مبل شویی خوب در تهران + 6 ویژگی انتخاب بهترین مبل شویی

مبل شویی خوب در تهران + 6 ویژگی انتخاب بهترین مبل شویی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

همه ما می‌دانیم که مبلمان یکی از لوازم ضروری زندگی می‌باشد و نگهداری از آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از ملزومات نگهداری مبلمان، تمیز کردن آن با بهترین مواد و دستگاه‌های به روز می‌باشد. مطمئنا روش‌های سنتی نمی‌تواند آنطور که باید مبل شما را بدون آسیب شستشو دهد، بنابراین بهتر است این کار را به یک مبل شویی خوب بسپارید. یک مبل شویی خوب در تهران با به کار گیری به روزترین روش‌ها و تکنولوژی‌ها، مبلمان شما را در منزل تمیز می‌کند.

اما آیا می‌دانید که یک مبل شویی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه به بررسی ویژگی‌های بارز یکی از بهترین مبل شویی در تهران می‌پردازیم که با استفاده از به روزترین لوازم و روش‌ها، بهترین نتایج را برای شما به ارمغان می‌آورد. با ما همراه باشید.

اسامی بهترین مبل شویی در منزل به انتخاب مردم به ترتیب آچاره، خدمت از ما، مبل شویی تهران، سنجاق

مبل شویی های زیادی هستند که امروزه در تهران خدمات رسانی به مردم را انجام می دهند که در این بین ما از مردم نظر سنجی کردیم و به صورت پرسش و پاسخ از آنها در مورد خدمات که از شرکت های مختلف دریافت کرده اند سوال پرسیدیم که هر کدام ملاک های انتخاب خاص خود را داشتند در این بین بیشترین خدمات از سوی این چند شرکت برای مبل شویی بوده است، شرکت مبل شویی تهران، آچاره، خدمت از ما، سنجاق بیشترین محبوبیت را در بین مردم تهران داشته اند.

6 ویژگی مهم یک مبل شویی خوب در تهران

ویژگی‌های یک مبل شویی خوب چیست؟ یک مبل شویی خوب بهترین شستشو را در حداقل زمان برای شما انجام می‌دهد و در نهایت رضایت 100 درصدی شما را جلب می‌کند. در این مقاله شما را با 6 ویژگی مهم مبل شویی خوب آشنا می‌کنیم تا با علم بر این مطالب بتوانید شستشوی مبل خود را به یک مبل شویی مطمئن بسپارید.

 

1. استفاده از دستگاه مبل شویی تمام اتوماتیک

دستگاه مبل شویی یک دستگاه بسیار کارآمد است که بدون آسیب به پارچه مبل، آن را شستشو می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قدرت مکش بالای آن اشاره کرد. این دستگاه با قدرت، تمام آب و کثیفی را از مبل خارج می‌کند و آن را تا 90 درصد خشک می‌کند. در ادامه با مراحل شستشو با این دستگاه آشنا خواهیم شود.

  1. در ابتدا متخصص شستشو، مبل را بررسی می‌کند تا لکه‌ها را شناسایی کند.
  2. سپس با کمک دستگاه، آب و کف را به مبل تزریق می‌کند تا لکه‌ها از بین بروند.
  3. در نهایت دستگاه مکنده، آب کثیف و کف را از عمق مبل بیرون می‌کشد و آن را خشک و تمیز می‌کند.

10

2. یک مبل شویی خوب از بهترین مواد شوینده برای شستشو استفاده می‌کند.

معمولا مبل شویی در تهران با در نظر گرفتن جنس پارچه مبل، مواد شوینده مناسب را انتخاب می‌کند. بنابراین در این مورد، تخصص پرسنل حرف اول را می‌زند. این پرسنل متخصص با استفاده از با کیفیت‌ترین محلول‌های شستشو، مبلمان شما را بدون آسیب، تمیز می‌کنند. سه ماده شوینده ای که معمولا در مبل شویی استفاده می‌شود به شرح زیر است.

  1. بخار

برخی مبل‌ها تنها با بخار آب باید شسته شوند. این بخار با حرارت بالا تمام میکروب‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برد و مبل را ضدعفونی می‌کند. دستگاهی که در مبل شویی استفاده می‌شود با فشار بخار، مبل را تمیز می‌کندو لکه‌ها را از بین می‌برد.

  1. حلال خشک

گاهی آب و بخار به مبل آسیب می‌زند، بنابراین تنها باید از یک حلال خشک برای از بین بردن لکه‌ها استفاده کرد. در این روش، یک پودر مخصوص روی مبل ریخته می‌شود و بعد از مدت زمانی با جاروبرقی تمیز می‌شود. این پودر، تمام آلودگی‌ها را مانند یک آهنربا به خود جذب می‌کند و مبل را تمیز می‌کند.

  1. فوم خشک

دستگاه مبل شویی این قابلیت را دارد که مواد شوینده با کیفیت را با حداقل میزان آب، به صورت فوم از خود خارج کند. این فوم خشک کم‌ترین آسیب را به بافت مبل وارد می‌کند و انتشار کثیفی به عمق مبل جلوگیری می‌کند.

3. بهترین مبل شویی، مبل شما را عمیقا تمیز می‌کند.

شما اگر خودتان در منزل سعی کنید با استفاده از آب و کف مبل خود را تمیز کنید، ممکن است آب همه لکه‌ها و کثیفی‌ها را به عمق ببرد و بعد از مدتی مبل از داخل پوسیده شود. بنابراین جهت افزایش طول عمر و شستشوی عمیق مبل خود، بهتر است این کار را به یک مبل شویی در تهران بسپارید.

یک مبل شویی خوب در منزل، با کمک دستگاه تمام اتوماتیک تمام کف و آلودگی را از کف به عمق می‌آورد و مبل را به بهترین شکل ممکن تمیز می‌کند. این روش حداقل میزان آسیب را به مبل وارد می‌کند و در نهایت باعث افزایش طول عمر مبل می‌شود.

4. بهترین مبل شویی، ظاهر مبل را حفظ می‌کند.

حفظ ظاهر مبل یکی از المان‌های مهم در شستشوی مبل می‌باشد. حفظ ظاهر مبل به معنای عدم آسیب رساندن به پارچه مبل و اسفنج آن می‌باشد. یک مبل شویی خوب با کمترین آسیب به ظاهر مبل، شستشو را انجام می‌دهد و مبل را مثل روز اول خشک می‌کند و به شما تحویل می‌دهد.

بهتر است بدانید که استفاده از روش‌ها و مواد شوینده نادرست، می‌تواند باعث از بین بردن حالت اسفنج مبل و یا چروک شدن پارچه آن شوند. برای مثال اگر روش درستی برای شستشوی مبل چرم استفاده نشود، ممکن است پارچه آن خش بیافتد و حتی چروک شود. یک فرد متخصص با انتخاب بهترین روش شستشو، کم‌ترین آسیب را به ظاهر مبل وارد می‌کند.

11

5. یک مبل شویی خوب، مبل را در منزل و با سرعت شستشو می‌دهد.

یکی از امکانات یک مبل شویی خوب این است که تمام موارد فوق را در منزل و با سرعت انجام می‌دهد. شما دیگر نیازی به جابه جایی مبل خود ندارید و در نتیجه مبل شما در اثر جابه جایی صدمه ای نمی‌بیند.

مبل شویی در منزل با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک در کم‌تر از یک ساعت یک دست مبل شما را تمیز می‌کند و با قیمت مناسب شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند.

6. بهترین شرکت مبل شویی در تهران از پرسنل مجرب استفاده می‌کند.

یک مبل شویی خوب در تهران با به کارگیری افراد متخصص، بهترین خدمات مبل شویی در منزل را به شما ارائه می‌دهد. چراکه افراد دوره دیده و ماهر، با بررسی نوع لکه و جنس پارچه، بهترین ماده شوینده و روش را برای شستشو استفاده می‌کند. این امر باعث کاهش صدمات به مبل می‌شود. تیم متخصص و حرفه ای خوب می‌داند که شستشوی مبل مخمل با چرم متفاوت است و اگر با روش صحیح شسته نشود، آسیب می‌بیند.

این افراد متخصص با استفاده از دستگاه مبل شویی، تمام باکتری‌ها، قارچ‌ها و بوی بد مبل را از بین می‌برند و با قیمت مناسب، مبل شما را مثل روز اول تمیز می‌کنند.

سخن پایانی

اگر شما نیز تجربه شستشوی مبل در منزل با دستگاه را دارید می توانید در قسمت نظرات، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید، تا دیگران نیز با کمک تجربه شما عزیزان بتوانند بهترین مبل شویی در سطح تهران را برای انجام خدمات در منزل را انتخاب نمایند.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید