اخبار سیاسی| آخرین اخبار سیاسی| بایدن| فحش های رکیک بایدن| بایدن آن روی خود را نشان داد

فوری: فحش های رکیک بایدن در دورهمی | بایدن آن روی خود را نشان داد

پایگاه خبری-تحلیلی «پولیتیکو» به نقل از مقام‌های سابق و فعلی آمریکایی گزارش داده جو بایدن دست‌کم در محافل خصوصی بارها از کلمات رکیک استفاده می‌کند.

فوری: فحش های رکیک بایدن در دورهمی | بایدن آن روی خود را نشان داد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 یک رسانه آمریکایی در گزارشی به استفاده مکرر «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از واژه‌های زشت و زننده پرداخته است.

پایگاه خبری-تحلیلی «پولیتیکو» به نقل از مقام‌های سابق و فعلی آمریکایی گزارش داده جو بایدن دست‌کم در محافل خصوصی بارها از کلمات رکیک استفاده می‌کند.

این پایگاه خبری به برخی از الفاظی که بایدن از آنها استفاده می‌کند اشاره کرده است. خبرگزاری فارس به احترام مخاطبان از ترجمه دشنام‌هایی که ورد زبان بایدن است خودداری می‌کند.

یکی از دستیاران  رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید گفته هنگامی که این فحش‌ها در حضور یک زن از زبان بایدن خارج می‌شود او حتماً عذرخواهی می‌کند.

یکی از دستیاران بایدن می‌گوید: «او آدمی از نسلی دیگر است اما اگر آدم‌های جوان‌تری خصوصاً زن‌ها دور و برش باشند احساسش این است که "اگر جلوی دختر یا نوه‌ خودم فحش بدهم چه حسی دارم؟" آدم معمولاً جلوی زنان و بچه‌ها فحش نمی‌دهد.»

پولیتیکو نوشته صحبت کردن بایدن با این ادبیات مسئله تازه‌ای نیست. سال ۲۰۱۰ که او معاون اول «باراک اوباما» بود یک فایل صوتی از گفت‌وگوی او با رئیس‌جمهور به بیرون درز کرد که در آن او از الفاظی زشت و زننده استفاده می‌کرد.

جو بایدن در جریان رقابت انتخاباتی با دونالد ترامپ هم چندین بار از زبان عامیانه و الفاظ سطح پایین با رقیبش استفاده کرد.

در آن زمان، عده‌ای از طرفداران جو بایدن دلیل استفاده او از این ادبیات را جذب رأی از سوی کسانی عنوان می‌کردند که شیفته ادبیات غیررسمی و محاوره‌ای ترامپ بودند.

قبل از بایدن، دونالد ترامپ هم رئیس‌جمهوری بود که استفاد‌ه‌اش از الفاظ نامتعارف و رکیک بارها جنجال آفریده بود.

پنج سال پیش برای نخستین بار یک فایل ویدئویی قدیمی از «دونالد ترامپ» منتشر شد که موجی از انتقادات علیه او به راه انداخت.

در آن فیلم ترامپ با لحنی مفتخرانه از تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان سخن گفته و عنوان می‌کند: «وقتی آدم ستاره باشد آنها (زنان) اجازه هر کاری را به او می‌دهند.»

ترامپ در بخش‌های دیگر این فایل ویدئویی از رکیک‌ترین الفاظ برای توصیف تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان استفاده می‌کند. وی همچنین به یک مورد از تلاش ناموفقش برای فریب جنسی یک زن اشاره می‌کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید