اخبار سلبریتی | مهدی پاکدل | ازدواج مجدد مهدی پاکدل

مهدی پاکدل دوباره دختر دار شد | عکس جدید دختر مهدی پاکدل

عکس جدید از دختر مهدی پاکدل در صفحات مجازی می چرخد.

مهدی پاکدل دوباره دختر دار شد | عکس جدید دختر مهدی پاکدل
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهدی پاکدل متولد 10 اسفند 1359 می باشد. مهدی پاکدل متولد شهر زیبا اصفهان است. مهدی پاکدل دانشجو انصرافی مکانیک دانشگاه تهران بوده است. مهدی پاکدل پس از انصراف از دانشگاه با وجود مخالفت های پدرش، حسین پاکدل، در صنعت تئاتر و نمایش فعالیت کرد. مهدی پاکدل دوبار ازدواج کرده است.

مهدی پاکدل

 بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر خوب سینما و تلویزیون در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد، او دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است.

مهدی پاکدل کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد، او با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد. مهدی پاکدل در این فیلم با بازیگرانی مثل هدیه تهرانی ، بهرام رادان و حسن جوهرچی همبازی بود، داستان فیلم درباره دختری به نام مهتاب است که که در حال مسابقه با ماشین ها در خیابان است و با ماشین یک مسافر کش به نام ارسطو تصادف کرده و فرار میکند و در ادامه ماجراهای جالبی اتفاق می افتد.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در سال 81 برای بازی در سریال با من بمان انتخاب شد و اولین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد، پاکدل با بازی خوبی که در این سریال از خود نشان داد راه را برای خودش باز کرد و بعد از آن برای بازی در سریال مروارید سرخ انتخاب شد. با من بمان عنوان سریالی است که به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1381 تولید و از آنتن شبکه سوم سیما پخش شد، یکتا ناصر، سام درخشانی، هما روستا و افسانه بایگان دیگر بازیگران این مجوعه تلویزیونی هستند.

مهدی+پاکدل

 ازدواج و جدایی مهدی پاکدل

او در سال 1389 برای بازی در فیلم آزاد راه به کارگردانی عباس رافعی انتخاب شد، آزاد راه دومین تجربه همکاری مهدی پاکدل و همسرش بهنوش طباطبایی در یک فیلم بود. آزاد راه داستان زندگی پسری اصفهانی است که پدرش نذر کرده تا در حوزه درس بخواند، او به همین واسطه به تهران آمده و با دختری به نام پریسا نامزد میشود، برادر پریسا مرتکب قتل شده و پای پسر هم به ماجرا کشیده میشود و بین دو راهی عشق و ایمان قرار میگیرد. هومن سیدی، تینا آخوند تبار و الهه حصاری از دیگر بازیگران آزادراه هستند.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در سریال ستایش

مهدی پاکدل در همان سال در سریال پر طرفدار ستایش به ایفای نقش میپزدازد و بار دیگر در تلویزیون خوش می درخشد، این سریال داستان زندگی دختری به نام ستایش را روایت میکند که که برای فراری دادن برادرش از سربازی به دوست او طاهر پناه برده و او را راضی میکند تا برادرش را از مرز رد کند، ولی برادر ستایش در مرز کشته شده و طاهر به زندان می افتد. بعد از رضایت دادن خانواده ستایش طاهر از زندان بیرون آمده و به خاطر علاقه اش به ستایش میخواهد با او ازدواج کند ولی با مخالفت خانواده ها روبرو میگردد.

تفریحات مشترک مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

بهنوش عاشق سریال دیدن است اما من خوشم نمی آید ، فیلم هم زیاد نمی بینیم ، بیشتر باهم آشپزی می کنیم که خیلی خوب است ، مهمانی رفتن هم همینطور. سفر هم اگر پیش بیاید می رویم و خوش می گذرانیم ، آدم باید در هر شرایطی خوش بگذراند.

مهدی پاکدل

طلاق بی سر و صدا مهدی پاکدل

در نهایت مهدی پاکدل و همسرش بعد از 6 سال زندگی مشترک خبر طلاق خود را در سال 1395 رسانه ای کردند که مدت ها در رسانه های بازتاب زیادی داشت.

ازدواج دوم مهدی پاکدل

آقای پاکدل در چند سال اخیر بیشتر با رعنا آزادی ور (بازیگر) دیده می شد که در نهایت خبر ازدواج آنها در 29 آبان 1399 توسط عاطفه رضوی زن داداش مهدی تایید شد.

ماجرا کناره گیری از تلویزیون مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در مورد شایعه کناره گیری اش در تلویزیون می گوید: تا زمانی که رسانه ملی برای مردم نباشد با آن کار نمی کنم. برای من سینما حرفه ای فوق العاده جدی است ف راه های بهتری برای پول درآوردن وجود دارد و مورد سینما به این بعد قضیه فکر نمی کنم. بخاطر علاقه زیادم به سینما اصلا دوست ندارم کاری را در این فضا انجام دهم که دوست ندارم.

مهدی پاکدل

مدلینگ مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بعد از تجربه بازی در فیلم سیاسی «ماجرای نیمروز» سال 1395 در نقش مسعود کشمیری وارد عرصه مدلینگ و فتو مدلینگ شد. اینستاگرام در دید هنری و عکاسانه آدمها به زندگی تاثیری بسزایی داشته و از وقتی آمده خیلی برایم لذت بخش است و از این طریق عکس هایم را به اشتراک می گذارم.

دیدگاه خود را ارسال کنید