فعالیت مقدس کارمندان در بانک‌های قرض‌الحسنه مصداق واقعی جهاد در خداست

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با تأکید بر اینکه فعالیت کارمندان در بانک‌های قرض‌الحسنه به جهت ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه و نیز ‌خدمت‌رسانی به آحاد جامعه عمل مقدسی است، افزود: فعالیت در بانک‌های قرض‌الحسنه مصداق واقعی جهاد در راه خداست.

فعالیت مقدس کارمندان در بانک‌های قرض‌الحسنه مصداق واقعی جهاد در خداست
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «سید حسین دامادی» مدیر شعب این بانک در استان قم با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب، ضمن دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابوالحسن نواب» رئیس این دانشگاه، با جمعی از مدیران و مسئولان این مجموعه بحث و تبادل نظر کرد.

دامادی با ارائه گزارشی از وام‌های قرض‌الحسنه اعطایی به طلاب و روحانیون، زو‌ج‌های جوان، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی، زندانیان آزاد شده، بیماران صعب العلاج، اقشار ضعیف و کمتر برخوردار و ...، رعایت دقیق موازین و الزامات قانونی را خط قرمز فعالیت‌های این بانک برشمرد.

وی خاطرنشان ساخت: بی‌تردید آرمان بلند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، محرومیت‌زدایی از سطح جامعه به‌وسیله بازتوزیع عادلانه‌تر درآمدها و ثروت‌های ملی است و در این راه، دست تعامل و همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها بالاخص نهادهای حوزوی را به گرمی می‌فشارد.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابوالحسن نواب» رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با تأکید بر اینکه فعالیت کارمندان در بانک‌های قرض‌الحسنه به جهت ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه و نیز ‌خدمت‌رسانی به آحاد جامعه عمل مقدسی است، افزود: فعالیت در بانک‌های قرض‌الحسنه مصداق واقعی جهاد در راه خداست.

وی همچنین با بیان اینکه، نگاه جامعه به بانک‌های قرض‌الحسنه باید نگاه تقویتی باشد، خواستار تداوم و گسترش بیش از پیش همکاری‌ها بین بانک و دانشگاه شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید