نکات مهم و بسیار ضروری که قبل از کاشت ابرو باید بدانید !

نکات مهم و بسیار ضروری که قبل از کاشت ابرو باید بدانید !
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

یکی از اجزای صورت که در زیبایی هر فردی تاثیر زیادی دارد ابرو است. ابرو بالای چشم قرار می گیرد و زیبایی چشم را چند برابر می کند. به این ترتیب داشتن ابروهای منظم و یکدست برای زیبایی هر فردی لازم و ضروری است. به دلیل حساس بودن این قسمت از صورت کاشت ابرو حتما باید توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران انجام شود . کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو به بانک مناسبی از موهای طبیعی خود نیاز دارد. البته به دلیل کم بودن تعداد موهای ابرو نسبت به موهای سر، بانک مو را با سهولت بیشتری می توان تهیه کرد.

به این ترتیب اکثر افراد می توانند با روش های مختلف کاشت ابرو را انجام دهند ، کاشت ابرو معمولا بدون درد یا خطر خاصی انجام می شود، افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند نیازی به بیهوشی و بستری شدن ندارند و با بی حسی موضعی در کلینیک کاخ سفید انجام می شود. این به بسیاری از افرادی که می خواهند کاشت ابرو انجام دهند کمک می کند. داوطلبان عزیز می توانند بدون اتلاف وقت و دوری از کار و زندگی ابروهای خود را ترمیم کنند.

ویژگی های بسیار مهم بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران

کاشت ابرو فقط کاشت فولیکول نیست. برعکس، نیاز به دانش بالایی در زمینه آناتومی، طراحی ابرو و روش های کاشت مدرن دارد. ابروهای کاشته شده باید کاملا طبیعی به نظر برسند و کمترین زخم و جراحتی را بر جای بگذارند. بنابراین کاشت ابرو با حساسیت های بسیار زیادی برای افراد همراه است . به همین دلیل برای انجام این کار باید به تجربه، تخصص و شایستگی یک متخصص پزشکی اطمینان داشته باشید. مهمترین ویژگی های بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران عبارتند از:

توانایی تشخیص و پیش بینی : بسیار مهم است که پزشک کاشت ابرو بتواند پیوند را به صورت حرفه ای انجام دهد. یک متخصص پزشکی باید بتواند به درستی کمیت و تعداد گرافت های با تراکم بالا مورد نیاز برای پیوند را تعیین کند. بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران و ایران باید عملکرد تشخیصی خوبی داشته باشد و بتواند با توجه به مدل انتخابی ابرو، کمیت و تعداد گرافت های کاشت ابرو را به درستی تشخیص دهد. همچنین باید توانایی بالایی در تشخیص محل دقیق بانک مو برای برداشت مو و فولیکول های سفالیک داشته باشد، زیرا کیفیت بانک مو تاثیر زیادی در موفقیت کاشت ابرو طبیعی دارد.

سایت پزشکا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدید ترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی ، سلامتی و زیبایی است ، تمامی بازدیدکنندگان سایت پزشکا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند . بنابراین تبلیغات در سایت پزشک برای پزشکان ، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه های پزشکی و زیبایی می تواند کاملا هدفمند باشد .

13

تبحر و دقت بالا در کاشت ابرو : از دیگر توانایی ها و ویژگی هایی که بهترین پزشک کاشت ابرو باید داشته باشد، مهارت و دقت کافی در انجام کاشت ابرو است. این عمل در قسمت بالایی چشم انجام می شود. نزدیکی ناحیه کاشت به چشم ها حساسیت کار را بیشتر می کند. بنابراین پزشک باید در حین کار بسیار متمرکز باشد تا آسیبی به چشم وارد نشود.

ارائه مشاوره و راهنمایی در زمینه کاشت ابرو طبیعی : یکی دیگر از ویژگی های مهم یک متخصص پزشکی، مشاوره خوب قبل از انجام عمل زیبایی است. برخی از افرادی که قصد کاشت ابرو را دارند ممکن است نتایج و انتظارات غیر واقعی و رویایی داشته باشند. برای این دسته از افراد لازم است که پزشک به طور منطقی و منطقی نتایج را توضیح دهد و مراجعه کننده را متقاعد کند. قبل از هر اقدامی لازم است متقاضی اطلاعات کاملی از شرایط و روش دریافت کند.

مزایای کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران

  • افزایش تراکم موهای ابرو
  • شکل و تصویر ایده آل ابرو را با توجه به ترکیب هندسی صورت و سلیقه خود طراحی کنید
  • نتایج طبیعی تر از خالکوبی، میکروبلیدینگ و فرم دادن به ابرو
  • زخم ها و سایر مشکلات صورت در ناحیه ابرو را بپوشانید
  • نتایج دائمی با موهای طبیعی

کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو

کاشت ابرو برای خانم ها و آقایان امکان پذیر است و محدودیت جنسیتی نداریم. به طور کلی اگر پوست ابروی شما سالم است می توانید ترمیم ابرو انجام دهید .به طور خاص، اگر یک یا چند مورد از شرایط زیر برای شما صدق کند، کاندیدای خوبی برای ترمیم ابرو هستید:

  • کم تراکم یا عدم وجود مادرزادی ابرو،
  • فرم و فرم نامناسب ابروها،
  • از دست دادن تمام یا قسمتی از ابروها به دلیل صدمات مختلف مانند سوختگی، زخم، شکستگی و جراحی.
  • نازک شدن و عقب رفتن ابروها به دلیل برداشتن بیش از حد موهای ابرو.
  • نیاز به طبیعی کردن و بهبود ظاهر ابروهای خالکوبی شده یا براش خورده.

افراد مبتلا به آلوپسی آره آتا، اختلال وسواس فکری عملی و اختلالات لخته شدن خون کاندیدای مناسبی برای کاشت موی سر و صورت نیستند. اگر بیماری زمینه ای باعث ریزش موهای ابروی شما شده است، می توانید پس از درمان یا کنترل بیماری، کاشت ابرو را انجام دهید.

14

خطرات و عوارض کاشت ابرو

کاشت ابرو بسیار ایمن و کم خطر است. عوارض جانبی خفیفی که در بالا ذکر کردیم شامل تورم و حساس شدن پوست است. همچنین ممکن است دلمه ها یا لخته های خونی که در محل کاشت ایجاد شده اند باعث خارش خفیف در این ناحیه شوند. این خارش با بهبود زخم ها از بین می رود. سایر عوارض کاشت ابرو نادر است و بیشتر به دلیل اشتباه کادر پزشکی رخ می دهد. برای مثال، زمانی که جراح مهارت کافی در کاشت ابرو نداشته باشد، دو مشکل زیر بیشتر دیده می شود:

  • بدون شکار و بدون کاشت موفقیت آمیز: اگر کاشت ابرو به درستی انجام شود، انتظار داریم بیش از 80 درصد پیوندها با موفقیت انجام شود و مو رشد کند، در غیر این صورت، پیوندهای کمتری رشد می کند و کاشت ابرو با شکست مواجه می شود.
  • جهت گیری اشتباه مو پس از رشد: اگر جراح تجربه و مهارت کافی در کاشت ابرو نداشته باشد، ممکن است در کاشت گرافت ها اشتباه کند.  عوارضی مانند خونریزی و آسیب اعصاب حسی در روش FUT دیده می شود اما نادر است.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به کاشت ابرو خود توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران کرده است ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی کاشت ابرو دارد ، انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید .

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید