کارگزاری آگاه|پذیره‌نویسی صندوق طلای زرین آگاه به کار خود پایان داد

پذیره‌نویسی صندوق طلای زرین آگاه به کار خود پایان داد

صندوق طلای زرین آگاه با نماد «مثقال» که از روز شنبه 27 آذرماه پذیره‌نویسی خود را آغاز کرده بود، توانست تنها در دو روز کاری تمامی واحدهای خود را به فروش برساند.

پذیره‌نویسی صندوق طلای زرین آگاه به کار خود پایان داد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

صندوق طلای زرین آگاه با نماد «مثقال» که از روز شنبه ۲۷ آذرماه پذیره‌نویسی خود را آغاز کرده بود، توانست تنها در دو روز کاری تمامی واحدهای خود را به فروش برساند.

پذیره‌نویسی این صندوق که از ۲۷ آذر ماه آغاز و قرار بود تا اول دی ماه ادامه یابد، به دلیل استقبال بی نظیر فعالان بازار سرمایه و علاقه مندان به سرمایه‌گذاری در صندوق طلا توانست ظرف دو روز کاری تمامی واحدهای خود را به فروش برساند.

صندوق‌های طلا از روش‌های نوین سرمایه‌گذاری در بازار طلا به شمار می‌آیند که با وجود عمر کوتاهشان در بازار سرمایه، علاقه‌مندان و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده اند. در این روش، سرمایه‌گذاران به جای خرید فیزیکی طلا، در صندوقی سرمایه‌گذاری می‌کنند که ترکیب دارایی آن متشکل از عمدتا طلا و گواهی سپرده طلا است. بر این اساس نوسانات قیمتی در صندوق طلا نیز متناسب با نوسانات بازار طلا خواهد بود؛ با این تفاوت که در صندوق طلا ریسک‌هایی چون سرقت، حمل، نگهداری طلا و …  وجود نخواهد داشت.

دیدگاه خود را ارسال کنید