اخبار فوری : کنکور سراسری | کنکور تیر ماه | آخرین تغییرات کنکور

اتفاق عجیب در کنکور 1401 | بر سر متخلفین آزمون کنکور چه خواهد آمد؟

رییس سازمان سنجش گفت: در آزمون‌های دیروز ۷۰ متخلف کنکور در حوزه های امتحانی شناسایی شدند.

اتفاق عجیب در کنکور 1401 | بر سر  متخلفین آزمون کنکور چه خواهد آمد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از کنکور سراسری تجربی سال ۱۴۰۱ در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران درباره انتشار عکس پس از کنکور توسط داوطلبان گفت: روز گذشته یکی از بهترین کنکور‌های سراسری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

رییس سازمان سنجش گفت: در آزمون دیروز با استفاده از دستگاه‌های آشکارساز، حدود ۷۰ متخلف در کنکور شناسایی شدند. از اولین دفترچه منتشر شده دیروز عکسی گرفته شد و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه در شبکه‌های مجازی دیده شد که پس از اتمام کنکور بوده است.

به گفته پور عباس، دیروز تا ساعت ۱۳:۳۰ هیچ نشانه‌ای از عکس‌های دفترچه کنکور پیدا نکرده ایم، اما در کنکور هنر که کنترل‌ها ضعیف‌تر بود حدود ساعت ۱۲:۳۰ داوطلبان و متخلفان عکس‌ها را منتشر کردند. او گفت: امروز که کنترل‌ها خیلی شدید‌تر است، قطعا از ساعت ۸ تا ۱۲ هیچ اتفاقی بر مبنای انتشار از دفترچه‌های کنکور نخواهد افتاد.

دستگیری تیم فروشنده لوازم الکترونیکی کنکور از آذربایجان تا خراسان

به گفته رییس سازمان سنجش ، امروز حساس ترین روز کنکور است و امیدواریم که حتی یک متقلب هم پیدا نکنیم. او گفت: پلیس و مجموعه ضابطین قضایی عملکرد خوبی در محافظت از کنکور نشان دادند و تشکر می کنیم. پورعباس گفت: یک تیم فروشنده لوازم الکترونیکی برای تقلب در کنکور شناسایی و دستگیر کردیم که این تیم از آذربایجان تا خراسان گسترده بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید