استیل یا یک پرداخت مثل روز اول براق می‌شوند

با اینکه هزینه سفارش کابینت استیل بسیار بالاست ولی ارزش خریدن دارد. همچنین در صورت کدر شدن با یک پرداخت ساده مثل روز اول نو و براق می‌شود. همانطور که می‌دانید کابینت و تجهیزات مورد استفاده در رستوران‌ها به خاطر پخت و پز خیلی زود جرم گرفته و به مرور زمان کدر می‌شوند. اما مزیت این نوع کابینت در رستوران‌ها این است که سال‌ها تمیز و براق باقی می‌ماند و در صورت نیاز با پرداخت مثل روز اول براق می‌‌شود.

شیک و مدرن شدن فضای آشپزخانه

یکی از مسایل که برای رستوران‌ها اهمیت دارد، شیک و مدرن بودن فضا است‌. طراحی آشپزخانه برخی از رستوران‌ها به گونه ای است که در زاویه دید مشتری قرار دارد. مطمئنا فضای شیک و مدرن آشپزخانه تاثیر زیادی در جذب مشتری خواهد داشت. استفاده از کابینت استیل به خاطر سطح براق و در عین حال شیک، جلوه مدرن و شیکی به آشپزخانه می‌بخشد.

قیمت کابینت استیل

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم کابینت‌های استیل قیمت بالایی دارند ولی به خاطر دوام و ماندگاری بالا، ارزش هزینه کردن را خواهند داشت. قیمت کابینت استیل تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند که در این بخش به آنها می‌پردازیم.  از عوامل مهم که در قیمت کابینت‌های استیل تاثیر گذار است، ترکیبات به کار رفته در آلیاژ استیل می‌باشد‌. مطمئن هرچقدر از استیل باکیفیت در تولید کابینت استفاده شود، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. به طور مثال  کابینت تمام استیل از قیمت بالاتری نسبت به کابینت با روکش استیل برخوردار است.

خرید کابینت استیل باکیفیت

جهت خرید کابینت استیل برای رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی حتما به فروشگاه‌های معتبر در این زمینه مراجعه کرده تا از کیفیت استیل به کار رفته مطمئن باشید. نگین طبخ خاورمیانه به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه عرضه باکیفیت‌ترین تجهیزات صنعتی فعالیت می‌کند. شما برای راه اندازی رستوران حرفه‌ای خود نیاز به تجهیزات مدرن و شیک از جمله سینک صنعتی، کابینت استیل، چرخ گوشت صنعتی و غیره  دارید که می‌توانید جهت خرید آنها به آدرس اینترنتی https://negin-tabkh.com/   مراجعه کنید. همچنین جهت طراحی آشپزخانه صنعتی خود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با متخصصان ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.

5

نتیجه گیری

یکی از تجهیزات ضروری برای رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی، کابینت استیل است. کابینت تمام استیل در کنار قیمت بالا علاوه بر اینکه  بسیار مقاوم  و با دوام است؛ جلوه شیک و مدرنی را به آشپزخانه می‌بخشد. همچنین تمیز کردن آن بسیار راحت است و با یک پرداخت مثل روز اول براق و نو می‌شود.  

 

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید