اخبار هنرمندان | نوید محمدزاده | حواشی نوید محمد زاده و فرشته حسینی

یک اثر دیگر از نوید محمدزاده توقیف شد | نمایش شب شک نوید محمدزاده به سرنوشت برادران لیلا دچار شد

نوید محمدزاده بازهم دچار توقیف شد. فعالیت ها اخیر نوید محمدزاده توقیف شدند.

یک اثر دیگر از نوید محمدزاده توقیف شد | نمایش شب شک نوید محمدزاده به سرنوشت برادران لیلا دچار شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

نوید محمدزاده 17 فروردین 1365 می باشد. نوید محمدزاده از سال 1382 در صنعت سینما و نمایش فعالیت می کند. نوید محمدزاده در سال 1400 با بازیگر افغانستانی کشورمان ازدواج کرد. نوید محمدزاده در یک خانواده پر جمعیت 12 نفره ایلامی متولد شد. بیوگرافی نوید محمدزاده را در ادامه این گزارش خواهید خواند.

نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد. 

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین ماه 1365 در ایلام می باشد و 33 سال سن دارد و اصالتا اهل ایلام و کُرد است.

وی از سال 87 وارد حرفه ی بازیگری شد و در فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح اله حجازی به ایفای نقش پرداخته بود . پس از آن با حضور در فیلم عصبانی نیستم توانست به خوبی بدرخشد و نظر منتقدین را جلب نماید و بسیاری از ان ها وی را لایق دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مرد از جشنواره فجر 32 می دانستند که با فشارهای گروهی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از جشنواره حذف شد و سیمرغ به او نرسید.

وی در سال 94 برای بازی در فیلم ابد و یک روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد . پس از آن نیز جایزه بهترین بازیگر جشنواره ی بین المللی براتیسلاو 2015 را برای بازی در فیلم ناهید دریافت نمود. وی همچنین در هجدهمین جشن خانه سینما در سال 95 بار دیگر برای بازی در فیلم ابد و یک روز تندیس بهترین بازیگر مکمل مرد را گرفت.

نوید محمدزاده

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

نوید محمدزاده از فوتبالیست شدن تا بازیگری 

نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد. اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

دوم دبیرستان عاشق فوتبال شد و حتی قرار بود در تیم نوجوانان سایپا بازی کند اما با دیدن فیلم سوته دلان علی حاتمی با بازی بهروز وثوقی متحول شد. همان شب به ویدیو کلوپ رفت و فیلم «قیصر» و «صورت زخمی» ال پاچینو را گرفت و با دیدن آنها دچار جنون هنری شد و به این ترتیب تصمیم گرفت بازیگر شود.

او زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور ، علی سلیمانی ، محمد یعقوبی و امیر قنبری دوره دید اما تا سال 1386 هیچ فعالیت هنری نداشت. اولین بار در سال 1386 وقتی 21 ساله بود با فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بعنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت.

نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.

نوید محمدزاده

این بازیگر کشورمان تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است و در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

او زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور ، علی سلیمانی ، محمد یعقوبی و امیر قنبری دوره دید اما تا سال 1386 هیچ فعالیت هنری نداشت. اولین بار در سال 1386 وقتی 21 ساله بود با فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بعنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت.

دیدگاه خود را ارسال کنید