طناز طباطبایی | بیوگرافی طناز طباطبایی | حواشی طناز طباطبایی

لایو منشوری پر سوتی طناز طباطبایی + ویدئو

طناز طباطبایی در یک لایو زنده با احسان کرمی سوتی عجیب غریب داد.

لایو منشوری پر سوتی طناز طباطبایی + ویدئو
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

طناز طباطبایی، متولد 20 اردیبهشت 1362 می باشد. طناز طباطبایی، فارغ تالحصیل رشته تئاتر و نمایش دانشگاه تهران می باشد. طناز طباطبایی از 18 سالگی جلو دوربین فعالیت می کند. طناز طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است. بیوگرافی طناز طباطبایی را در ادامه خواهید خواند.

طناز طباطبایی متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از 18 سالگی جلوی دوربین رفت و بعدا تجربه کار در تئاتر را نیز کسب کرد. خانم بازیگر در هنرهای دیگری چون نقاشی و موسیقی هم فعالیت دارد.

خانواده طناز طباطبایی

طناز طباطبایی قمی در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده است ، تنها یک خواهر بزرگتر بنام «لیلا» دارد که مترجمی زبان خوانده و دکترای روانشناسی دارد. پدرش تاجر فرش و به شدت وابسته مادرش است که دبیر بازنشسته است.

طناز طباطبایی

تحصیلات طناز طباطبایی

ورودی سال 1381 دانشکده هنر و معماری آزاد است که از جمله اساتید وی مرحوم سمندریان، کیومرث مرادی ، احمد دامود ، ناظرزاده کرمانی و … بودند.

در سال 1380 وقتی 18 ساله بود در کلاس های آزاد بازیگری هیوا شرکت کرد تا اینکه به یک ماه نرسیده بود که شانس در خانه اش را زد. او چند ماه بعد با همین کلاس های بازیگری برای بازی در سریال «جوانی» برای یزد به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری را بدست آورد.

طناز طباطبایی

از سینما تا شهرت طناز طباطبایی

در سال 1383 وقتی 21 سال داشت در «فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی رسول صدر عاملی مورد توجه اهالی هنر قرار گرفت.

سپس با سریال «میموه ممنوعه» سال 1385 در نقش غزاله به شهرت رسید. در ادامه هم با مجموعه های «قلب یخی» (فصل سوم) سال 1391 و یکسال بعد با سریال خانگی «شاهگوش» در نقش گندم نیز بسیار خوش درخشید. در سال 88 برای بازی در فیلم «صداها» جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن را از جشن منتقدان گرفت و با سریال «پرانتز باز» برنده جایزه بهترین بازیگر کمدی تلویزیون شد.

طناز طباطبایی

علاقه طناز طباطبایی به ازدواج

قبلا بر این باور بودم که ازدواج کردن عاملی برای محدودیت فعالیت هنری ام است و باعث می شود یک مرحله به عقب برگردم اما حالا به ازدواج فکر می کنم.

رفیق بازی طناز طباطبایی

از وقتی سی سالگی را رد کردم بیشتر آرام شدم و به زندگی فکر می کنم البته اینکه بروی بگردی شوهر خوشتیب و پولدار پیدا کنی را قبول ندارم و همان نگاه ازدواج سنتی را بیشتر می پسندم. وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می رساند تا جایی که در خوشی و ناخوشی آنها را ترک نمی کند و برای خوشحال کردنشان کم نمی گذارد. خانم طباطبایی بجز بازیگری در عرصه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد ، او گیتاز میزند و در کنار آن به هنر نقاشی هم می پردازد.

طناز طباطبایی

نسبت طناز طباطبایی با بهنوش طباطبایی

طناز طباطبایی قمی هیچ نسبتی با بهنوش طباطبایی دیگر بازیگر زن و مرحوم علی طباطبایی (بازیگر) ندارد و صرفا یک تشابه اسمی می باشد. همیشه دوست دارم در لباس هایم راحت باشم ، تا جایی که امکانش باشد نمی گذارم لباس های خیلی رنگی با پارچه های پر زرق و برق برایم بدوزند.

جنجال بارداری

مدتی پیش انتشار عکسی جالبی زیر از خانم طباطبایی با تیتر حامله بودن وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد اما ایشان ازدواج نکرده و صرفا کمی اضافه وزن داشت.

طناز طباطبایی

دوستانش می گویند شاید در سال یک یا نهایت دو بار طناز لجباز می شود اما خودش معتقد است این لجبازی بسته به شرایط گاهی پر رنگ و ادامه تر هم می شود.

خانم طباطبایی در 1392 جزء 140 هنرمندی بود که با نوشتن طوماری از انصراف محمدرضا عارف به نفع حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند. ایشان در سال 1396 هم از هنرمندانی حامی نامزدی روحانی بود.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در 20 اردیبهشت 1362 در محله ی نیاوران متولد شد و یک خواهر دارد که بزرگتر از اوست. طناز مجرد است و با موسیقی آشنایی دارد و گیتار می زند ،مدتی هم کار نقاشی میکرد ،پدرش نیز در زمینه ی موسیقی فعالیت دارد. طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر می باشد. او در کلاسهای آزاد بازیگری شرکت کرده بود که هنوز یک ماه از کلاسهایش نگذشته بود برای بازی در جوانی انتخاب شد و اولین بازی خود را در سال 80 انجام داد. او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1383 با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم های سینمایی رقم زد.  با مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه که جز نقش های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی هایش را به چالش کشید.

طناز طباطبایی

در سال 1388 جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم صداها از آن خود کرد. در فیلم مرهم به بهترین نحو توانایی های خودش را نشان داد. در سال 1389 همزمان بر سر دو فیلم توقیف شده گزارش یک جشن و پریناز حاضر شد. طناز طباطبایی با بازی درخشانش در فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند در سال 1393 برنده لوح تقدیر و جوایزی از جانب جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید