آشنایی با ارز مجازی پرفکت مانی

آشنایی با ارز مجازی پرفکت مانی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

چکیده : پرفکت مانی یکی از ارزهای الکترونیک محبوب در ایران است، خوشبختانه کشور ما ایران اسلامی، جزو لیست تحریم این شرکت نیست و نیز بسیاری از وب سایت ها و بروکرهای مالی نیز این ارز مجازی را پذیرش می کنند، برخلاف رمزارزها، پرفکت مانی همواره ارزشی ثابت و پایدار دارد.

عزیزانی که این مقاله را می­خوانند، احیاناً در هنگام معاملات تجاری به پرداخت­های دلاری احتیاج پیدا کرده­اند و در جواب این سوال که کدام سامانه بین­المللی برای پرداخت­های اینترنتی مناسب­تر است سردرگم مانده­اند. خبرخوب اینکه، دراین مقاله به تصمیم­گیری شما کمک خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

پرفکت­مانی یک شرکت و سامانه­ی پرداخت غیرنقدی اینترنتی و نوعی کیف پول بین ­المللی است. کاربران با استفاده از آن می­توانند از فروشگاه­ها در کمترین زمان خرید کنند. همچنین خرید و فروش ارز و کارهای مربوط به ذخیره­ی ارزهای مختلف موجود در بازار هم انجام­پذیر است. پرفکت­مانی در سال 2007 در پاناما کشوری ­که بر امور مالی، قوانین نظارت جدی ندارد تاسیس شد. دفتر مرکزی این سامانه در کشور زوریخ قرار دارد. پرفکت­مانی دارای چندین دفتر کار در مناطق مختلف جهان مانند: هنگ­کنگ و ... می­باشد. هم­اکنون که 12 سال از تشکیل آن می­گذرد، فعالیت خود را در کشورهای مختلف از قبیل: ایران، اوکراین، نیجریه و هشت کشور دیگر گسترش داده است. بیشتر از 10 میلیون کاربر دارد و تجارت­های متصل به این سامانه بالاتر از پنج هزار است. کاربران می­توانند ارزهای الکترونیکی خود را در بیشتر از 250 صرافی سراسر جهان با ارزهای دیگر مبادله نمایند.

 

اهمیت پرفکت ­مانی:

گسترش تکنولوژی طی چند سال اخیر روی اینترنت، تلفن‌های همراه و برنامه‌های وابسته به این دو تاثیرات بسیاری داشته است. به طوریکه عموم مردم از تلفن­های همراه و خدمات اینترنتی استفاده می‌کنند و امروزه بسیاری از کارهای شخصی خود، از قبیل: خدمات خرید تا پرداخت قبوض و … را از طریق نرم افزار و وب سایت­ها با استفاده از گوشی­های همراه خود انجام می­دهند.

همچنین با گسترش تکنولوژی، کاربرد پرداخت­های جهانی بیشتر شده است. حالا افراد می‌توانند با استفاده از اینترنت، جدیدترین مد­های روز دنیا را در آن جستجو کنند، به صورت برخط از بازی­های اینترنتی لذت ببرند و بصورت آزادکاری کار کنند و درآمد جهانی داشته باشند. تمامی این امکانات موجب شده توجه به خدمات پرداخت بین­المللی بیش از پیش مورد استقبال واقع شود.

پیدایش برنامه‌های کاربردی جهت مدیریت عملیات در گوشی­های هوشمند و تبلت‌ها موجب شده تا احساس نیاز به پرداخت­های اینترنتی گسترش یابد.

واریز الکترونیکی پرفکت­مانی به کارت­های ویزا در صرافی­هایی که ذکر شد انجام می­شود. در حال حاضر، پرفکت­مانی، خدمات زیادی را در حوزه­ی B2Bو CB2 ارائه می­دهد. علاقمندان می­توانند از دو سیستم عامل ios وAndroid و توسط کامپیوتر از سامانه­ی پرفکت­مانی بهره ببرند. از امکانات پرفکت­مانی می­توان به: انتقال پول بین مشتریان، خرید کالا و ارائه خدمات اینترنتی، صدور و دریافت وام درون سیستم، و قرض گرفتن و قرض دادن وجوه با شرایط مناسب برای مشتری، اشاره نمود.

 

در پرفکت­مانی، نگهداری حساب هر مشتری با چهار واحد اصلی دارایی امکان­پذیر است، که می­تواند به اختیار خود، دارایی­اش را در یکی از حالت­های واحد دلار آمریکا (USD)، یورو (EUR)، طلا (GOLD)، و بیت­کوین (BITCOIN) محافظت کند.

 

انواع حساب پرفکت ­مانی:

در این سامانه، 3 نوع حساب وجود دارد که کاربر می­تواند بر اساس شرایط خود یکی از آنها را انتخاب نماید. عنوان و مزایای آنها به شرح زیر می­باشد:

 

  • حساب عادی (Normal) برای اعضایی که جدیدا ثبت نام کرده­اند و در کاربرد سیستم، محدودیتی ندارند.

  • حساب ممتاز (Premium) برای مشتریان فعال با سابقه­ی با بیش از یک سال عضویت، و داشتن گردش حساب به میزان هزار دلار آمریکا که فرصتی را برای ارتقای حساب پیش می­آورد. در این مرحله، کاربر باید درخواست جداگانه به واحد مشتریان پرفکت­مانی ارائه دهد.

  • حساب همکار (Partner) سومین دسته حساب در پرفکت مانی است. این حساب به اشخاص عادی اختصاص ندارد و فقط نماینده­های پرداخت یا صرافی­ها می­توانند از امکانات این حساب بهره ببرند. کمترین کارمزد (یک­ونیم درصد) و تعلق سود سالیانه 8 درصد به کمترین موجودی ماهانه، از مزایای این حساب می­باشد و دو درصد حق بیمه حساب برای هر انتقال بانکی در نظر گرفته شده است.

 

احراز هویت و وریفای اکانت پرفکت مانی:

برای دسترسی به امکانات حساب در پرفکت­مانی باید همه­ی مراحل ثبت نام، تایید شده باشند، که بارگزاری اسناد هویتی صادر شده توسط دولت و شماره تلفن همراه از مراحل آن است. کاربران پس از اخذ تاییدیه، از مزایای زیر بهره مند خواهند شد:

  • کارمزدها کاهش می­یابند.

  • از ویژگی‌های اضافه امنیتی حساب استفاده می­کنند.

  • بر سطح اعتماد به حساب خود از سایر کاربران افزوده می­شود.

  • در صورت گم شدن رمز عبور یا عدم امکان دسترسی به هر دلیل، بازیابی حساب، سهل­الوصول است.

  • کیف پول بیت کوین داخلی

 

 

خرید پرفکت­ مانی:

خرید پرفکت­مانی از جمله خدمات مورد دلخواه در کافه ارز است و کاربران خرید اینترنتی و آنلاین خود از پرفکت­مانیرا(Perfect Money) به راحتی انجام می­دهند. سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی هم خدمات متنوعی مثل خرید و فروش ارز دیجیتال را نیز ارائه می‌دهند. این سرویس پرداخت آنلاین در میان ایرانیان به جهت تحریم نبودن طرف­داران زیادی دارد، و کاربران ایرانی با اطمینان خاطر از خدمات این سرویس بهره می‌برند. دارندگان حساب پرفکت­مانی می‌توانند به سادگی با استفاده از ضمانت (voucher) پرفکت­مانی یا روش‌های پرداختی دیگر، حساب خود را شارژ کنند. خرید پرفکت­مانی، یک سامانه­ی پرداخت مطمئن برای حواله‌ها با مبالغ بالا، بسیار مناسب کاربران است.

 

صرافی پارس تتر:

2

کاربران با خرید پرفکت­مانی از صرافی پارس تتر، از پشتیبانی مناسب برخوردار می­شوند. امنیت بالا و راهنمایی خوب مشتریان صرافی پارس تتر در پاسخگویی به سوالات، موجب برخورداری آن از یک جایگاه مطلوب شده است. مشتریان با انتخاب صرافی پارس تتر که یک صرافی معتبر می­باشد از امتیاز کارمزد کم، ارتباط خوب با کاربر، معرفی تیم و اعضای صرافی، اطلاع­رسانی در مورد اهداف صرافی و ... بهره می­برند.

 

سرعت بالا در انجام خدمات:

امروزه به دلیل فشردگی فعالیت­ها و گرفتاری­های جامعه، مردم نیازمند انجام سریع خریدها و معاملات هستند، و این صرافی پارس تتر است که با انجام سفارشات در کمترین زمان و سرعت بالا، رضایت کاربران را بیشتر و بهتر به خود جلب کرده است. پارس تتر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و بین­الملل بوده و صرفا خدمات قانونی را به مشتریان ارائه می­کند.

نتیجه ­گیری:

در پایان باید به این نکته توجه نمود که با انتخاب پرفکت مانی، کارمزد کمی پرداخت خواهید کرد، خریدهای شخصی و انجام معاملات در حداقل زمان، امکان­پذیر خواهد بود، به سوالات شما در مورد پرفکت مانی سریع­تر پاسخ داده می­شود، و مشاوره رایگان هم در خدمت شماست.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید