معرفی دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت و انواع مدل‌ های آن

معرفی دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت و انواع مدل‌ های آن
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

خارج کردن سنگ‌ های مختلف از دل معادن یکی از کارهای بسیار مهمی است که موجب تولید اولیه موادی می‌ شود که برای تولید بسیاری از ابزارها و قطعات دیگر نیاز هستند و باید حتماً سنگ‌ها از معادن استخراج شوند و پس از خرد کردن آنها به شرکت‌ های مختلف فرستاده شوند تا بتوانند مواد اولیه موردنیاز را از آنها به دست آورد.

برای استخراج سنگ‌ ها از معدن  دستگاه‌ های مختلفی استفاده می‌ شود و پس از اینکه این سنگ‌ ها استخراج شدند باید درون دستگاه‌ های دیگر به قطعات ریزتر تبدیل شوند تا بتوان آن‌ها را به‌ راحتی جا بجا کرد و استفاده کرد که این دستگاه‌ ها با نام دستگاه‌ های سنگ‌ شکن به فروش می‌ رسند.

دستگاه‌ های سنگ‌ شکن انواع مختلفی دارند و باتوجه‌ به مرحله‌ ای که قرار است مواد اولیه درون دستگاه قرار گیرند در مراحل مختلف مورداستفاده قرار می‌ گیرند دستگاه سنگ‌ شکن در انواع مختلف با اندازه‌ های گوناگون تولید می‌ شوند که انواع مختلف آن‌ها با نام دستگاه‌ های اولیه، ثانویه و ثالثیه هستند. یکی از دستگاه‌ های ثانویه که برای خردکردن مواد اولیه و سنگ‌ هایی که از معدن خارج می‌ شود در مورد استفاده قرار می‌ گیرد دستگاه سنگ‌ شکن کوبیت است که در این مقاله می‌ خواهیم توضیحاتی را درباره این دستگاه توضیح دهیم تا شما شناخت بهتری درباره آن پیدا کنید و بدانید که این دستگاه در چه مرحله‌ای به چه صورت نیاز می‌ شود.

دستگاه کوبیت

پس از اینکه سنگ‌ها از معدن استخراج شدند در سنگ‌ شکن اولیه قرار می‌ گیرند که آنها را حداقل به چهار قسمت تقسیم می‌کند و دستگاه سنگ‌ شکن فکی می‌ تواند این کار را انجام دهد. پس از استفاده از دستگاه سنگ‌ شکن نوبت به دستگاه سنگ شکن کوبیت می‌رسد که می‌تواند در این مرحله کارایی بسیار خوبی داشته باشد و به‌صورت یک سنگ‌ شکن ضربه‌ ای و چکشی عمل کند. اساس کار این سنگ‌ شکن به این صورت است که درون آن را پره‌ هایی قرار داده‌ اند که با سرعت در حال چرخش هستند و مواد اولیه که درون آن قرار می‌ گیرد توسط این پره‌ ها به دیواره دستگاه برخورد کرده و کوچک‌ تر می‌ شوند.

سرعت چرخش این پره‌ها حدود ۵۰ بار در ثانیه است و سرعت بالایی محسوب می‌ شود که می‌ تواند سنگ‌هایی با وزن نسبتاً بالا را با سرعت پرتاب کند و آنها را به سنگ‌ های کوچک‌ تر تبدیل کرده و از خروجی دستگاه خارج شوند. این قطعات ریز باید پس از این مرحله در دستگاه‌ های دیگری قرار گیرند که آن‌ها را به ماسه که بسیار ریز هستند تبدیل کنند.

کاربرد اصلی کوبیت

دستگاه کوبیت جهت خردکردن مصالح کوهی و رودخانه‌ ای به کار می‌ رود که باید این قطعات را به اندازه‌ های ۱۰ الی ۱۵ سانتی‌ متری تبدیل کند.

این سنگ‌شکن از ۲ تا ۶ روتور که دارای پره هستند تشکیل شده است و پس از اینکه پره‌ها سنگ‌ ها را به دیواره و جداره پرتاب می‌ کنند در آن قسمت از مواد ضد سایش استفاده شده است تا در استفاده طولانی‌ مدت دچار مشکل نشوند و دیواره دستگاه به شکل اولیه و سالم و باکیفیت باقی بماند و دچار سایش نگردد. دانه‌ بندی خروجی این دستگاه را می‌ توانید به‌ صورت دستی تنظیم کنید و با استفاده از یک رگلاژ قابل تنظیم است.

 این دستگاه در دو نوع هیدرولیکی و ساده تولید می‌شود که نوع هیدرولیکی آن قیمت بیشتری نسبت به ساده داشته و استفاده از آن راحت‌تر است. این دستگاه از نظر گنجایش و تولید آن در ساعت به انواع مختلفی تبدیل می‌شود مانند دستگاه کوبیت ۱۰۰، ۱۲۰،۱۸۰ و ۲۴۰ که هرکدام خروجی‌های مختلفی دارند.

7

ویژگی‌ های دستگاه کوبیت

یکی از ویژگی‌ های مهمی که این دستگاه دارد استفاده از روتور سنگین در تولید آن است که باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش نوسانات آمپر این دستگاه می‌ شود. این دستگاه شامل پنج پره با ضخامت ۸۰ میلی‌ متر است. در این دستگاه قطعاتی که برای نگهداری چکش روتور استفاده می‌ شود همگی ماشین‌ کاری شده و علاوه بر این که بالانس هستند این امکان را فراهم می‌ کنند تا بتوانید آنها را جوشکاری کرده و باعث جلوگیری از شکست روتور و افزایش طول عمر آن می‌ شوند.

شفت اصلی این دستگاه از جنس فولاد است که بهترین نوع ماده برای تولید این قطعه به شمار می‌ آید و می‌تواند باعث افزایش طول عمر آن و افزایش قدرت این دستگاه شود. دهانه ورودی این دستگاه یک محافظ پلاستیکی دارد که قابل تعویض می‌ باشد و از پرتاب سنگ‌ ها به خارج از این دستگاه جلوگیری می‌ کند.

به‌ طورکلی می‌توان گفت که دستگاه کوبیت نقش بسیار مهمی را در معدن و در صنایع مختلف ایفا می‌ کند و می‌ تواند به‌عنوان یکی از سنگ‌ شکن‌ های مهم در خط تولید بسیاری از کارخانه‌ ها و شرکت‌ ها مورداستفاده قرار گیرد و به دلیل نظم بسیار خاصی که در استخراج مواد مختلف دارد به‌ عنوان یکی از دستگاه‌های باکیفیت محسوب می‌ شود که از بازار فروش خوبی بهره‌ مند شده است. این دستگاه توسط شرکت‌ های مختلفی تولید می‌شود اما نکته مهم استفاده از قطعات اولیه مرغوب برای تولید آن است. همچنین اگر بتوانید خرید خودتان را از شرکتی انجام دهید که تعداد واسطه‌ ها در آن به کمترین تعداد ممکن برسد و شما بتوانید این دستگاه به‌ صورت مستقیم خریداری کنید باعث کاهش قیمت آن شده  و شما مبلغ بیشتری را برای خرید آن پرداخت نمی‌کنید. برای اینکه اطمینان بیشتری از خریدتان داشته باشید شرکت امیران سنگ‌ شکن را انتخاب کنید.

8

 امیران سنگ‌ شکن

شرکت امیران سنگ‌ شکن یکی از شرکت‌ های مهم برای تولید انواع ماشین‌ آلات صنعتی به‌ خصوص ماشین‌های سنگ‌ شکن و دستگاه ماسه شور می‌ باشد که در آن دستگاه‌های مختلفی تولید می‌ شوند و این دستگاه‌ ها باکیفیت بالایی به فروش می‌ رسند. شرکت ما چندین سال است که تجربه کافی برای تولید و فروش بسیاری از دستگاه‌ ها به دست آورده است. در شرکت ما این دستگاه‌ ها به‌صورت غیرحضوری قابل‌ فروش می‌ باشند و شما می‌ توانید با مراجعه به سایت شرکت ما خریدتان را به‌ صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام دهید تا هم در وقت خود صرفه‌جویی کنید و بتوانید هزینه کمتری را برای خرید خود بپردازید. در هنگام خرید می‌توانید جزئیات محصول را که در کنار آن ذکر شده است بادقت فراوان مطالعه کنید و با مطالعه جزئیات آن دستگاه، خریدی مطلوب و مورد رضایت انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید تا بتوانید خریدی با سرعت بالا تجربه کنید و پس از چند روز سفارشتان را در محل موردنظرتان تحویل بگیرید.

منبع :https://amiransangshekan.com/

 

دیدگاه خود را ارسال کنید