دریاکاو اولین و معتبرترین نمایندگی ساعت سانتو در ایران

دریاکاو اولین و معتبرترین نمایندگی ساعت سانتو در ایران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

سانتو نام یک شرکت فنلاندی است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی تجهیزاتی مانند: ساعت‌های ورزشی، کامپیوترهای غواصی و قطب‌نما، فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی شرکت سانتو در شهر وانتا و در کشور فنلاند واقع شده است. درحال حاضر شرکت سانتو حدود 300 کارمند در سراسر جهان دارد و محصولات آن در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش می‌رسد.  شرکت Suunto ، توسط فردی به نام Tuomas Vohlonen تاسیس شد اما این شرکت از سال 2019 توسط گروه چینی، Anta Sports ، اداره می‌شود. جالب است بدانید کلمه‌ی Suunto، از suunta گرفته شده است که کلمه‌ای فنلاندی به معنی مسیر، جهت و هدایت است.

تاریخچه سانتو (سونتو)

در گذشته حدود چندین دهه قبل مردم جهان از دقیق نبودن قطب‌نماهای سنتی آزار می‌دیدند. حتی چندین بار هم جان کوهنوردان و طبیعتگردها بخاطر عدم دقت کافی قطب‌نماها و مسیریاب‌ها به خطر افتاد. در سال  1936 tomas vohlonen ماجراجوی فلاندی در پی یکی از سفرهای خود در قطب شمال تا زیر زانو در برف گیر می‌کند و بدلیل دقت پائین وسایل مسیریاب در آن زمان دچار آسیب می‌شود. از همین‌رو تصمیم می‌گیرد تا مسیریابی با دقت بالا تولید کند و بشر را از این مشکل برهاند.

وی در همان سال شرکت سانتو (سونتو) را در فلاند تاسیس وخط تولید محصولات سانتو suunto را راه اندازی کرد. شرکت سانتو در ابتدا اقدام به تولید قطب‌نماهایی پر از مایع با سوزن ثابت‌تر و دقیق‌تر کرد که بسیار موفق نیز بود. روز به روز آوازه این محصول در سراسر منطقه و سپس در اکثر نقاط جهان پیچید و در زمان کمی توانست طرفداران بین المللی خود را پیدا کند. امروزه محصولات سانتو به بیش از 100 کشور دنیا صادر می‌شود.

سانتوsuunto از زمان تاسیس تا به الان در نوک قله موفقیت ایستاده است. محصولات سانتو (سونتو) به گونه‌ای طراحی و تولید شده است که از مرتفع‌ترین قله‌ها تا عمیق‌ترین اقیانوس‌ها و در دل جنگل‌ها کارآمد هستند. از دیرباز تا کنون محصولات سانتو توانسته‌اند رضایت کافی را در میان کاربران خود کسب کنند و دارای محبوبیت فراوانی هستند.

بررسی ساعت سانتو

از محصولات خط تولید سانتو (سونتو) می‌توان به ساعت سانتو، کامپیوترهای هوشمند سونتو، تجهیزات غواصی و لوازم جانبی سونتتو اشاره کرد که همگی تا به الان از آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند. تمامی محصولات سانتو از لحاظ دوام، اطمینان، دقت، کارآیی و درستی سنجیده می‌شوند. پس با خیال راحت می‌توانید به محصولات این برند اعتماد و خرید کنید. از میان تمامی محصولات سانتو، ساعت سانتو از جایگاه خاصی برخوردار است و طرفداران فراوانی را به جذب کرده است.

 سانتو، کمپانی فعال در عرصه تولید ساعت سونتوی ورزشی است که هرکدام از این ساعت سانتو برای ورزش خاصی ساخته شده‌اند. برای مثال ساعت‌ سونتوی طبیعت گردی، ساعت‌ سانتوی غواصی، ساعت‌ سانتوی فیتنس، ساعت‌ سونتوی نظامی، ساعت‌ سانتوی مخصوص دو میدانی و …ساعت سونتو از جذابیت و امکانات بسیار بالایی برخوردار است. سانتو مجموعه‌ای متنوع و گسترده از ساعت‌های ورزشی با طرح بندی و امکانات حرفه‌ای می‌باشد و توانسته است بالاترین رتبه تولید کننده ساعت‌های ورزشی را از آن خود کند. ساعت‌های سانتو معمولاً ساخت دو کشور فلاند و چین می‌باشند.

ویژگی های ساعت سانتو

  • ضد آب تا عمق 300 متر
  • ضد خش 
  • دارای قابلیت ارتفاع سنجی
  • مجهز به دماسنج
  • مجهز به فشار سنج
  • نمایش تعداد ضربان قلب
  • هشدار وقوع زلزله
  • هشدار وقوع طوفان
  • مجهز به GPS
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • دارای حالت‌های متفاوت از جمله (حالت شکار، حالت ماهیگیری و چراغ قوه)

ساعت‌های سانتو مانند یک مربی عمل می‌کنند. با ساعت سانتو می‌توانید 30 حالت ورزشی را آموزش ببینید. ساعت‌های سانتو suunto مناسب ورزش‌های پرتحرک و ماجراجویانه‌ای همچون: غواصی، کوهنوردی، پیاده‌روی، تنیس، قایقرانی، اسکی، فیتنس مناسب است. از دیگر امکانات ساعت سانتو می‌توان به مجهز بودن آن به دفترچه خاطرات جهت ثبت تمرینات ورزشکاران، برنامه‌های آموزشی، تجزیه و تحلیل پیشرفت کاربران اشاره کرد.

قابلیت ساعت سانتو

درواقع یکی از بزرگترین قابلیت‌های ساعت‎ سونتو، این است که هنگامی که درحال ورزش هستید، نیازی نیست تا تلفن همراه خود را مرتبا چک کنید؛ زیرا اعلان‌های مربوط به ورزش شما مستقیما روی ساعت سانتوی شما ظاهر میشوند. ساعت سانتو به وسیله‌ی بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می‌شود. با دانلود اپلیکیشن سانتو می‌توتنید از دیگر امکانات این ساعت از قبیل بررسی کیفیت خوابتان، وضعیت آب و هوا و... مطلع شوید.

خرید ساعت سانتو از فروشگاه دریاکاو

ساعت‌های سانتو یا سونتو با توجه به ویژگی‌ها و امکانات حرفه‌ای که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، قیمت ارزانی ندارند. پس ضروریست تا از فروشگاه معتبری خریداری شود. همانطور که اشاره شد محصولات سونتو در بیش از 100 کشور به فروش می‌رسد و نمایندگان رسمی سانتو در این کشورها برای فروش محصولات این کمپانی وجود دارد که قابل اعتماد و تائید شده هستند. مجموعه دریاکاو بعنوان اولین و بزرگترین نمایندگی محصولات سانتو در ایران مرجع قانونی و معتبری برای خرید محصولات این برند محسوب می‌شود.

همچنین این مجموعه با در اختیار داشتن کادری مجرب از متخصصین این حوزه بصورت قوی و 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. تمامی محصولات از جمله ساعت سانتو از 2 سال گارانتی ضمانت دریاکاو برخوردار است.

دریاکاو معتبرترین نمایندگی ساعت سانتو در ایران

شرکت دریاکاو با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی ساخت و مشاوره خدمات دریایی، غواصی، برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی غواصی طبق استاندارهای جهانی مشغول به فعالیت می‌باشد. مجموعه دریاکاو رضایت مشتریان را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است و همواره در جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات خود می‌کوشد.دریاکاو بعنوان اولین و معتبرترین نمایندگی ساعت سانتو در ایران شناخته می‌شود. جهت مشاهده محصولات این برند می‌توانید به سایت وب‌سایت مجموعه مراجعه فرمائید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این حوزه می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های 77003430-021 الی 32 تماس حاصل فرمائید.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید