آموزش آنلاین تعمیرات موبایل با دوره لیمو

آموزش آنلاین تعمیرات موبایل با دوره لیمو
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

آموزش تعمیرات موبایل آنلاین با دوره آموزشی لیمو مجتمع پل

آیا تا کنون از خود پرسیده‌اید که آموزش تعمیرات موبایل اصلا به چه دردی می‌خورد؟

 همان طور که همه‌ی ما می‌دانیم، امروزه به دلایل خاصی موبایل به اصلی‌ترین سخت‌افزاری تبدیل شده است که هر فردی به تنهایی نیاز به آن را حس می‌کند. این وسیله‌ی هوشمند و حساس، گهگاهی هک دچار  مشکلات و ایراداتی می‌شود که باید توسط یک فرد ماهر تعمیر شود. از آنجایی که امروزه افراد تمایل دارند در بازار کار  آزاد فعالیت کنند، شغل تعمیرات موبایل می‌تواند یکی از شغل‌های فنی استثنائی به شمار بیاید که درآمد حاصل از آن هم بسیار مطلوب است. کسی که قرار است به عنوان یک تعمیرکار موبایل وارد بازار کار شود، باید یک سری مهارت‌ها و تخصص‌های لازم را داشته باشد تا در نهایت  با عیب‌یابی و برطرف کردن مشکلات مربوط به این سخت‌افزارها، نیاز مشتریان خود را برطرف کند.

امروزه قیمت گوشی‌های موبایل بسیار نجومی شده است و دیگر افراد توانایی آن را ندارند که بخواهند پس از آسیب دیدن موبایل خود، آن را تعویض کنند. به همین دلیل است که به تعمیر کردن موبایل می‌پردازند. پس با توجه به این نکته می‌توانیم بگوییم که بازار کار تعمیرات موبایل در آینده شاید بهبود هم پیدا کند اما همین حالا نیز در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد. پس با ما همراه شوید تا در مورد دوره‌های آموزش آنلاین با طعم لیمو، بیشتر بدانید.

معرفی شغل تعمیرات موبایل:

قطعا همه‌ی کسانی که از سخت‌افزارها و گوشی‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند، به خوبی به این امر واقف هستند که تعمیرات موبایل چگونه است و تعمیرکار موبایل باید چه کاری را انجام دهد. یک تعمیرکار خوب باید بتواند با تمامی سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موجود در بازار آشنایی پیدا کند و در صورت بروز هر گونه مشکل، در کوتاهترین زمان ممکن این مشکلات را بشناسد. سپس با رجوع به معلومات خود این مشکلات و اختلالات را برطرف کند. مسلما این کار هم بدون آموزش‌های پیشرفته و متمایزی که لیمو به شما ارائه می‌کند، میسر نخواهد بود.

به همین دلیل است که این شغل( تعمیرات موبایل) امروزه به یکی از شغل‌های پردرآمد در بازار کار آزاد تبدیل شده است و می‌تواند بازار کار بسیار خوبی در آینده هم داشته باشید. پس درنگ نکنید و اگر به این حرفه علاقه دارید، همین حالا از طریق لیمو اقدام نمایید!

اهمیت تعمیرات موبایل در جامعه

از آنجایی که وضعیت اقتصادی جامعه‌ی ما  امروزه چندان مناسب و رو به راه نیست، باید بگوییم که تمامی سخت‌افزارها و دستگاه‌های هوشمند نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند چرا که دیگر کسی با اختلالات جزئی در این سخت‌افزارها حاضر نیست هزینه‌های زیادی را برای  تعویض آن‌ها خرج کند.

 اهمیت تعمیرات موبایل در جامعه آنجایی خود را نشان می‌دهد که  مکانیزم‌های پیچیده‌ی موجود در این سخت‌افزار و نرم افزار ها با اختلال مواجه می‌شوند و دیگر کاربر نمی‌تواند از آن‌ها به خوبی استفاده کند. به همین دلیل، شما باید در تعمیر کردن انواع قطعات از گلس گوشی‌های موبایل گرفته تا سنسورهای درونی آن تبحر لازم را داشته باشید تا اگر کسی از شما کمک خواست، به خوبی اختلالات موجود در سیستم داخلی گوشی گوش او را شناسایی کرده و سپس آن را  تعمیر کنید. البته با طعم لیمو!

ما با لیمو اینجا هستیم تا به سوالات شما عزیزان  در مورد تعمیر انواع قطعات موبایل پاسخ دهیم و یا حتی بسته‌های آموزش آنلاین ما را با کمترین شهریه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید یک کسب و کار پررونق را برای خود راه‌اندازی کنید. همچنین توجه داشته باشید که دوره‌های آموزشی ما بسیار متفاوت‌تر از سایر دوره‌های موجود در بازار هستند چرا که این دوره‌ها با نهایت پیشرفتگی تدوین شده‌اند.

سرفصل‌های آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو

  • آموزش آنلاین الکترونیک پایه موبایل: این بخش از آموزش‌های لیمو به تست کردن قطعاتی اختصاص پیدا می‌کند که بر روی برد گوشی‌های تلفن همراه وجود دارند. سلف، خازن، ترانزیستور، کریستال و ... از جمله قطعاتی هستند که در این بخش به شما هنرجویان آموزش داده می‌شوند.
  • آموزش‌های مربوط به دیاگرام موبایل: یکی از سرفصل‌های اموزش تعمیرات موبایل به صورت آنلاین دربسته‌ی آموزشی لیمو، آموزش‌های مربوط به دیاگرام است که در آن شما باید در مورد عملکرد و نحوه‌ی تعمیر قطعاتی مثل مدار تغذیه، مدار آراف، مدارهای شارژی و بیس باند بیشتر بدانید.
  • آموزش کار با ابزارهای تعمیرات موبایل: به طور کلی ابزارهایی که در تعمیرات موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرند، انواع مختلفی دارند و متناسب با نوع خود، کاربردهای گوناگونی را نیز در خود جای داده‌اند. به دلیل این که تمامی آموزش‌های مربوط به تعمیرات موبایل در به کارگیری درست این ابزارها خلاصه می‌شود، شما باید شناخت بیشتری از آن‌ها داشته باشید و بدانید که در موقعیت‌های مختلف باید از چه ابزارهایی استفاده کنید. بدون شک با لیمو می‌توانید به این شناخت برسید!
  • تشریح عملکرد مدارهای داخلی و مدار شارژ موبایل: در این بخش از آموزش تعمیرات موبایل آنلاین لیمو، شما با استانداردهای مدارهای مختلف به خصوص مدار شارژ انواع گوشی‌های همراه آشنا خواهید شد. علاوه بر این، شما باید بتوانید ic  شارژرهای مختلف را کالبدشکافی کنید و  خرابی‌های آن‌ها را نیز تحلیل نمایید.

6

  • آموزش‌های مربوط به کار کردن با دستگاه‌های قطعه‌برداری یا قطعه‌گذاری: اینکه قطعات موبایل را چگونه از هم باز کنید و یا چگونه بر روی هم سوار کنید که بتوانند در نهایت با یکدیگر کار کنند و عملکرد ویژه‌ای را از خود به نمایش بگذارند، بسیار اهمیت دارد و توسط تعمیرکاران مبتدی یا نابلد به خوبی انجام نمی‌شود. به همین دلیل، ما در لیمو برای این که بتوانیم بهترین و متبحرترین نیروها را تربیت کنیم، سرفصلی را برای قطعه‌گذاری و قطعه‌برداری تدوین‌کرده‌ایم.
  • تشریح عملکرد صوت: در این بخش ما اطلاعاتی را در مورد ساختاری که‌ کلیه‌ی مدارهای صوت دارند در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم و میزان عملکرد و اهمیت قطعات صوتی مختلف مثل میکروفون، اسپیکر، بلند خروجی و باند ورودی را نیز برای شما هنرجویان عزیز تشریح می‌کنیم.
  • تشریح عملکرد بلوک rf: در تعمیرات مربوط به بلوک‌های آراف شما باید با مدارهای مختلف آن و ‌جریان‌هایی که در این مدارها وجود دارند آشنا باشید تا بتوانید عیوب یک سخت‌افزار را پیدا کرده و آن را برطرف کنید.
  • آموزش جریان‌کشی نرمال و غیرنرمال: یکی از متداول‌ترین اختلالاتی که در گوشی‌های همراه به خصوص گوشی‌‌های پیشرفته و مدرن به وجود می‌آید، مرطوب شدن قطعات آن است. در این شرایط شما باید با جریان‌های نرمال یا غیرنرمال گوشی‌های همراه آشنا باشید تا اختلالات به وجود آمده را برطرف کنید. آن هم با طعم لیمو!
  • نقشه‌خوانی: در سرفصل مربوط به نقشه‌خوانی، ما کلیه‌ی آنچه را که در مورد نقشه‌کشی قطعات نامعلوم در هر مدار از تلفن‌های همراه وجود دارد، برای شما شرح می‌دهیم و چگونگی تعمیر لاین‌های آسیب‌دیده و متمرکز را نیز برایتان تبیین می‌کنیم.
  • شناخت اختلالات باطری و ایرادات آن: باطری‌های تلفن همراه به صورت کلی از دو بخش تغذیه و مولتی‌متر نیازهای خود را دریافت می‌کنند و هر گونه مشکل در باطری تلفن همراه، با همین دو منبع ارتباط پیدا می‌کند. به همین علت شما باید با شوک دادن و تعمیر مدارهای تغذیه‌ای گوشی آشنایی داشته باشید و مهارت‌های لازم در این زمینه را بیاموزید. ما در بسته آموزشی تعمیرات موبایل آنلاین لیمو سعی کردیم تمامی سرفصل‌های مهم را تدوین کرده و در اختیار شما هنرجویان گرامی قرار دهیم. آن‌ هم بسیار متفاوت‌تر از دوره‌های معمولی موجود در بازار!

مزایای آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو

  • یکی از مهم‌ترین مزایای فرا گرفتن تعمیرات موبایل این است که شما با آموزش تعمیرات موبایل می‌توانید در پایان دوره با کسب مجوزهای لازم به راحتی وارد بازار کار شوید و استاد خودتان باشید.
  • با یادگیری تعمیرات موبایل شما می‌توانید با سیستم‌های داخلی سایر نرم‌افزارها و سخت‌افزارها هم تا حدودی آشنا شوید و سپس بازار کار خود را بهبود دهید.
  • این آموزش‌ها کامل و جامع هستند و می‌توانند یک شاگرد موفق را تربیت کنند.

در این زمینه سعی کنید که ....

  • همیشه خوش قول باشید و در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز مشتریان خود را برطرف کنید . این کار باعث می‌شود که در نهایت نام برند شما در بازار تعمیرات تلفن همراه به خوبی یاد شود.
  • سعی کنید در بازار کار، بهترین مکان را برای انجام خدمات خود انتخاب نمایید. مکانی که مشتریان در آن تردد زیادی دارند و بیشتر در جهت انجام تعمیرات موبایل به آن‌جا می‌روند.
  • در بازار رقابت تعمیرات موبایل سعی کنید دستمزد خود را نسبت به رقیبان کمی پایین‌تر بیاورید تا مشتریان بیشتری را جلب کنید. البته دقت داشته باشید که در کنار دستمزد منصفانه شما باید کیفیت بالایی را نیز به مشتریان خود ارائه دهید و این می‌تواند در بهبود بازار کاری شما موثر باشد.
  • همیشه اطلاعات خود را در مورد به‌روزترین گوشی‌های موجود آپدیت کنید تا با دانش بیشتر به مشتریان خود خدمات ارائه دهید.

بسته‌های آموزشی تعمیرات گوشی‌های تلفن همراه با طعم لیمو

بسته آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو با استفاده از استانداردهای لازم در زمینه‌ی آموزش تعمیرات تدوین شده است و سرفصل‌های مهم و حیاتی دارد. این بسته شامل دوره‌هایی می‌شود که تمامی نکات مهم در این زمینه را در خود جای داده است و از نظر پیشرفته بودن هم در سطح بالایی قرار دارد.

 ما در لیمو با بررسی نیازهایی که تلفن‌های همراه به تعمیرات دارند، سعی کردیم بهترین و کارآمدترین اصول را به کار ببندیم تا در نهایت شاگردانی را تربیت کنیم که در بازار کار تعمیرات موبایل به خوبی بدرخشند. به همین دلیل در تلاش هستیم که آموزش‌های جامع خود را جامع‌تر کنیم و اطلاعات کامل‌تری را در اختیار شما قرار دهیم. پس درنگ نکنید و اگر به این کار علاقه دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید تا شما را با بسته‌های آموزشی تعمیرات موبایل لیمو آشنا کنیم و سپس ان را در اختیارتان قرار دهیم.

مزایای استفاده از دوره‌های آموزشی لیمو

7

ما پیش‌تر مزایای آموزش تعمیرات موبایل را برای شما عزیزان تشریح‌ کردیم اما نگفتیم که لیمو می‌تواند چه مزایایی را برای شما به وجود بیاورد. یکی از بهترین ویژگی‌های آموزش آنلاین تعمیرات موبایل لیمو این است که در کوتاهترین زمان ممکن تمامی مهارت‌های لازم را به شما آموزش می‌دهد. آن هم با شهریه‌ای بسیار مناسب!

علاوه بر این، لیمو با بررسی تمامی مشکلات و اختلالات تلفن‌های همراه اعم از مشکلات کلی یا جزئی، تلاش کرده است که مناسب‌ترین سرفصل‌های آموزشی را در اختیار شما بگذارد. سرفصل‌هایی که در بازار کار به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند و حتی ممکن است بازار کار بر مدار همین آموزش‌های تدوین شده بچرخد.

 به هرحال بسته‌های آموزشی لیمو می‌توانند شما را از مبتدی تا حرفه‌ای تربیت نمایند و ‌مهارت‌هایتان را از این رو به آن رو کنند.

میزان شهریه برای یادگیری تعمیرات موبایل

برای آموزش تعمیرات موبایل به صورت آنلاین نمی‌توانیم شهریه‌ی ثابتی را در نظر بگیریم چرا که گاهی اوقات می‌بینیم برخی از هنرجوها به صورت مبتدی با این تعمیرات آشنایی دارند و نمی‌خواهند از دوره‌های مبتدی شروع کنند بلکه فقط دوره‌های حرفه‌ای لیمو را خریداری می‌کنند. در مقابل هم افرادی هستند که هیچ پیش‌زمینه‌ای در مورد تعمیرات موبایل ندارند و دوره‌های مبتدی ما را هم از ما می‌خواهند.

 با توجه به این شرایط، میزان شهریه‌ی هر  فردی می‌تواند متفاوت باشد اما به طور کلی هر چقدر تعدد دوره‌های شما افزایش پیدا کند، میزان هزینه‌های که برای خرید این دوره‌های آنلاین باید کنار بگذارید هم بیشتر می‌شود. دقت داشته باشید که ما همواره در لیمو بر آن هستیم که آموزش تعمیرات موبایل را با قیمتی بسیار مناسب به شما عزیزان ارائه دهیم.

کلام پایانی

امروزه دنیای تکنولوژی وارد  افق‌های جدیدی شده است و به دنبال آن، استفاده از انواع گوناگون سخت‌افزار و نرم‌افزار هم در جوامع مختلف افزایش پیدا کرده است.  موبایل‌ها هم از جمله سخت‌افزارهایی هستند که امروزه در دست تمامی افراد دیده می‌شوند و به یک وسیله‌ی عادی در زندگی روزمره‌ی انسان‌ها تبدیل شده‌اند. به همین علت،  شغل تعمیرات موبایل امروزه در رده‌ی شغل‌های پردرآمد قرار گرفته است.

حال اگر شما هم می‌خواهید در حرفه‌ی تعمیرات موبایل گام بردارید و آموزش‌های مربوطه را در پیشرفته‌ترین و به‌روزترین حالت ممکن فرا بگیرید، می‌توانید با لیمو از آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید