اخبار هنرمندان | محمدرضا گلزار | حواشی محمدرضا گلزار

عکس جدید محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با انتشار یک عکس نیمه برهنه در یک ورزشگاه باعث سر و صدا در فضا مجازی شد.

عکس جدید محمدرضا گلزار
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 می باشد. محمدرضا گلزار اصالتا از مادر ترک می باشد. محمدرضا گلزار فرزند آخر خانواده است. محمدرضا گلزار قبل از فعالیت در عرصه بازیگری در گروه موسیقی آرین نوازنده بود. بیوگرافی محمدرضا گلزار را در ادامه خواهید خواند.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد. در این گروه [آریان] مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد. خانوادم دوست داشتند پزشک شوم، خودم هم فکرشو نمی کردم روزی هنر را حرفه ای دنبال کنم اما درسم خوب بود و اسمم صدر همه اسامی شاگرد اول بودم.

محمدرضا گلزار

بازیگری محمدرضا گلزار از 23 سالگی

فروردین ماه 1379 در 23 سالگی بود که در خزر شهر در کافی شاپی ، ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد ، به این ترتیب گلزار چند ماه بعد بعد از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد. علاقه و چهره جذاب اش باعث شد در سال 1380 وقتی 24 ساله بود تصاویرش با برند پوشاک مردانه ایکات بعنوان اولین فتومدل رو بیلبوردهای تبلیغاتی برود.

محمدرضا گلزار

طراح لباس محمدرضا گلزار کیست؟

آهو سپانلو از سال 1386 به عنوان استایلیست اختصاصی رضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد. خانم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان می باشد و آخرین متد های طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند.

بیزنس و انواع شغل ها جانبی محمدرضا گلزار

گلز مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت و بعدها مدیریت رستوران انار را هم برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد. حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport از نمایندگی فرانسه را اداره می کند و در دبی مرکز سولاریومی (برنزه کردن پوست) به نام سان پینت را دارد. شنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی اش هم در چند سال اخیر می باشد.

محمدرضا گلزار

رفقای هنری ورزشی محمدرضا گلزار

صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است ، محمدرضا طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس می باشد و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

 جوایز و افتخارات محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه‌ نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنوارۀ فیلم‌ های ایرانی در تورنتو را در کارنامه‎ دارد.محمدرضا گلزار اولین بار در سام و نرگس ایرج قادری دیده شد اینروزها آینه‌ بغل را در سینما دارد.

محمدرضا گلزار

 محمدرضا گلزار پول‌ سازترین بازیگر سینمای ایران

سالیان اسـت هرگاه در ایران واژه سوپراستار بـه گوش میخورد، اولین نامی کـه ناخودآگاه بـه ذهن می آید محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی اسـت. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در فضاهای مجازی ازجمله اینستاگرام اسـت.

برخی وی را گران‌ ترین بازیگر ایرانی میدانند. اما چـه کسی اسـت کـه نداند این بازیگر گران‌ قیمت، نزدیک بـه دو دهه پول‌ سازترین بازیگر سینمای کشور ایران هم بوده اسـت. گلزار در بین بازیگران مرد درکنار امین حیایی و در بین آرتیست‌های خانم بیشتر از همه ی با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌ های آشنایی را تشکیل داده اسـت.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در اولین روز از بهار «فروردین» 1356 در تهران متولد شد.اصالتی آذری دارد و پدرش از ثروتمندان شناخته‌ شده تبریزی اسـت. محمدرضا فرزند سوم خانواده اسـت. علیرضا و آتوسا نام خواهر و برادر بزرگ او و بردیا برادر کوچک‌ ترش اسـت. تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده اسـت. پدر و برادر بزرگ‌ترش هر دو مهندس، خواهر و برادر کوچک‌ترش مترجم زبان‌های انگلیسی و آلمانی هستند.

دیدگاه خود را ارسال کنید