نکات مهم برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرویس بهداشتی یکی از بخش های مهم خانه است که بعضی اوقات به آن توجه آنچنانی نمی شود. بسیاری از مردم فکر می کنند همین که سرویس بهداشتی تمیز است کفایت می کند اما خوب است بدانید این روزها داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا و شیک همانند قسمت های دیگر خانه به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است.

در این مقاله قصد داریم شما را با روشویی کابینتی تجسم ، توالت فرنگی های تجسم و آینه دستشویی مدرن هر آنچه که باید برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن، بدانیم را بررسی کنیم.

انتخاب شیرآلات مناسب

 شیرآلات بهداشتی علاوه بر کاربرد فراوانشان تاثیر بسیار زیادی در زیبا سازی فضای سرویس بهداشتی و حمام شما خواهند داشت. امروزه با ظهور تکنولوژی شاهد استفاده از انواع شیرآلات ساختمانی در دکوراسیون فضاهای مرطوب خانه ها هستیم. شیرآلات تنوع بسیار زیادی در رنگ و طرح دارد که انتخاب آن بسته به دکوراسیون و سلیقه شما دارد. رنگ های مسی و طلایی شیرآلات امروزه بسیار ترند شده است و برای سرویس بهداشتی های بزرگ بسیار زیبا و جذاب است. 

111

نورپردازی مناسب

از مهمترین مواردی که در دکوراسیون داخلی جدید به کار می‌رود و زیبایی بخش‌های مختلف خانه را چند برابر می‌کند استفاده از نور مناسب است بنابراین نورپردازی سرویس بهداشتی یکی از مهمترین مواردی است که در زیبایی سرویس شما موثر است و باید توجه کافی را به آن داشته باشید. گرچه نور زیاد زیبایی را دوچندان می کند اما سعی کنید از نور های خیره کننده بپرهیزید بهتر است برای سرویس های بهداشتی از نورهای ملایم و آرام بخش استفاده شود تا فضایی رویایی ایجاد کند.

راه های زیادی برای نورپردازی های زیبا وجود دارد برای مثال: تغییر لامپ ها و چراغ های سقفی با هزینه کم، تغییرات بزرگی در روشنایی محیط و دکوراسیون آن ایجاد می کند. از انواع چراغ های سقفی مختلف زیبا با طرح های مختلف در بازار موجود هستند که می توانید برای قسمت های مختلف سرویس بهداشتی از آنها استفاده کنید.

سرویس بهداشتی برای شستشو،‌ مراقبت بهداشتی مانند مراقبت از صورت و مو مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین نورپردازی سرویس بهداشتی نیز باید مطابق با کاربردهای آن بوده و امکان مشاهده صورت هنگام اصلاح یا شستشو در آن فراهم باشد.

 انتخاب یک آینه مناسب

آینه ها بخش بزرگی از دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و شیک هستند. آنها فضایی متفاوت در دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند و زیبایی بی نظیری به فضا می بخشند. با استفاده از ایده های خلاقانه می توان از آینه به بهترین شکل در حمام استفاده کرد و از زیبایی آن بهره برد. آینه های دکوراتیو فضای سرویس بهداشتی مدرن و شیک را بزرگ تر از اندازه واقعی نشان می دهد و با انعکاس نور فضایی جذاب و لوکس ایجاد می کند. همچنین حتی می توان از آینه ها در کوچکترین فضاهای حمام، برای بزرگ تر نشان دادن فضای آن استفاده کرد. زیرا این اشیای دکوراتیو و کاربردی، منعکس کننده های نور زیادی هستند.

باید در هر سرویس بهداشتی یک آینه ی مناسب وجود داشته باشد. مراقب باشید آینه ای که انتخاب می کنید با دکوراسیون سرویس بهداشتی و اندازه سرویس تناسب داشته باشد و خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نباشد. انتخاب یک آینه مناسب، زیبا و شیک می تواند تاثیر بسزایی در زیبا کردن سرویس بهداشتی داشته باشد. در انتخاب جنس آینه دقت کنید و اگر سرویس بهداشتی و حمام در فضای مشترکی قرار دارند از آینه های مرغوب استفاده کنید که در اثر بخار آب و رطوبت زنگ نزند و شیشه ی آینه بخار نگیرد.

انتخاب آینه به تنهایی یک مقوله منحصر به فرد است که باید خیلی با جزییات به آن توجه کرد و آن را انتخاب نمود زیرا یک ابزار کاربردی برای سرویس بهداشتی است.

برای مثال چند نمونه از آینه های مناسب سرویس بهداشتی را با هم بررسی می کنیم.

استفاده از آینه قدی

آینه قدی در واقع به آینه بلند و عمودی گفته می شود که با توجه به اسمش برای دیدن کلی سر تا پا است. این آینه مناسب سرویس بهداشتی های بزرگ است. هر چه آینه بزرگتر باشد انعکاس نور در آن بیشتر است و آن محیط بزرگ تر و دل باز تر دیده می شود.

استفاده از آینه گرد

آینه های گرد بیشتر برای محیط های کوچک مناسب است.

استفاده از آینه چراغدار

نورپردازی سرویس بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است برای بهتر شدن نور سرویس بهداشتی می توانید از آینه های چراغدار استفاده کنید که به تازگی وارد بازار شده است و برای سرویس های بهداشتی بسیار کاربردی است زیرا بسیاری از افراد پیرایش و اصلاح را در سرویس بهداشتی انجام می دهند که نیازمند دقت بالایی است که میزان نور بالا برای این کار مناسب تر است همچنین علاوه بر این، آینه های چراغدار باعث می شود تصویر ما واضح تر و زیباتر دیده شود.

222

استفاده از آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو هم گزینه مناسبی برای کسانی است که می خواهند با هزینه کم تغییر و تحولی در سرویس بهداشتی ایجاد کنند و آن را مدرن و زیبا تر کنند. آینه های دکوراتیو تنوع زیادی دارند که انتخاب آن بسته به نوع سلیقه و دکوراسیون شما دارد.

انتخاب یک روشویی مناسب

روشویی یکی از واجبات سرویس بهداشتی است امروزه روشویی های کابینتی جایگزین روشویی های ساده شده است. روشویی کابینتی با توجه به کاربردهایی که دارد، دارای تنوع فوق العاده زیادی است.  با داشتن یک روشویی کابینتی علاوه بر زیباسازی سرویس بهداشتی به نظم این محیط کمک خواهید کرد زیرا می توان لوازم مورد احتیاج برای یک سرویس بهداشتی را داخل محفظه آن قرار داد. انواع روشویی کابینتی مدرن در بازار وجود دارند.  ظاهر روشویی باید کاملا متناسب با سایر لوازم باشد. اگر یک سرویس بهداشتی مجلل طراحی کرده اید به سراغ خرید روشویی کابینتی سلطنتی و بزرگ بروید و اگر فضای کمی دارید بهتر است به سراغ یک روشویی کابینتی جمع و جور و در عین حال زیبا بروید.

استفاده از طراحی های خاص

می توانید برای زیباتر شدن سرویس های بهداشتی از طرح های خاص و زیبا بهره ببرید.بعضی از طرح ها علاوه بر زیبایی باعث خطای دید و بزرگ تر دیده شدن آن فضا می شود. یکی از این راه ها استفاده از طرح های  راه راه عمودی است. استفاده از این طرح ها این توهم را ایجاد می کند که فضای اتاق بلند و بزرگ است.

جنس روشویی سرویس بهداشتی

باید به این نکته توجه کنید که روشویی کابینتی وسیله ای نیست که بخواهید هر چند وقت یک بار آن را تعویض کنید. بنابراین بهتر است جنسی را خریداری کنید که بیشترین طول عمر را داشته باشد، همچنین به دلیل اینکه محیط سرویس بهداشتی یک محیط مرطوب است باید کابینت روشویی کاملا ضد آب باشد.

333

استفاده از تزیینات و اکسسوری مناسب

علاوه بر مواردی که گفته شد می توان با استفاده از تزیینات کوچک و کم هزینه  سرویس ها را شیک و مدرن کرد. برای مثال: استفاده از صابون های عطری، گلدان های کوچک، حوله های رنگی، شمع ، عود و خوشبو و … این موارد با اینکه شاید خیلی بزرگ و مهم به حساب نیایند، اما می توانند تغییر زیادی در فضای سرویس بهداشتی شیک و زیبای شما ایجاد کنند.

سخن پایانی

این روزها افراد زیادی به زیبایی و دکوراسیون سرویس های بهداشتی خود اهمیت می دهند. استفاده از تجهیزات به روز، روشویی های کابینتی، شیرآلات مدرن، آینه های دکوراتیو و ... همگی به داشتن سرویس بهداشتی زیبا و شیک کمک می کند.

با سپاس از همراهی و توجه شما عزیزان.

دیدگاه خود را ارسال کنید