اخبار هنرمندان | ساره بیات | حواشی ساره بیات | ازدواج ساره بیات

عصبانیت ساره بیات | ماجرا دعوا و عصبانیت ساره بیات چه بود؟

ماجرا عصبانیت ساره بیات از طرفدارش را در این گزارش بخوانید.

عصبانیت ساره بیات | ماجرا دعوا و عصبانیت ساره بیات چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ساره بیات متولد 14 مهر 1358 می باشد. ساره بیات در مشهد به دنیا آمده است. ساره بیات فارغ التحصیل رشته طراحی فرش می باشد. ساره بیات به عنوان سفیر صنایع دستی ایران شناخته شده است. بیوگرافی ساره بیات را در ادامه می خوانید.

ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. وی در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

ساره بیات

فعالیت جدی هنری ساره بیات

 او از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد.

یک مشت پر عقاب نام یک مجموعه تلویزیونی بود که در بهمن ماه 1386 از شبکه سه سیما پخش می شد. او در سال 1385 با بازی در فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی وارد عرصه سینما شد.

شهرت ناگهانی ساره بیات

ساره بیات در سال 1389 با بازی درخشانش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره ای بهترین بازیگر زن بطور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین را کسب کرد. جدایی نادر از سیمین فیلمی با ژانر درام به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر فرهادی میباشد.

ساره بیات

این فیلم مجموعاً بیش از 51 جایزه جهانی را از آن خود کرده است که از آن جمله، چندین جایزه از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و نیز جوایز معتبر بین المللی همچون جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان ،گلدن گلوب و خرس طلایی از جشنواره فیلم برلین قابل ذکر است. اقبال مثبت منتقدان به جدایی نادر از سیمین تا جایی است که برخی آن را جزو 11 فیلم برتر سال 2111 خوانده اند؛ اگر چه نقدهای مخالفی نیز بر آن وارد شده است.

فیلموگرافی ساره بیات

        1397رحمان 1400 منوچهر هادی

        1397لابیرنت   امیرحسین ترابی

        1396اتاق تاریکروح الله حجازی

        1395زرد مصطفی تقی زاده

        1395بیست و یک روز بعدسید محمدرضا خردمندان

        1395لابیمحمد پرویزی

        1394آااادت نمی کنیم ابراهیم ابراهیمیان

        1393محمد رسول الله مجید مجیدی

        1393ناهید آیدا پناهنده

        1393خداحافظی طولانی فرزاد مؤتمن

        1392خواب زده ها  فریدون جیرانی

        1392ساکن طبقهٔ وسط  شهاب حسینی

        1392فصل فراموشی فریباعباس رافعی

        1392  لامپ 100 سعید آقاخانی

        1389جدایی نادر از سیمیناصغر فرهادی

        1385مقلد شیطانافشین صادقی

ساره بیات

زندگی خانوادگی ساره بیات

در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سَروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) می‌باشد. همسر او علیرضا افکاری، آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی است.

حواشی ساره بیات، ماجرای محرمیت با رضا قوچان نژاد

ساره بیات در این اکران و در شب جشن تولد ۳۸ سالگی اش اظهاراتی راجب محرمیت خود با شوهر خواهرش یعنی رضا قوچان نژاد مطرح می کند که این مراسم حاشیه دار می شود وی در این مراسم توضیحاتی درباره عکس زیر که در فضای مجازی با عنوان بغل کردن رضا قوچان نژاد پخش شده داد.

وی در این باره توضیح داد که می گفتند که شوهر خواهر شبیه برادر است اما به نظر من شوهر خواهر شبیه برادر نیست و به نظر من وقتی خواهرت را که پاره تنت هست به مردی میسپاری حسی که نسبت به او داری فقط شبیه حس پدرانه است و رضا مثل یک پدر بالای سر خواهر من هست.

ساره بیات

عکسی که من با رضا داشتم و در آن دست دور گردن هم انداخته بودیم با واکنش های مردم روبرو شد و من همینجا باید بگم که من با رضا چون شبیه دستهای پدرم هست احساس محرمیت میکنم و امشب به احترام شما او را بغل نکردم و همه شوق و ذوقم را درون خودم فرو ریختم و فقط میگویم که رضای عزیزم خیلی خوش اومدی.

ساره بیات

ساره بیات در یک مصاحبه ای اینگونه گفت: فکر می کنم به هر چیزی که در این حرفه می خواستم تا به امروز رسیده ام. شاید خیلی کم توقع باشم ولی به آن چیزی که خواستم رسیدم. خیلی سخت به اینجا رسیدم و شاید برای همین است که خیلی جایگاهم را دوست دارم. در کارهایی که کردم آنقدر اتفاقات عجیب و غریب و سخت افتاد که شاید هرکس دیگری غیر از من بود امکان نداشت بیشتر از این پیش برود ولی فکر می کنم که این سختی ها را لازم داشتم به خصوص برای من که یک آدم عزیزدردانه بودم و سختی های مختلف را تجربه نکرده بودم. خیلی راضی ام از اینکه در زندگی کاری ام صبور بودم و موانع زیادی را پشت سر گذاشتم.

ساره بیات

ساره بیات

 

دیدگاه خود را ارسال کنید