وام خرید گوشی بدون ضامن

وام خرید گوشی بدون ضامن
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

با استفاده از خدمات قسطا میتوانید از وام بدون ضامن بانک آینده بهره مند شوید. برای دریافت این وام کافیست در سایت www.ghesta.ir ثبت نام کنید و مدارک خودرا بارگذاری کنید.

 

این وام در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با قسطا کارت میتوانید از تمامی فروشگاه های اینتذنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور نسبت به خرید کولر گازی اقساطی ، خرید گوشی وان پلاس اقساطی ، خرید گوشی آنر اقساطی و هرچیز دیگری اقدام کنید.

قسطا اولین لندتک در ایران می باشد که با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی موجود و به منظور سهولت امر خرید اقساطی با شرایط آسان، اقدام به اعطای امتیاز الکترونیکی بدون ضامن برای متقاضیان محترم نموده است

خرید گوشی هواوی Nova9 اقساطی

همانطور که گفته شد قسطا کارت عضو شتاب میباشد و با استفاده از قسطا کارت امکان خرید قسطی کالای مورد علاقه شما از سراسر کشور فراهم میباشد. مثلا خرید گوشی هواوی Nova9 اقساطی.

در ادامه به ذکر چند نکته در مورد خرید گوشی هواوی Nova9 میپردازیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا مراحل دریافت قسطا کارت را شرح دهیم.

سخت افزار Nova9

با خرید هواوی Nova 9 یک گوشی میان‌رده دریافت می‌کنید که به تراشه Snapdragon 778G مجهز است. این تراشه ۸ هسته‌ای با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هرچند نوا ۹ قوی‌ترین گوشی بازار نیست، اما برای یک کاربر معمولی، بیش از اندازه قدرتمند است. حتی زمانی که در حال انجام چند کار هستید، متوجه روان بودن دستگاه می‌شوید. امکان تجربه بیشتر بازی‌های مدرن موجود را نیز خواهید داشت. در حقیقت، عملکرد آن چیزی از گوشی‌های گیمینگ کم ندارد.

البته به خاطر تحریم‌های ایالات متحده، هواوی نمی‌تواند گوشی‌های خود را با پشتیبانی از 5G عرضه کند. بنابراین، حداکثر از شبکه 4G بهره‌مند خواهید شد. البته از آنجایی که این فناوری هنوز در ایران شکل نگرفته، ایراد خاصی دیده نمی‌شود.

دوربین Nova9

دوربین یکی از مواردی‌ست که هواوی قدرت بالایی در این حوزه دارد. در حقیقت، گوشی‌های اخیر این شرکت از دوربین‌های بسیار باکیفیتی بهره می‌برند. هواوی نوا ۹ نیز از این قائده مستثنی نیست. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی که در محفظه دایره‌ای شکل مجزایی قرار دارد.

خرید گوشی وان پلاس اقساطی

خرید گوشی وان پلاس اقساطی هم با قسطا کارت امکان پذیر میباشد.

برند وان پلاس در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۱۳ توسط گروه اوپو در چین به بازار عرضه شد. در ابتدا وان پلاس یکی از زیرمجموعه‌های برند اوپو به‌حساب می‌آمد. بعد از مدتی، وان پلاس توانست مستقل شود. محصولات چینی در تمام دنیا چندان خوشنام نبودند. تا اینکه در چند سال اخیر چین انقلابی بسیار بزرگ را در صنایع خود به وجود آورد. چین بر اساس سفارش کارفرما، محصولات مختلف را باکیفیت و قیمت متنوع ارائه می‌کرد.

مشخصات وان پلاس Nord CE

یکی از اسمارت‌ فون‌های میان‌رده‌ای که از برند وان پلاس وارد بازار شده، گوشی موبایل وان پلاس NORD CE 5G می‌باشد. از نظر کارشناسان، این محصول جدید، یک دستگاه همه‌کاره است که چیپست میان‌رده، ساختار باریک و عمر فوق‌العاده باتری آن توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. 

چیپست به کار رفته در محصول جدید شرکت وان پلاس، از نوع اسنپدراگون 750G 5G است. این پردازنده، به صورت هشت هسته‌ای طراحی شده است. پردازنده گرافیکی  گوشی وان نورد پلاس از نوع Adreno 619 است. شرکت وان پلاس، برای محصول جدید خود، رم 12، 8 و 6 در نظر گرفته و حافظه داخلی آن نیز 128 و 256 گیگابایت است. 

31

مراحل دریافت قسطا کارت

برای دریافت قسطا کارت ابتدا به سایت www.ghesta.ir  مراجعه کنید و یک حساب کاربری بسازید و سفارش خود را ثبت کنید.

سپس مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید و منتظر اعتبار سنجی باشید.

بعد از 1 تا 3 روز کاری نتیجه اعتبار سنجی از طرف کارشناسان قسطا به اطلاع شما خواهد رسید و اعتباری تا سقف 20 میلیون تومان به شما تعلق میگیرد.

پس از ارسال مدارک و تایید شدن آنها توسط کارشناسان قسطا، قسطا کارت شما صادر میشود و با پست به دست شما میرسد. پس از دریافت قسطا کارت، با واریز پیش پرداخت قسطا کارت شما شارژ میشود و میتوانید با آن از هر فروشگاهی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا پرداخت کنید.

برای اطلاعات بیشتر حتما به سایت قسطا مراجعه کنید.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید