اخبار بورس| بازار بورس| شاخص بورس

شستا متوقف شد

در حالی که چندروز گذشته مجوز افزایش ۱۰۵۲ درصدی سرمایه شستا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها از سوی سازمان بورس صادر شده بود این نماد بدلیل برگزاری مجمع متوقف می شود.

شستا متوقف شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

چند روز پیش شستا درخواست افزایش ۱۰۵۲ درصدی سرمایه داده بود. سرمایه فعلی شستا ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است و تعداد سهام قابل انتشار این شرکت نیز هزار و ۴۹۴ میلیارد و ۱۳ میلیون و ۴۵۶ هزار سهم است.

درصد افزایش سرمایه درخواست شده ۱۰۵۲ درصد است و مبلغ افزایش سرمایه بیش از ۱۴۹ هزار میلیارد تومان است.

این افزایش سرمایه با موضوع اصلاح ساختار مالی در راستای اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی صورت می‌گیرد. همچنین محل تأمین افزایش سرمایه نیز مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعلام شده است.

سرمایه فعلی: ۱۴۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال

تعداد سهام قابل انتشار: ۱۴۹۴۰۱۳۴۵۶۰۰۰ سهم

ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال

مبلغ افزایش سرمایه: ۱۴۹۴۰۱۳۴۵۶۰۰۰۰۰۰ ریال

منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱۴۹۴۰۱۳۴۵۶۰۰۰۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها

 نماد شستا متوقف می شود

به همین دلیل در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف می‌شود.

مجمع شستا چه روزی است؟

مجمع عمومی عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با نماد شستا در ساعت ۰۹: ۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک‌وی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌گردد.

دیدگاه خود را ارسال کنید