لپ­تاپ ­ها و قابلیت ­های شگفت ­انگیز که دارند چیست ؟ می­خواهیم به برخی از آن­ ها بپردازیم!

لپ­تاپ ­ها و قابلیت ­های شگفت ­انگیز که دارند چیست ؟ می­خواهیم به برخی از آن­ ها بپردازیم!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

با لپ­تاپ چه کارهایی می­توانید انجام دهید؟

 

این روز ها لپ ­تاپ ­ها همه جا در دسترس هستند و همه­ ی ما حداقل یک نفر را می­شناسیم که لپ­تاپ داشته باشد. اما شاید در فکر خرید لپ­تاپ یا تبلت ویندوزی باشید و نمی­دانید که اصلا این دستگاه ها به دردتان می­خورد یا نه.

خوشبختانه می­توانم به شما این خبر را بدهم که کارهای متنوع و جذابی می­توانید با لپ­تاپ تان انجام دهید. لپ­ تاپ­ ها قابلیت­ های فوق ­العاده­ ای دارند که باعث می­شوند از کار با آن لذت ببرید.

در این مقاله می­خواهیم چند مورد از قابلیت­ های کلیدی لپ­تاپ را مرور کنیم تا ببینید این دستگاه فوق­ العاده ارزش خریدن دارد!

 

کارت را به راحتی و به سرعت انجام بده!

یکی از خوبی ­های لپ­تاپ این است که شما می­توانید همه­ جا با آن کار کنید. فقط کافی است آن را از کیفش در بیاورید و روشنش کنید! لپ­تاپ خدمات فوق ­العاده مفیدی به شما می­دهد که هر موقع که اراده کنید می­توانید از آن استفاده کنید.

مثلا می­توانید با قابلیت­ هایی مثل  dropbox و  google drive  پروژه های که گاه اجرایتان را همزمان در چند دستا کنید. اگر دارید روی پروژه­ ی بزرگی کار می­کنید و می­خواهید از ی فایل مک جایی به بعد با یک دستگاه دیگر آن را اجرا کنید، فقط ورد نظرتان را وارد این برنامه کنید تا از هرجایی که می­خواهید پروژه را اجرا کنید. همیشه حاضر و آماده است!

شاید دلتان بخواهد نه­ تنها آن را در یک دستگاه دیگر اجرا کنید، بلکه به کار کردن روی آن هم ادامه دهید. گزینه ­های زیادی برای این کار موجود است. اگر پروژه تان بیشتر شامل نوشتن می­شود، اپلیکیشن­ های distraction free writing می­توانند گزینه خوبی باشند.

این اپلیکیشن ­ها به شما امکان این را می­دهند که در یک صفحه خالی به نوشتن ادامه دهید، برنامه­ های خوب زیادی برای این کار وجود دارد. مثل اپلیکیشن­ های یادآوری، تقویم ­ها، برنامه­ های برنامه­ ریزی و غیره. همه­ ی این گزینه ­ها برای کاری که می­خواهید انجام دهید، می­توانند خوب باشند.

اما اگر یک وقت لپ­تاپتان مشکلی پیدا کند و شما در حال حاضر قادر به رسیدگی آن به صورت حضوری نباشید چه؟

نگران نباشید. امروزه سرویس ­های آنلاینی وجود دارند که از راه دور مشکلات لپ ­تاپ شما را بررسی و حل می­کنند که میتوان به سایت لپشاپ https://laapshop.ir مراجعه کنید تا کارشناسان آنها این مشکل رو برای شما برسی و رفع کنند

مهارت­ های هنری خود را رو کنید!

این روزها، لپ­تاپ­ ها انقدر پیشرفته شده­ اند که امکان تولید محتوای هنری را هم میسر کرده­ اند. قطعا اسم ادوبی فتوشاپ به گوشتان خورده. این برنامه، برنامه های فوق پیشرفته برای ویرایش عکس و طراحی محتوای هنری می­باشد. اما این برنامه، تنها برنامه­ ی خلاقیت محور نیست

اگر به نقاشی علاقه دارید، برنامه­ هایی مثل corel painter و affinity designer به شما کمک می­کنند هر وقت که اراده کنید اثر هنری خلق کنید. حتی می­توانید از قلم دیجیتال هم برای نقاشی استفاده کنید، به این صورت که انگار روی کاغذ نقاشی می­کنید اما بهتر است برای این کارها سراغ خرید تبلت ویندوزی بروید که هم شارژ دهی بالاتری نسبت به لپتاپ ها دارند و هم کیفیت صفحه و تاچ آنها برای کارهای نقاشی و طراحی مناسب تر است . 

 

اما این تنها کار هنری ­ای نیست که می­توانید با لپ­تاپتان بکنید. لپ­تاپ­ ها و کامپیوتر ها انقدر پیشرفته شده­ اند که می­توانید فیلم و موسیقی هم با آن بسازید.

فقط کافی است برای خود یک هدفون ارزان باکیفیت بخرید و اپلیکیشن ­هایی مثل ادوپی پرمیر یا ableton live را نصب کنید و کار با آن را یاد بگیرید.

از زمان استراحت خودتان لذت ببرید.

همیشه که قرار نیست کار باشد. لپ­تاپ ­ها علاوه بر کارایی فوق ­العاده در انجام پروژه و کار، برای سرگرمی هم خوب هستند. در واقع لپ­تاپ یک دستگاه ی است که همه­ ی قابلیت­ ها را برای سرگرمی و کار درون خود جمع کرده است.

بسیاری از لپ­تاپ ­ها انحصارا برای بازی طراحی شده ­اند و کارت گرافیک بالا و سیستم خنک­ کننده پیشرفت دارند و این امکان را به شما می­دهند که از بازی ­های با کیفیت و گرافیک بالا لذت ببرید.18

برخی از این لپ­تاپ­ ها بسیار بزرگ و سنگین و جا گیر هستند که به آنها لپتاپ های صنعتی گفته میشود و برخی هم کوچک و سبک و جمع و جور که به این مدل ها هم لپتاپ اداری گفته میشود. که می­توانید از سایت فروشگاه لپشاپ با 15 روز گارانتی تست و تعویض و با توجه به معیارهایتان هر کدام که می­خواهید را انتخاب کنید

اگر لپ­تاپ فعلیتان عادی است و می­خواهید برای اجرای بازی­ های پیشرفته از آن استفاده کنید، باز هم راه چاره دارید. می­توانید دستگاه تان را به یک کارت گرافیک خارجی متصل کنید تا قابلیت آن را برای اجرای بازی ­ها بالا ببرید. یا می­توانید بازی­ هایتان را با کنسول و یا سرویس­ های شخص ثالث مثل google stadia استفاده کنید. اگر لپ­تاپ تان برای اجرای بازی ­ها به قدر کافی قدرتمند نیستند، از این گزینه­ ها می­توانید استفاده کنید.

بازی­ دوست ندارید؟ تفریحات دیگری هم می­توانید با لپ­تاپتان انجام دهید. بستر هایی فراهم شده­ اند که می­توانید با آن­ها به صورت آنلاین فیلم تماشا کنید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید. با این برنامه­ ها می­توانید به روزترین فیلم­ ها را تماشا کنید.

می­توانید به موسیقی هم گوش دهید! برخی برنامه ­های موسیقی مثل رادیو جوان وspotify این امکان را به شما می­دهند که هر وقت که بخواهید به موسیقی مورد علاقه­ تان گوش دهید. فقط کافی است هنرمند و آهنگ مورد نظرتان را جستجو کنید. دیگر نیازی نیست مثل قدیم از دی وی دی و سی­دی استفاده کنید.

چه کارهای دیگری می­توانید انجام دهید؟

یکی از کاربردهای دیگر و مهم لپ­تاپ، استفاده­ی آموزشی از آن است. خصوصا اگر بخواهید با آن به پلتفرم های آموزشی متصل شوید و با آن­ها کار کنید. بسیاری از مردم تمایل دارند در زمان استراحت و فراغت، چیز جدیدی یاد بگیرند. در اینجا لپ­تاپ کمک مفیدی می­تواند به شما بکند. چون لپ­تاپ همیشه در دسترس شماست و هر وقت اراده کنید می­توانید چیز جدیدی با استفاده از آن یاد بگیرید.

برخی از لپ­تاپ ­ها امکان این را به شما می­دهند که استفاده­ی تخصصی در زمینه ­ی آموزشی از آن­ها بکنید. مثلا می­توانید تحقیقات علمی فوق­ تخصصی انجام دهید، با اعداد و ارقام و الگوریتم­ ها سر و کار داشته باشید. فقط کافی است سیستمِ شما پردازنده­ ی قوی و کارت گرافیک بالا داشته باشد تا بتوانید از هرکدام از این قابلیت ­های مفید استفاده کنید.

همچنین، امروزه مهم­ ترین دغدغه­ ی ما این است که از راه دور و هر کجای جهان، با عزیزان، دوستان و همکاران مان در ارتباط باشیم. لپ­تاپ وسیله ­ی کارآمدی برای این کار است. چون هم webcam دارد و هم میکروفون. پس به راحتی می­توانید با سرویس ­هایی مثل: Skype و Zoom، با هر کسی که می­خواهید از راه دور در ارتباط باشید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید