پیراهن هاوایی با کت+راهنمای کامل

پیراهن هاوایی با کت+راهنمای کامل
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

پیراهن هاوایی به عنوان یکی از محبوب‌ترین لباس‌های طرح دار برای آقایان است. طی سال‌های اخیر با استقبال زیادی روبرو شده و تنوع بالایی در مدل‌های خود دارد. اگر آیتم‌های مناسبی برای ست این پیراهن انتخاب کنید، بدون شک استایل فوق‌العاده‌ای خواهید داشت. برای عموم مردم شیک پوش بودن به نظر کار سختی می‌رسد. اما برای طراحی مناسب استایل خود، لازم است کمی خوش سلیقه باشید و اصول ست کردن را بدانید.

گذری بر تاریخچه پیدایش

عموم مردم تصور دارند که لباس هاوایی ریشه در ایالتی با همین نام در آمریکا دارد. در صورتی که این پیراهن، ترکیبی از ۳ جامعه مختلف است. پوشش هاوایی با الهام‌گیری از کیمونو ژاپنی، لباس‌هایی ابریشمی از چین و پیراهن‌هایی متعلق به منطقه تاهیتی در قاره اقیانوسیه طراحی شد.

 

محبوبیت بیش‌تر این لباس در میان افراد ثروتمند و علاقه بیش‌تر سلبریتی‌ها به خرید آن، باعث شد پیراهن هاوایی مردانه بیش‌تر از قبل طرفدار داشته باشد. بنابراین، حتی جلف به نظر رسیدن این مدل در زمان گذشته بی‌اهمیت بود. با گذشت زمان، این پیراهن به نمادی از شادی، سرخوشی و راحتی تبدیل شد.

در دوره‌های قرن بیستم تا بیست و یکم بود که رفته رفته این پیراهن توانست جایگاه خوبی در میان مردم به دست آورد. به گونه‌ای که نه فقط برای مسافرت و تعطیلات، بلکه یکی از ترند‌ترین پوشش‌های آقایان در خیابان شد. در گرمای تابستان، می‌توانید طرح‌های رنگی و جذاب آن را در خیابان ببینید.

بهترین آیتم های استایل رسمی با لباس هاوایی

رنگی بودن پوشش هاوایی باعث شده افراد کمی آن را برای استایل رسمی انتخاب کنند. اما فروشگاه اینترنتی زئوس به شما توصیه می‌کند پیراهن هاوایی خود را از کمد بیرون بیاورید. سپس با انتخاب یک کت مناسب، استایلی رسمی و منحصر به فرد بسازید.

الف) ست کردن شلوار

برای این استایل خود می‌توانید از شلوار‌های کتان مردانه استفاده کنید. همچنین دوخت شلوار‌های مردانه راحت با وجود یک پلیسه، می‌تواند زیبا باشد. پس شلوار مناسب پوشش خود را نیز بخرید.

ب) انتخاب سایز و شکل مناسب لباس

در زمان خرید این پیراهن بایستی به عوامل مختلفی توجه کنید. یکی از آن‌ها، عدم انتخاب نمونه‌های جذب‌تر است. پوشش هاوایی شما باید نسبت به دیگر پیراهن‌ها، کمی راحت یا آزاد‌انه‌تر در نظر گرفته شود. پس هیچگاه سایز‌های فیت تن را برای خرید پیراهن هاوایی انتخاب نکنید.

برای این لباس، سایز را به گونه‌ای در نظر بگیرید که پوشیدن تی شرت زیر آن امکان‌پذیر باشد. برخلاف دیگر پیراهن‌های مردانه، قطعا آستین‌هایی راحت‌تر و آزاد‌تر دارد. البته برای استایل رسمی خود می‌توانید نمونه‌هایی کمی جذب‌تر را خریداری کنید.

ج) پوشش کت؛ تکمیل کننده تیپ شما

اکنون تیپ شما برای اینکه رسمی شود، فقط یک چیز کم دارد. علیرغم مرسوم نبودن پوشش هاوایی با کت در تاریخچه آن، دنیای مد امروز با تغییرات زیادی مواجه شده است. بنابراین، این ترکیب توانست جایگاه خوبی در استایل‌های رسمی فصل تابستان به دست آورد. البته دو نکته در انتخاب لباسی که می‌خواهید زیر کت بپوشید؛ تاثیر دارد:

  • ترکیب رنگی

کت، شلوار و پیراهنی را برای خرید انتخاب کنید که تناسب رنگی دارند. هماهنگی میان اجزا پوشش شما، در زیبا‌تر نشان دادن آن موثر است. برای مثال رنگ پس زمینه لباس خود را متناسب با رنگ کت و شلوار خود اتخاب کنید.

4

  • دارای زمینه‌ای ساده

طراحی شلوغ و برجسته این پیراهن، تنها جلب توجه اطرافیان را به دنبال دارد. پس اگر می‌خواهید ست پیراهن هاوایی با کت را امتحان کنید، باید زمینه‌ای ساده و خلوت برای لباس خود در نظر داشته باشید. انتخاب یک کت و شلوار با رنگ ساده نیز ضروری است. در این مرحله انتخاب کت طرح دار، بد‌ترین عامل آسیب‌رسان برای تیپ شما محسوب می‌شد.

د) انتخاب کفش مناسب

برای مشتریان عزیزی که قصد دارند تجربه متفاوت‌تری از خرید این پیراهن داشته باشند، کفش‌های کالج بهترین گزینه است. پوشیدن کفش‌های اسپرت و صندل نیز امکان‌پذیر بوده، اما در این استایل شیک و رسمی چندان کاربردی ندارد.

ه) اکسسوری‌هایی متفاوت

هنوز هم تیپ شما چیزی کم دارد. بنابراین، به سراغ انتخاب این اکسسوری‌ها می‌رویم. استایل مردانه و رسمی خود را به وسیله یک کمربند، ساعت، کراوات و کیف مردانه چرمی، کامل کنید.

جمع‌بندی

بنابراین اگر قصد دارید این پیراهن را درتیپ رسمی خود استفاده کنید، بهتر است آن را از مجموعه‌ای معتبر بخرید. از طریق بررسی قیمت پیراهن هاوایی در فروشگاه زئوس، می‌توانید مدل ساده‌ای برای ترکیب آن با کت انتخاب کنید.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید