اخبار سلبریتی | آرام جعفری | خودکشی آرام جعفری

استوری عجیب آرام جعفری درباره مرگش | خودکشی مجدد آرام جعفری

آرام جعفری بازیگر توانمد ایرانی با گذاشتن یک استوری جنجالی حواشی خودکشی اش را دوباره رونق داد.

استوری عجیب آرام جعفری درباره مرگش | خودکشی مجدد آرام جعفری
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

آرام جعفری متولد 22 بهمن 1352 میباشد. آرام جعفری بازیگر زیبا ایرانی است. آرام جعفری تجربه دو ازدواج ناموفق را داشته است. آرام جعفری در هنرستان سوره در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است. بیوگرافی آرام جعفری و علت خودکشی ناموفقش را خواهید خواند.

آرام جعفری

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری متولد 22 بهمن 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک و دانش آموخته رشته نفاشی از هنرستان سوره می باشد که از 16 سالگی وارد تئاتر شد و تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق هم دارد.

آرام جعفری

خانواده آرام جعفری

پدرم تحصیلکرده رتشه مدیرت بازرگانی دانشگاه تهران و مدیرکل اداره اقتصاد بود که در سال 1376 وقتی 17 ساله بود درگذشت. مادرم فوق دیپلم ریاضی و بازنشسته وزارت امور اقتصاد و دارایی بوده و برادرم هم مهندس مکانیک است و اصالتا اهل تبریز هستیم. وقتی خانواده‌ ام متوجه علاقه‌ ام به هنر شدند از 5 سالگی مرا به کلاس‌ های کانون پرورش فکری فرستادند ، از اول راهنمایی هم به کلاس بازیگری می‌ رفتم.

آشنایی آرام جعفری با تئاتر و تلویزیون

در پانزده سالگی شاگرد کلاس های بازیگری حمید سمندریان شد و در 16 سالگی با تئاتر «دایره گچی قفقازی» اولین بار بروی صحنه رفت. در سال 1376 با مجموعه «خارج از حصار» بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد سپس سال 1378 بصورت حرفه ای با مجموعه «میگی نه نگاه کن» وارد قاب تلویزیون شد.

آرام جعفری

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد که مهندس مکانیک است و یک برادر کوچکتر به نام آرمان دارد ، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. پدرش مدیر کل اداره اقتصاد بود و در سال 1376 فوت کرد و مادرش فوق دیپلم ریاضی بازنشسته وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

آرام جعفری با بازی در فیلم بگو که رویا نیست در سال 1387 وارد عرصه سینما شد و با بازی در فیلم های دزدان خیابان جردن و بازنشسته ها به فعالیت خود در سینما ادامه داد ، ولی بنا به دلایلی نامشخص فعالیت او پس از آن در سینما کم رنگ تر شد.

آرام جعفری

وضعیت ازدواج و همسر آرام جعفری

آرام جعفری در سال 1394 با همسرش ازدواج کرد و متاهل است.

او درباره همسرش این چنین می گفت : به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم اولین معیارم برای زندگی ، متعهد بودن است به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.

آرام جعفری در آذر 1399 اعلام کرد که از همسر خود جدا شده است. در سال 1400 عکس های دونفره و فیلمی از مراسم عقد خانم بازیگر با آقای دکتر افشین وطن خواه منتشر شد که پس از آن آقای دکتر هرگونه رابطه عاطفی با خانوم بازیگر را تکذیب کرد.

آرام جعفری

حواشی بارداری آرام جعفری

او درباره خبر بارداری اش می گوید : متاسفانه چند وقتی هستن ، یک سری از پیجهای فیک که دنبال لایک هستن و حواشی درست میکنن ، از عکسهای من سوءاستفاده میکنن و شایعه کردن بنده باردارم هستم.آخه بارداری هنرمندا هم یه چیز طبیعی هست ، مثل بقیه مردم ، من بی حاشیه هستم.

چهره خانم بازی در سال 1380 با حضور در سری اول سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان مورد توجه قرار گرفت. در سال 1382 با سریال «خانه ای در تاریکی» خوش درخشید تا اینکه حضور موفق در مجموعه «پرواز در حباب» سال 1385 و «قهوه تلخ» سال 1389 دارد.

آرام جعفری

آرام جعفری در سال 1394 وقتی 35 ساله بود برای اولین بار ازدواج کرد اما این زندگی داوم چندانی نداشت و این زوج از هم طلاق گرفتند. قبل جدایی خانم بازیگر گفته بود: خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم زیادی وجود دارد.

تفریحات و علایق آرام جعفری

سعی می کنم گاهی پیاده روی کنم یا وقتم را صرف خواندن کتاب می کنم ، کتاب های شعر بسیار می خوانم و اشعار فریدون مشیری ، سهراب ، فروغ و نیلوفر لاری پور را خیلی دوست دارم. کتاب های متفرقه را هم مطالعه می کنم و عاشق ژانر وحشت هستم و کلا هیجان را دوست دارم.

دیدگاه خود را ارسال کنید