اخبار بورس| بورس امروز| شاخص کل بورس |اخبار بورس: ریزش سنگین شاخص کل بورس

اخبار بورس: ریزش سنگین شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با ریزش سنگین 29 هزار و 800 واحدی در سطح یک میلیون و 428 هزار واحد قرار گرفت

اخبار بورس: ریزش سنگین شاخص کل بورس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 بورس تهران در چهارمین روز هفته نیز سرخپوش آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با ریزش سنگین 29 هزار و 800 واحدی در سطح یک میلیون و 428 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت 8 هزار و 700 واحدی 404 هزار و 977 واحد را ثبت کرد.

شاخص فرابورس هم منفی شد و  به 20 هزار و 572 واحد رسید.

 چکاپا، فایرا، خنصیر بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای فارس، فولاد، شستا ، فملی، شپنا، تاپیکو بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادهای بورسی در آغاز معاملات

شروع قرمز رنگ شستا در مدار 1.23 درصد را شاهد هستیم. حقوقی ها فعلاً در معاملات نماد در بازه 12730 ریال هیچ نقشی ندارند

فراورده های نفتی نیز یک پارچه قرمز افت قیمت را تجربه می کنند.شپنا, شبندر, شبریز, شسپا و شاوان منفی و متعادل اند.شراز و شزنگ پر عرضه معامله می شوند.

 
 

افت قیمت گروه فلزات اساسی

فسرب, فزرین, فولای, زنگان و فنفت  پر عرضه های گروه اند.فجهان, فسبزوار, فولاد, فملی, ذوب, فخوز, فاسمین, هرمز و فسپا منفی و متعادل اند.در این میان فایرا, فافزا و فولاژ با تعادل میان خریداران و فروشندگان نمادهای مثبت گروه اند.

 خودرو در کف روزانه قرار گرفته و با قیمت 174 تومان در حال معامله است ؛ خساپا نزدیک به منفی 5 درصد با قیمت 163 تومان در حال دادوستد است.

 برکت پس از معاملات مثبت و افزایشی روز گذشته ، امروز در کف روزانه قرار گرفته و با قیمت 3026 تومان صف فروش بیش از 7 میلیونی همراه با حجم معامله 15 میلیونی را نشان می‌دهد.

تابلوی قرمز تاصیکو در مدار 4.76 درصد و رقابت نزدیک حقیقی ها و حقوقی ها برای خرید سهم در بازه 9210 ریال را شاهد هستیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید