لباس های دختر کفشدوزکی و مرینت را از فروشگاه میلی جون تهیه کنید

لباس های دختر کفشدوزکی و مرینت را از فروشگاه میلی جون تهیه کنید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

این روزها در بین کودکان اسباب بازی های ایفای نقش به ویژه لباس دختر کفشدوزکی و مرینت بسیار پرطرفدار و از محبوبیت بالایی برخوردار است. زیرا استفاده از این اسباب بازی ها و لباس ها علاوه بر پر کردن اوقات فراغت کودکان، رشد شخصیتی و قوه تخیل آنها را به دنبال دارد. حال در فروشگاه میلی جون تلاش بر این است که از پرطرفدارترین اسباب بازی های ایفا نقش در بین کودکان استفاده شود. این فروشگاه به صورت اینترنتی تمام محصولات خود را از جمله لباس و اسباب بازی مرینت، گربه سیاه، مرد عنکبوتی، السا، بتمن، روباه قرمز، لباس پلیس بچگانه و ... به بازار عرضه می کند.

 

 

 

فروشگاه میلی جون با گسترش شغل های آنلاین و دنیای اینترنت مشغول به فعالیت در زمینه فروش لباس دختر کفشدوزکی و مرینت می باشد. البته برای تهیه این لباس از فروشگاه میلی جون باید به دو روش اقدام نمود. بنابراین در روش اول متقاضیان با مراجعه به بازار می توانند لباس مرینت را تهیه کنند. اما وب سایت میلی جون روش دوم را برای متقاضیان آسان نموده و مشتریان با مراجعه به این سایت می توانند سفارش خود را ثبت نمایند. در این سایت خرید لباس و اکسسوری های مرینت بدون صرف زمان و با هزینه کم امکان پذیر می باشد. پس طریقه خرید لباس دختر کفشدوزکی و مرینت از فروشگاه آنلاین میلی جون به شرح زیر است:

 

در مرحله اول مشخصات اصلی لباس مرینت یا دختر کفشدوزکی همچون تعداد، سایز و کیفیت را انتخاب کنید

در مرحله دوم محصول انتخاب شده را به سبد خرید بیفزایید

در مرحله سوم مشخصات خود همچون نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس، کدپستی و ... را در پنل سمت راست ثبت نمایید

در مرحله چهارم نحوه پرداخت سفارش به صورت آنلاین یا پرداخت درب منزل را انتخاب کنید

در مرحله پنجم در صورت پرداخت به صورت آنلاین، می توانید مبلغ مدنظر را پرداخت نمایید

در مرحله ششم سفارش شما ثبت شده و محصول از طریق پست عادی یا پست پیشتاز برای شما ارسال می گردد.

قیمت لباس مرینت در فروشگاه میلی جون

تنها چیزی که قیمت لباس شخصیت کارتونی دختر کفشدوزکی یا مرینت در فروشگاه میلی جون را از سایر فروشگاه ها و وب سایت ها متمایز می کند، کیفیت، جنس و مدل لباس می باشد. در این فروشگاه لباس مرینت در دو مدل با کیفیت خارجی و ایرانی عرضه می شود که کیفیت و جنس ایرانی بهتر و بیشتر از جنس های مشابه خارجی است. پس مشتریان بسته به میزان استفاده از این لباس و هزینه مد نظر، مدل ایرانی یا خارجی را تهیه نمایند. زیرا لباس با مدل و جنس خارجی به دلیل هزینه های گمرکی و حمل نقل از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. همچنین قیمت لباس مرینت همراه با لوازم و اکسسوری ها از فروشگاه میلی جون تغییر می کند. البته در حالت کلی اگر لباس و لوازم جانبی با همدیگر خریداری شوند، صرفه جویی در وقت و هزینه را به همراه دارند.

3

جنس لباس دختر کفشدوزکی

 

لباس دختر کفشدوزکی یکی از لباس‌های انیمیشنی است که کودکان و نوجوانان علاقه بسیار زیادی به داشتن آن دارند. والدین در هنگام خرید این لباس برای فرزندان خود به جنس این لباس توجه زیادی دارند. جنس لباس شخصیت‌های کارتونی با میزان لذت بازی و سرگرمی کودکان رابطه مستقیم دارد.

 

فروشگاه میلی جون لباس دختر کفشدوزکی را با بهترین کیفیت برای عزیزانی که می‌خواهند این لباس را برای فرزندان خود تهیه کنند قرار داده است. رنگ لباس دختر کفشدوزکی قرمز است و خال‌های مشکی رنگ زیادی بر روی آن قرار دارد.

 

لباس دختر کفشدوزکی از پارچه ریون ضد حساسیت تولید شده است که بدن کودک در تماس با آن دچار حساسیت نمی‌شود. لباس دختر کفشدوزکی بعد از چند بار شستشو کمرنگ نمی‌شود و رنگ آن ثابت باقی می‌ماند. یکی دیگر از ویژگی‌های این لباس قدرت کشسانی بالای آن است که باعث می‌شود لباس فرسوده نشود. دختربچه‌ها با پوشیدن لباس دختر کفشدوزکی احساس راحتی می‌کنند و از داشتن این لباس احساس رضایت و لذت می‌کنند.

 

دوخت لباس دختر کفشدوزکی به دقت بسیار بالا و با دستگاه‌های پیشرفه انجام می‌شود. به همین دلیل این لباس نسبت به محصولات مشابه در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار است.

 

 

4

لباس دختر کفشدوزکی یا مرینت برای تم تولد

 

 

امروزه اکثر دختر بچه ها برای تم تولد لباس مرینت را ترجیح می دهند. بنابراین فروشگاه معتبر میلی جون برای اینکه جای خالی این لباس در تم تولد احساس نشود اقدام به طراحی و تولید لباس مرینت نموده است. زیرا یکی از مواردی که در تولد و نحوه برگزاری آن برای کودکان جذاب و خاطره ساز می شود استفاده از لباس های فانتزی و ایفای نقش در آنها می باشد.

 

همچنین کاراکترهای کارتونی تاثیر زیادی بر زندگی بچه ها دارند و کلیدی ترین آیتم جهت رویا بافی کودکان محسوب می شوند. در نتیجه با خرید لباس دختر کفشدوزکی از فروشگاه میلی جون با تم تولد چنین رویایی به حقیقت می پیوندد. ناگفته نماند که کودکان با پوشیدن این لباس در روز تولد خود احساس راحتی کرده و قادر به انجام تمام ها بازی در آن روز می باشند.

5

سایزهای مربوط به لباس مرینت یا دختر کفشدوزکی در سایت میلی جون

والدینی که قصد خرید این لباس را از فروشگاه میلی جون دارند بسته به سایز و سن دختر بچه می توانند بهترین و مناسب ترین ست لباس مرینت را تهیه می نمایند. فروش لباس دختر کفشدوزکی یا مرینت از طریق فروشگاه میلی جون دارای سایز بندی بوده و مشتریان می توانند تمام سایزهای درج شده در سایت را مورد بررسی قرار دهند. پس سایز اسمال برای دختر بچه های 3 الی 4 سال مناسب می باشد. سایز مدیوم نیز کودکان 5,6,7 ساله را پوشش می دهد. همچنین سایز لارج که بزرگترین سایز لباس مرینت است برای نوجوانان 8 الی 12 ساله انتخاب خوبی به حساب می آید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید